Cordoba Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Tytuł: War of Robots Opis: Rok 2156 światem zawładnęły roboty, jesteś jednym z przywódców swojej armii robotów, postanawiasz zaatakować bazę główną wroga, chcesz ich wyniszczyć, a, żeby ich wyniszczyć musisz rozwalić wszystkie urządzenia, które tworzą wrogie roboty i oczywiście same wrogie roboty. Autor: - Cordoba Screeny: https://gmclan.org/up6767_6_robots_of_war_menu.html https://gmclan.org/up6767_6_robots_of_war_gra1.html https://gmclan.org/up6767_6_robots_of_war_gra2.html Download: https://gmclan.org/up6767_4_War_of_Robots.html [ 1,1 MB ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Ok. A mechanika gry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Myślę, że jest dobrze, za parę dni wrzucę plik z grą i sam zobaczysz jak to wszystko się prezentuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 ty jak ich przywódca postanawiasz zaatakować bazę główną wroga Znaczy rozumiem wg. tego zdania, że wróg w tym czasie postanawia zaatakować Twoją bazę? :gnysek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 A będę mógł zaatakować własną bazę?:) A co do grafiki to za bardzo szaro jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Rok 2156 światem zawładnęły roboty, jesteś jednym z przywódców swojej armii robotów, postanawiasz zaatakować bazę główną wroga, chcesz ich wyniszczyć, a, żeby ich wyniszczyć musisz rozwalić wszystkie urządzenia, które tworzą wrogie roboty i oczywiście same wrogie roboty. Poezja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 26 Lutego 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 To jak się wabi ta gra? "War of Robot", "Robots of War" czyli też "War of Robots"? Bo na razie to mamy schizofreniczne roztrojenie jaźni. I czemu na screenach widać mnóstwo czerwonych robotów, a szary jest tylko jeden? Coś nierówne te armie. Jedna z nich zapewne robiła niedawno cięcia budżetowe i stąd ta niska liczebność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 "Robots of War" To przez pomyłkę, gdyż tytuł to: "War of Robots" __ Dorzuciłem plik z grą, na razie w grze są 4 plansze, jak znajdziecie jakiegoś bug-a lub macie jakieś pomysły odnośnie gry to piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 dobrze byłoby przyśpieszyć tempo rozgrywki - zwiększyć szybkość czołgów, odradzanie wrogów, a po zniszczeniu robota mógłby być większy robot który uszkadza pobliskie jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgadzam się z Caporegime. Rozgrywka jest za wolna. Oraz zauważyłem że jeden pocisk rozwala nasz pojazd a najsłabsze padają dopiero po dwóch - nie mam nic przeciwko temu bo gra wydaję się trudniejsza ale przydało by się zrobić coś takiego że po zginięciu jest albo Game Over albo jeśli masz np. dodatkowe życia to twój pojazd jest naprawiany i z powrotem do boju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Projekt dość stary. Może coś przy nim skubnę, jak go w ogóle znajdę na dysku i jak znajdę na niego czas i chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ja w swojej grze zrobiłem losowe umieranie - dla przykładu przy pisolecie szanse na śmierć są równe 1/3, a przy pięści 1/7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się