TeeGee Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Jak chcesz znaleść więcej klientów w polsce to lepiej o tym pomyśl. Ta, wszystkich pięciu :D. Polska wersja zależy od sukcesu gry. Ogólnie się to zupełnie nie opłaca, ale jeśli będziemy mieli wystarczająco dużo czasu, to zrobimy lokalizację tak dla zasady. I co z demem? Nie wiem jeszcze. Na razie mamy jakiś tydzień opóźnienia z obecnym milestonem. Zobaczymy czy coś się zmieni po przyjęciu nowego członka zespołu. Dalej jest szansa, że nie ma sensu wypuszczać publicznego dema na tym etapie. Myślę, że jak dla nas to 20 pln. Ha ha, kocham tę mentalność - "spędźcie miesiąc na tłumaczeniu gry i jeszcze dajcie cenę niższą niż zestaw w McDonald's". A potem i tak wszyscy spiracą. Cena być może będzie niższa dla Polaków, ale jeszcze nie wiem jak to rozwiązać. Zresztą te $20 to nadal okolice 55PLN. To są grosze jak za grę, czy ogólnie rozrywkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Maja 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Baca specjalisto od marketingu i znawco rynku gier... Po pierwsze, rynek w Polsce jest mały i słaby. Ciągle mamy nawyki po PRLu gdzie gry na Atari dało się zgrać na kasetę z radia(!), a prawo autorskie nie istniało i można było sobie wszystko kopiować jak się chciało. Po drugie - może faktycznie 20 PLN dla nas, to jak 20? w pozostałej części UE, czy 20$ w USA - tyle, że te dwa ostatnie jak przeliczysz na złotówki to jeszcze jest jakiś zysk, a to pierwsze to raczej żaden... odejmij podatek, podziel pomiędzy osoby produkujące grę (z tego co liczę to np. w ArcMagi to jest już 6 osób, w Cinders 4, ale to dane szacunkowe). Wyobraź sobie, że z każdej sprzedanej gry masz 3-4 złote! Toż nawet w ochronie zarobisz wiecej, albo odstawiając wózki pod biedronką. Dlatego polska wersja zawsze będzie miała niski priorytet. Niższy niż nawet niemiecka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ciągle mamy nawyki po PRLu gdzie gry na Atari dało się zgrać na kasetę z radia(!) dzieki kartridzom dalo sie podpiac takiego do nadajnika i zrobic audycje radiowa zatytuowana "contra 2" cena 20zl za gre? chyba za 7lat w extraklasyce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Już dużo bardziej by się opłacało francuską, czy niemiecką, polską chyba tylko z sentymentu jest sens robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 To znaczy, ja tam nie mam nic przeciwko specjalnej cenie dla Polaków, ale po prostu na zasadzie ukłonu w stronę krajowców, a nie decyzji biznesowej. Biznesowo to nie ma sensu. Denerwuje mnie też taka postawa roszczeniowa, że "nam Polakom się należy, bo tak!" Nie wiem czy pamiętacie, ale przy Magi oferowałem specjalną cenę dla każdego, kto się do mnie odezwie na maila. Skorzystały z tego ledwie dwie osoby. Pozostałych kilkunastu Polaków po prostu kupiło bez marudzenia, bo to żadne pieniądze i tak. Zresztą w Codeminion mieliśmy stronę po Polsku, gry były lokalizowane, od jakiegoś czasu cena też była niższa. Szło w to dużo roboty, a i tak klientów z Polski dało się policzyć na palcach jednej ręki. Polacy są po prostu mało przyzwyczajeni do kupowania gier online, mało ma PayPala lub karty kredytowe, dużo jest piratów. Cena ma tu niewielkie znaczenie - jak ktoś ma nie kupić, to nie kupi nawet i za 10 zeta, bo mu się zwyczajnie nie będzie chcieć. Nie jesteśmy też znowu aż tacy biedni. Gry w Polsce są drogie (ceny przeliczane z EU :(), ale i tak mam całkiem ładną kolekcję, mimo że jestem z mało zamożnego domu i sam nie za bardzo mam kasę. Podobnie moi znajomi. Może i większości Polaków nie stać na mieszkanie i samochód, ale nie ma co ściemniać, że pracującemu człowiekowi nie wystarczy na przynajmniej jedno hobby. Sorry za offtop we własnym wątku, ale temat ciekawy ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Wrzuciłem trzy tapetki na naszą stronkę. Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flipper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Szkoda, że nie ma tapety z tym jeziorem w dzień bo moim zdaniem jest najfajniejsze. Ale i tak zarąbiste. Aż sobie tą ostatnią na pulpit walnąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 ja pierwsza, z rocket-dockiem wyglada pieknie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Wymieniliśmy dwa screeny na nowsze. Jeziorko już widzieliście, ale Madame Ghede na cmentarzu to nowość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Rzeczywiście super grafika i fajny pomysł, tego się nie da schrzanić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ha ha, Cinders jest projektem miesiąca na Warsztacie: http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2038 Tego bym się nigdy nie spodziewał :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Maja 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ale masz zadziwiająco dobry marketing ;) Zupełnie, jakby wszystko ktoś robił za Ciebie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ale masz zadziwiająco dobry marketing ;) Zupełnie, jakby wszystko ktoś robił za Ciebie :D Raczej po prostu coś robi i poświęca na to czas, jak nic nie robisz to nic dziwnego, że marketing leży. @TeeGee: warsztat ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Gnysek, po prostu teraz mam czas na marketing, bo siedzę nad tym na pełny etat :). Jak robiłem gry "po godzinach", to nie było czasu i siły na ładną stronkę, ani na rozsyłanie projektu gdzie się da. I tak uważam, że powinienem robić więcej, ale development by na tym ucierpiał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Maja 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ale ile powstaje gier, a nie piszą o nich w tak krótkim odstępie czasu w różnych serwisach. A tutaj zaczyna się lawina - każda kolejna wzmianka jest rekomendacją dla innych, aby napisac o tej grze (żeby jeden serwis nie był gorszy od drugiego) i tak powstaje hype. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 No na tym właśnie to polega :). Mam czas, to promuję nas gdzie się da, piszę press release'y i rozsyłam grę do wszystkich swoich kontaktów, prosząc o preview. Im więcej stron nas publikuje, tym łatwiej mi się dogadać z innymi. Kilka dni temu np. udało mi się dostać frontpage na TIGS, i zaraz potem nas podchwyciło indiegames.com. Zobaczcie co to zrobiło z ruchem na stronie w jeden dzień: Mając odpowiednio dużo czasu i dość ładną grę, można się relatywnie łatwo wybić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W sumie dawno updata nie było, a wrzuciliśmy filmik z nowym utworem z Cinders na nasz YouTube. Link Można też na nim zobaczyć jedną z lokacji w ruchu. Nawet udało mi się tym razem nagrać w prawdziwym HD ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Chcę taki wygaszacz ekranu ♥ :) Wszystko wygląda super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mi też się podoba, ale cały filmik miałem nadzieję, że jednak wstanie dzień i zobacze to tło w ruchu także podczas dnia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Hah, dobry pomysł. Mogłem coś takiego zrobić. Następnym razem będzie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Gratulację TeeGee wzmianki w newsie na YoYo ;) http://www.yoyogames.com/news/35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Z którego dowiedziałem się, że gra powstaje we współpracy z YoYo :rolleyes:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Może mieli na myśli to, że (być może...) wytykaliście bugi w gm8.1 a oni to naprawiali, przez co Wam się lepiej pracowało? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Nie nie, faktycznie mieli coś pomóc. Ale na razie nic z tego nie wynikło, a na blogu się chwalą jakby to była daleko idąca współpraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Lipca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Chcą skorzystać z popularności - zamiast YYG reklamować Cinders, to Cinders ma reklamować YYG, żeby sprzedaż GMa podskoczyła. Jakby nie patrzeć, skoro została zrobiona w GM, to przy pomocy YYG - i na spotkaniach biznesowych ten fakt będą przytaczać, a że gra wygląda przekozacko, to na inwestorów zadziała. Bo nic nie działa tak, jak widoczne efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Więc teraz możesz wysunąć swoje "żądania" co w GM powinni poprawiać :) Nie podoba mi się na przykład, że nie mogę ustawić ekranu w rozdzielczości inne niż te standardowe. 640x480, 1024x768. Dlaczego nie mogę ustawić 1366x768 ? Nie przeszkadza wam to ? Gnysek, TeeGee ? Robicie jeszcze na stare rozmiary monitorów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Uzjel o rozdzielczościach ci się marzy? Nam są potrzebne strukturalne typy danych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Nie podoba mi się na przykład, że nie mogę ustawić ekranu w rozdzielczości inne niż te standardowe. 640x480, 1024x768. Dlaczego nie mogę ustawić 1366x768 ? Nie przeszkadza wam to ? Gnysek, TeeGee ? Robicie jeszcze na stare rozmiary monitorów ? Z kodu można ustawić dowolną. Cinders obsługuje wszystkie formaty. Można grać w 1024x768, 1280x800, 1280x720 i 1024x600 (netbook) bez żadnego skalowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Dobra. To rozmowa na oddzielny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Mi tam offtop nie przeszkadza, o ile się nie rozrasta przesadnie. A kwestia jest dość prosta, więc jak coś, to pytaj :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się