I am Żyd and Lewak Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Jak zrobic aby obj_1 gdy spotyka obj_2 ze specjalnym var to się coś dzieje? I przy okazji to jak zrobic zeby obj spotykał sie w zwykłym collision według mask? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 W collision with obj_2 zmienna = cos.W ogolę nie rozumiem pytania, można jaśniej? PS:Jak przeczytałem pierwszą linikę to przypomniało mi się kazanie księdza natanka :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Co rozumiesz przez "spotykać się" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (w kolizji pomędzy objektem 1 a 2) if (special_var=coś) { zrób_coś; } tak to zrozumiałem, a co do drugiego pytania to o ile ustalisz maskę to powinno się tak robić ;) ps. Explosivo jak to możliwe że napisałeś posta później (21.43) odemnie?? :D edit . chyba gmclanowy zegar nie jest przestawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Żeby spotykał się z tym obiektem używając maski, powinieneś użyć instance_place. GML z = instance_place(pozx,pozy,all) if(z) with(z) if(variable_local_exists('specjal_var')) with(other) { //kod } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 w evencie collision możesz dać GML if (other.specialvar==coś) { //ekszyn } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A nie chodzi o cos takiego : W Events: collision -> jakis obiekt GML if zmienna = 1 { instance_create(x,y,Obiekt) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się