kriso99 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 jak to zrobić??? jak zrobić żeby karzdy object miał osobny pasek życia, czyli kilka posków na jednej planszy. jak zrobić żeby życie chodziło za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 W create każdego obiektu zapisz zmienną np GML zycie=100 Wtedy każdy obiekt będzie miał swoje życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Jest w FAQ wystarczy przeczytać tak trudno?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 I w artykułach kilku czy przykładach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Miałem nadzieję że to jakiś temat filozoficzny : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 w faq jest tak napisane że życie się spuźnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 to wstaw w ev. draw :/ B.T.W.: spÓźnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 1. Masz sobie obiekty i w każdym obiekcie daj kod GML zycie=100; i jak masz tam kolizję z jakimś obiektem to w jednym z tych obiektów, który umieściłeś kod powyżej możesz dać : GML zycie - =5 instance_destroy() 2. Umieść to w draw: GML draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) draw_text(view_xview+0,view_yview+0,'Zycie:'+string(zycie)) Jak chcesz, żeby obiekt chodzi za o_hero, to zrób tak: GML draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) x=view_xview+0 y=view_yview+0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 no dobra a jak w draw wstawie rysowanie życia to znika mi ten object a jest tylko pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 To daj jeszcze kod: GML draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 To zrobilem tak oHero: create: GML zycie=100 health ustawiłem jako zycie draw: rysuj pasek(na klockach): x1=> oHero.x-5 y1=> oHero.y x2=> oHero.x+5 y2=> oHero.y+2 kolizion z osa: GML zycie-=5 i nie działa to znaczy nie odejmuje się pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 x2 = x1 + zycie.... podstawy matematyki i układ współrzędnych się kłaniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 jak tak zrobiłem to pasek mi spada a miał jechać od zielonego do czerwonego a tło szare a on jest cały czas zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Lol. x1=> oHero.x-5 y1=> oHero.y x2=> oHero.x+5 y2=> oHero.y+2 To było dobrze. Niestety, aby działało, zmienna oznaczająca zdrowie musi nosić nazwę "health". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi