TeeGee Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 I nawet w miarę się to zgadza z tym co mówią ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Szkoda, że nie ma Polskiego, ale i tak jest super. Kto przy game makerze spędził choć trochę czasu powinien docenić wysiłek jaki został włożony do tego arcydzieła:D Chętnie zobaczyłbym tą grę na iPhonie, iPadzie tam ludzie lubią płacić za programy, w przeciwieństwie do androida , gdzie potrafią tam spiracić super grę wartą dolara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zastanawialiśmy się już czy dałoby się polski zrobić. To byłby raczej projekt "dla satysfakcji", tak żeby nasze matki mogły sobie zagrać i zobaczyć co robimy :). Ale to na pewno nie na teraz. Jak mówiłem - tekst gry ma ponad 150k słów. To mniej więcej tyle co dwie średniej długości powieści, a książek nie trzeba przecież potem jeszcze testować. Sprzedaży z tego nie będzie, więc najwyżej w którejś wolnej chwili możemy sobie zacząć dłubać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Kurde, klasa światowa! Miałem co prawda momenty ze dwa, trzy, gdzie dialogi imho troszke dziwnie się potoczyły (najbardziej memoriable to rozmowa z Glorią, która nagle bez powodu się wydarła), ale w całości to i tak nieważne, bo te kilka godzin spędziłem bardzo miło. Wczoraj do 3, dzisiaj od 12. Story zajeżdża troszkę independent kopciuszkiem, ale rozegrane było ciekawie, nie nużyło. Niekiedy chciałem szybciej czytać, żeby zobaczyć co się stanie. Angielski super, dialogi nie są sztywne, postaci wyraziste, widać w nich głębie i motywacje. Troszkę się zżyłem z nimi! No i ta muzyka i polish t_t. Przy epic muzie i przedstawieniu wróżki miałem ciary ;d Będziesz robił jeszcze kiedyś jakiegoś VNa? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Czerwca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Będzie ^^ Chociaż chyba nie do końca VNa Wszystko +1 co waxx napisał, jeszcze wkurzyła rozmowa z Sophią, gdzie nie było wyboru co zrobić i tylko przykrość pozostała. Nalepsza recenzja jaką mogę wystawić: po przejściu czuję się jak po przeczytaniu dobrej ksiązki / obejrzeniu ######stego anime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Spojlery! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Trailer waszej gry wylądował na Indietrendy, Shal - autor bloga - kazał przekazać gratulacje ;) Zresztą ja też gratuluję, szkoda tylko, że nie mam aktualnie kasy na pełną wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Fajno. Możesz zapodać linka? Szukałem ale nie znalazłem, a o blogu wcześniej nie słyszałem. Anty, waxx - teraz mamy w planach dwa projekty na raz (no chyba, że kasy nie styknie i wrócimy na etat). Jeden to czysty VN jak Cinders (pewnie też bajkowy). Drugi też zahacza o VN, ale ma jeszcze gameplay. Naprawdę się cieszę, że się Wam tak podoba. To, że się będzie podobało zachodnim fanom visual noveli, to się domyślałem. Ale miło zobaczyć, jak gra trafia do kogoś z naszego podwórka. Dzięki :). Rozmowa z Glorią - no cóż, nigdy nie byłem z niej zbyt zadowolony. Kilka razy już ją poprawiałem, ale też mam wrażenie, że czasem coś się w niej nie klei. Nie wiem czy jeszcze dam radę to zmienić, ale na pewno mogę wywrzeć srogą zemstę na pisarce ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 W dodatku notka pojawiła się na facebooku tego bloga, nie na samym blogu, stąd pewnie trudności w odnalezieniu :) http://www.facebook.com/Indietrendy/posts/312327315525101 Jakby co, ten głupi komentarz jest mój, mam nadzieję, że nie macie mi za złe nazwanie was "forumowymi kolegami" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Masz na ich stronie facebookowej Ja stwierdzam, że jeżeli teraz miałbym się decydować to bym nie kupił. Przynajmniej do czasu, aż miałbym wystarczającą ilość pieniędzy. Trochę szkoda, że historia z tego co widzę wbudowana jest w plik wykonywalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Grafika i udźwiękowienie wspaniałe. Historii całej nie przeczytałem (angielski i ja..). Ogólnie demko fajnie się prezentuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Jesteśmy na Kotaku :D: http://kotaku.com/cinders/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Gościu na jakimś forum robi Let's Playa gry. Kapitalnie mi się to czyta. Po raz pierwszy mogę spojrzeć na grę z perspektywy gracza. Link. Ogólnie na razie idzie bardzo dobrze. Póki co gra dziennie sprzedaje więcej kopii niż Magi sprzedawało w niektóre miesiące. Wczoraj myślałem, że już zaczęło zwalniać, ale w nocy znowu przyspieszyło. Za jakiś miesiąc przymierzam się do napisania post-mortem, gdzie podzielę się ilością sprzedaży i innymi statystykami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziu Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Daj znać od razu jak strzeli 1000 :) a potem 10 000 :) Edit: sprzedanych sztuk oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Nie wiem czy możemy liczyć na 10k z visual novelą. To niszowy gatunek, więc raczej nie. No chyba, że się uda ze Steamem - to może zmienić skalę. W sumie zabawne po pracy nad takim Phantasmatem i innymi casualami, gdzie "sukces" zaczyna się od 100k sprzedanych kopii. Inny świat :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 o ile gra raczej nie dla mnie i wiekszosc dema przeklikałem, wiec samej treści gry nie ocenie - to wykonanie, grafika!! dopracowanie każdego detalu, pojawianie sie i znikanie okienek czy napisów, muzyka - to wszystko najwyższa półka. Prezencja genialna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Uwielbiam visual novele i o ile nie teraz (sesja), to w przyszłości z pewnością kupię Cinders :) Zawsze przeżywałem tego typu gry, i po przeczytaniu recenzji jestem pewien że tutaj się nie zawiodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Poprawiony trailerek: Stary używał przedawnionych grafik i miał głupi błąd w tekście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Ja poczekam na promocję na Steamie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 To najpierw musimy wejść na Steama :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 na pewno się dostaniecie, to kwestia czasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Czerwca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 na pewno się dostaniecie, to kwestia czasu :) Weź pod uwgę, że na Steamie jest tylko jedna gra typu VN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Moje wczesne wrażenia po premierze Cinders. W tym statystyki sprzedaży w zeszłym tygodniu: http://moacube.com/blog/initial-thoughts-a...inders-release/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nie za duże te liczby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nope, nie za duże. Choć z drugiej strony - to 20k pln w tydzień. Zależy jak na to patrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nieźle jak na tydzień. Naprawdę nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Pewnie mnie za to shejcicie ale jednak to powiem: "Diablo zarobiło tyle w ~20s po premierze". Aż tyle, bo zanim wpiszesz pin w terminal trochę mija. Powinniście tego nie rozdawać tylko wydać większość na reklamę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nah, marketing mamy spoko. Reklama płatna tu nie pomoże, bo to nie ten typ gry. A Diablo to marne porównanie, bo wcale nie "zarobiło" tyle, tylko najwyżej tyle miało przychodów. Pamiętaj, że tam to jest gra za ok. $100mln i ogromne studio, a u nas dwie osoby, które bezpośrednio biorą to co zarobiły do kieszeni. To inna skala kosztów. Return of investment możemy akurat mieć w finale lepszy niż oni :). W każdym razie ja jeszcze tyle nigdy nie zarobiłem w takim czasie, ale też musimy ciągle zarobić więcej, żeby to się faktycznie "opłaciło". Prawdziwe pytanie jest na jakim poziomie i jak długo się te sprzedaże utrzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Czerwca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Pewnie mnie za to shejcicie ale jednak to powiem: "Diablo zarobiło tyle w ~20s po premierze". Aż tyle, bo zanim wpiszesz pin w terminal trochę mija. Świetne porównanie może niedługo zaczniesz dostrzegać różnicę między indie, a AAA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 lol jak mozna porownywac diablo trzy jedna z najbardziej wyczekiwanych gier dekady z budzetem wiekszym niz kilka innych mocnych gier AAA wzietych razem do cinders - indie produkcji robionej w kilka osob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się