Vianom Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Witam! Mam dość nieciekawy problem, a więc mam ręke gdzie origin jest na ramieniu(żeby ręka dobrze się kręciła, w stronę myszki), ale gdy zrobiłem strzał to pocisk wylatywał nie z pistoletu tylko z brzucha i z ja... no ekhem części ciała poniżej pasa.Jakbym ustawił origin w środku to źle by się kręciła ręka.Da się jakoś ustawić to strzelanie z pistoletu? Jestem bezsilny i proszę o pomoc! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ale ręka i pistolet to oddzielne obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 zmień x i y tworzonego pocisku w instance_create(x,y,obj); naprzykład x+5 albo coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 gnysek nie zadziala bo jak reka ma leciec w prawo to powinno byc np. x+5 a w lewo to x-5. JA dlatego robie w takich opcjach ze kula robi sie widzialna jak odleci troche wiekszy kawalek, np w create ustawiasz alarm na3 a w nim visible=1. Nie wszędzie to zadziała jak powinno, ale możesz spróbować, tylko ze to jest maskowanie a nie naprawianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 piszesz że jak jest w lewo to się tworzy tak, a jak w prawo to tak. albo dokładnie na środku i tak jak mówisz, wtedy i w lewo i w prawo musi pokonać tę samą odległość zanim dojdzie do końca ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Moze zle zrozumialem, ale wydaje mi sie, ze mu chodzi o to: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 chyba chodzi o to instance_create(x_srodka_reki+cos(degtorad(kierunek_reki))*odleglosc_pistoletu_od_srodka_reki, y_srodka_reki-sin(degtorad(kierunek_reki))*odleglosc_pistoletu_od_srodka_reki, pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 zmień x i y tworzonego pocisku w instance_create(x,y,obj); naprzykład x+5 albo coś... Sam nie wiem ;/ gnysek nie zadziala bo jak reka ma leciec w prawo to powinno byc np. x+5 a w lewo to x-5. JA dlatego robie w takich opcjach ze kula robi sie widzialna jak odleci troche wiekszy kawalek, np w create ustawiasz alarm na3 a w nim visible=1. Nie wszędzie to zadziała jak powinno, ale możesz spróbować, tylko ze to jest maskowanie a nie naprawianie. No nawet dobry pomysł, pomyśle jeszcze :thumbsup: Moze zle zrozumialem, ale wydaje mi sie, ze mu chodzi o to: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1136 Hehe źle zrozumiałeś. chyba chodzi o to: instance_create(x_srodka_reki+cos(degtorad(kierunek_reki))*odleglosc_pistoletu_o d_srodka_reki, y_srodka_reki-sin(degtorad(kierunek_reki))*odleglosc_pistoletu_od_srodka_reki, pocisk) No dzięki :) , trochę się zmieniło ale i tak to samo. :( Napisałem tego posta tylko żeby odpowiedzieć Wam, zaraz powinienem przedstawić to pytanie na obrazku o ile mi się uda ,więc mogę go za jakiś czas edytować. EDIT: Dam zdjęcie które pokazuje tylko niezliczne(4) kierunki strzału i jak to wygląda, jeden odziwo dobrze wylatuje, a wszystkie inne to niewiadomo z czego.Jest tam też origin ręki, wymiary ręki 12x12 pikseli. Kod odpowiadający za strzał: instance_create(x-9*sin( (direction-90) /180*pi),y+6*sin( (direction-90) /180*pi),ob_pocisk); Proszę o odpowiedzi, z góry dzięki. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 instance_create(x + sin(degtorad(point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y) + 90)) * 10, y + cos(degtorad(point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y) + 90)) * 10, ob_pocisk); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Świetnie działa, wielkie dzięki Zakol jesteś boski! EDIT: Huh, mam jeszcze pytanie, banalne ale naprawdę nie wiem jak sie do niego zabrać :| Jak zrobić rozrzut strzału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 screen_save('nazwapliku.bmp'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 On chciał rozrzut strzału, a nie screenshota xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 No właśnie chodzi o to że jak strzela postać, to pociski nie wylatują ciągle w ten sam direction tylko lekko na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Protestuje! Wcześniej było napisane co innego xPP Zrób w create strzału: sila_rozrzutu = 10; rand = random(sila_rozrzutu) - (sila_rozrzutu / 2); direction = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y) + rand; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Dzięki Zakol po raz kolejny mnei ratujesz xD. Protestuje! Wcześniej było napisane co innego xPP Eee co? Ja tam nic nie zmieniałem serio :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Dzięki Zakol po raz kolejny mnei ratujesz xD. Eee co? Ja tam nic nie zmieniałem serio :] To od upału, mnie też coś dzisiaj ćmi =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się