Kopyciak Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Siema! 1. jak zrobić bramę w 3d? W sensie, że po lewej i prawej stronie (oraz na górze) są ściany, a na środku przestrzeń, przez którą można przejść. 2. Jak zrobić postać gracza w FPS? Wiecie, widok z oczu, ale widać ręce i nogi bohatera. 3. Jak Mark Overmars zrobił obracający się model logo gm w przykładzie możliwości gm'a 8.0 PRO? 4. Czy można stopniować wysokość ścian? 5. Jak zrobić skakanie? Dzięki, Kopyciak :) E: Dodałem 4 pytanie i poprawiłem nicka w podziękowaniach :P E2: dodanie 5-go pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Daj link do tego przykładu możliwości gm 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 dawka, to są przykłady od marka overmarsa, znajdziesz wpisując w google "mark overmars 3d fps" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Czy ktoś odpowie na pytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 3. Tworzysz model kuli / zębatki / loga Gm8, ustawiasz kamere na wprost, ustawiasz ruch obrotowy tego obiektu po osi Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Model w blenderze albo zmodelerze? :( nie umiem obsługiwać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 powinien mieć rozszerzenie .obj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 I po stworzeniu obiektu w formacie *.obj konwertujesz go potem Marzipanem i dodajesz do GM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Siema! 1. jak zrobić bramę w 3d? W sensie, że po lewej i prawej stronie (oraz na górze) są ściany, a na środku przestrzeń, przez którą można przejść. 2. Jak zrobić postać gracza w FPS? Wiecie, widok z oczu, ale widać ręce i nogi bohatera. 3. Jak Mark Overmars zrobił obracający się model logo gm w przykładzie możliwości gm'a 8.0 PRO? 4. Czy można stopniować wysokość ścian? Dzięki, Kopyciak :) E: Dodałem 4 pytanie i poprawiłem nicka w podziękowaniach :P 1. robisz ściany dookoła :P lub robisz model z przejściem i rozstawiasz niewidzialne colidery dookoła przejścia 2 modelujesz ręce i nogi po czym wstawiasz kamerę mniej więcej miejscu głowy 3. nie wiem jak to wyglądało ale możliwe ze to zwykły wall z texturą alpha z logiem a obrót jest zrobiony za pomocą d3d_transfer itd. 4. można prawie wszystko poniżej 1040 poli czy jakoś tak (chyba że używasz jakiegoś engina) tylko trza to napisać :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Ja czwartego nie rozumiem. W sensie każda ściana inna wysokość? Hm, z funkcji d3d_draw_wall (czy jak to tam szło) to raczej jasno wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ok, będę się musiał nauczyć modelować w blenderze albo zmodelerze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 @LionX Dagger - 2. fajnie, tylko że będę musiał wiedzieć, jak się ustawia kamerę w takiej akurat wysokości, szerokości... 4. nie używam żadnego specjalnego engina. a zresztą - jestem po prostu do du*y jeśli chodzi o modelowanie (nie wiem nawet, co to znaczy 1040 poli) PS. Dwunastka wybiła! Już 12 latek się ma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 1040 poly(polygons) znaczy 1040 wielokątów, czyli jak gładki będzie model. Im więcej tym gładszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Aha. A lepiej gładki czy szorstki? :P PS. pytanie 5 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ale jest też taki program do modelowania on ci od razu przekształci to w kod do Gm możesz w nim zrobić podstawowe obiekty jak ściany,jakieś kolumny itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Co do 5. Zwiększaj a potem zmniejszaj przesunięcie w osi Z gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Aha. A lepiej gładki czy szorstki? Raczej chodzi o to czy gładki czy kanciasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się