dyzmek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 witam otoz podjołem się nauki gml-a ale nie wiem jak naj lepiej , jakim sposobem by mi się wchłaniało w mózg bym zapamiętywał proszę podawać propozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Pisać programy wykonujące daną czynność kilka razy. Powinieneś za którymś razem zapamiętać sposób wykonania i nie będziesz musiał zaglądać do dokumentacji czy czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Rzucić sobie prosty cel, np.: "Skakanie po platformach", czy "Rozrzut strzału" i spróbować to wykonać. Nie robić z tego od razu gry! Jak zabraknie ci wyzwań to pograj w coś i spróbuj zrobić jakiś element tej gry np.: "Znikanie ścian jak w Alien Territory Borka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Metoda małych kroczków,robić coś małego i stopniowo to udoskonalać aż będzie naprawde świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Grudnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Programować, programować i jeszcze raz programować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Wszystko zostało już powiedziane. Ale żeby nie było niezrozumienia powiem "Pr0gr4m0w4ć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Proponuję pisać jakieś małe programiki/gry nawet kiepskie lecz coś robiące. Możesz nawet najpierw przepisywać linijkę po linijce z przykładu, ale potem staraj się już z pamięci. Ja tak się uczyłem i w końcu się nauczyłem. Możesz też uczyć się korzystając z klocków i "tłumacząc je" np. w programie ActionDecoder. Tak też próbowałem ale mi nie wychodziło, więc przerzuciłem się na przykłady. Życzę Ci powodzenia i dużo cierpliwości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 zacznij myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja jak robię grę, to rozbijam to sobie na moduły, np. ekwipunek, poruszanie itd. te moduły na problemy, a to na jeszcze mniejsze części. W końcu te części są takie mał, że aż banalne, robię jedną, potem drugą, sklejam, kombinuje i powoli zaczyna coś wychodzić. Też tak spróbuj robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 W każdym nowym projekcie stosuj różne nowe funkcje, których przedtem nie używałeś. Przeczytaj w dokumentacji o ich działaniu i zastanów, się, gdzie możesz je umieścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 okey dzieki tam bede robil dziekuje wam ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się