Ignis Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Ja bym jednak wolał top down :I Łatwiej grafiki dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Października 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Na izometrycznych można lepiej pokazać szczegóły, których w sprite'ach w mojej gierce ma być dość sporo. Już wkrótce będą potrzebne jakieś grafiki oficjalne, będzie się łatwiej pracowało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Października 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 A kto ci zrobi grafikę izometryczną? Myślisz w ogóle zanim podejmiesz jakąś decyzję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Jeszcze nie zastanawiałem się nad tym kto by się tego mógł podjąć, ale zrobię co się da żeby pozostały grafiki izometryczne :D Tzn. teraz nie mogę nic zrobić, bo mam jakiś problem z GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Mam kilka pomysłów na to, co do roboty będzie miał gracz poza wątkiem fabularnym (jeszcze nie wiem, w jaki sposób będzie wprowadzony): - zajeżdżanie dworów i wsi innych szlachciców; - wyzywanie NPC na pojedynki; - zaciąganie się do podjazdów (małych oddziałów wojska) stworzonych przez NPC; - rozbudowywanie swojej posiadłości - dworu i wsi. Nie będzie oczywiście tu czegoś takiego jak w Simsach, gdzie każdy fotelik i kibel budujemy osobno, tylko rozbudowa całości (oddzielnie dwór i wsie) na określony poziom; - udzielanie się na sejmikach ziemskich; - (ewentualnie) kandydowanie na drobnego urzędnika, na przykład podstarościego; - polowanie na bandytów poszukiwanych listem gończym (bohater też będzie mógł trafić na listę poszukiwanych); Postaram się też żeby samo podróżowanie było dość ciekawe - w wielu zakątkach świata będą ciekawe lokacje, acz dostanie się do nich wymagać będzie odrobiny pogłówkowania - na przykład klasztor, wieża więzienna starościego lub siedziba króla. Chcę zrobić jak największy obszar gry - ale jeśli świat będzie wielki ale nudny, to odpowiednio go zmniejszę. Na początku myślałem nad terenem jednej ziemi (dawna jednostka administracyjna mniejsza od województwa) ale postaram się żeby był większy, żeby w różnych zakątkach można było spotkać przedstawicieli różnych grup kulturowych i majątkowych - na południowy wschód zaroi się od Kozaków, na zachodzie spotkamy wielu drobnych szlachetków ubranych po pludracku. Piszcie, jeśli uważacie że któryś z pomysłów jest nietrafiony, albo wręcz przeciwnie - trzeba go mocno rozwinąć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 31 Października 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Wszystko to brzmi fajnie ale w ogóle wprowadziłeś do gry coś od ostatniego twojego tu postowania w tym temacie? Bo jakoś wątpię w te wszystkie obietnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Pracuję wciąż nad postawami, tamte pomysły jeszcze nie są w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Za chwilę zostaniesz z pustym projektem i kartką zapełnioną rzeczami do zrobienia. Tak zazwyczaj umierają projekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Pokaż demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 @up, zapewne znowu zaczął od menu... Chociaż nowe screeny pokaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Hehe, menu jeszcze nie ma :D chociaż nie wiem co wam przeszkadza w tym że zrobiłem je na początku w poprzedniej gierce. Od ostatniego czasu w grafice i kosmetyce prawie nic się nie zmieniło, więc nowe screeny nie mają sensu. Postaram się jak najszybciej dokończyć najpotrzebniejsze funkcje i podesłać demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 var zmienna; zmienna=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) execute_string('sprite_index=spr_szlachcic_idzie'+string(zmienna div 45)) if zmienna>=315 then sprite_index=spr_szlachcic_idzie0 W tym kodzie działają wszystkie sprity oprócz wschodnio-południowego, a pozostałe są nieco przekręcone w jedną stronę, co dziwnie wygląda przy chodzeniu. Nie ma ktoś pomysłu na poprawkę, albo nowego kodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 var zmienna; zmienna=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) zmienna=ceil(zmienna/45) execute_string('sprite_index=spr_szlachcic_idzie'+string(zmienna)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Dzięki, już lepiej. E: ale nadal dziwnie chodzi, to nie wina kodu ale dobrze byłoby zrobić 16 czy tam ileś a nie 8 kierunków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 i nie zmieniaj nazwy, ta jest fajna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Myślisz? Może, ale wtedy będę musiał w fabule osadzić moment w którym bohater naprawdę da Szlacheckie Słowo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jeżeli w rolę szlachcica wcieliłby się Linda to już wiem jak brzmi to słowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ta... wtedy jednak wyp***dalaja nie było jeszcze w Polsce :D Ale Linda w dubbingu by się przydał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Niee nie pasowałby. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Może jako podstarzały, doświadczony życiem oficer, albo z drugiej strony - smętny chłopek. Ale Ignis ma rację, do dubbingowania młodego szlachetki trzeba donośnego, radosnego głosu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wszystko byle nie 'Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 'Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę' A któż takim tekstem się popisał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Fronczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Taaa, choć się przyzwyczaiłem ;) Więc możesz takie coś nagrać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 A, w jakimś RPG? Możecie być spokojni, u mnie takiego czegoś nie będzie, bo i w drogę żadną raczej bohater się nie wybiera - a i drużynę mogą stanowić służba i w ewentualności napotkani ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Saga Baldur's Gate :D Nie no. Coś w tyms tylu mogłoby być. Jak będziesz miał mapy oddzielnie to może być: 'Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać hajduków' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Baldurs Gate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Miałem zamiar wszystko trzasnąć na jednej mapie, ale chyba się nie uda - więc budynki (a może i całe miasta, dwory) będą na pewno w oddzielnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Daj jakieś nowe screeny, mam nadzieję że nie jest to dalej w izometrii. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się