LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Jak zresetować zawarte w grze zmienne globale, bez jej wyłączana? Chodzi mi o to żeby po zginięciu obiekt resetował ilość ammo do początkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Napisz sobie skrypt w którym będziesz inicjował wszystkie zmienne globlane. Jak zechcesz je zresetować to po prostu wywołasz ten skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zrób sobie drugą zmienną global.nazwazmiennejMAX o tej samej wartości, ale od tej nie odejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Napisz sobie skrypt w którym będziesz inicjował wszystkie zmienne globlane. Jak zechcesz je zresetować to po prostu wywołasz ten skrypt. nie bardzo ograniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 nie bardzo ograniam Skrypt, gdzie definiujesz wszystkie zmienne i to go wywołuj. np: GML (restart) global.HP = 100; global.Ammo = 10; global.Gold = 0; a później: GML restart(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 dobra, skrypt zdefinowałem, a jaki kod żeby go resetnęło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 jego nazwą i (), anty ci pokazał. nazwaskryptu(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 No to wywołujesz go jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 dobra, zrobiłem ten skryp, wklepałem tam informacje o ammo. zrobiłem wywołanie tego skryptu i jest git ale po śmierci ilość ammo sie nie redukuje(dałem wywołanie również w obiekcie trup) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Bo pewnie przy tworzeniu obiektu po śmeirci nadajesz nowe wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 są te same co w obiekcie trup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Chodzi mi o to żeby po zginięciu obiekt resetował ilość ammo do początkowej. ale po śmierci ilość ammo sie nie redukuje Najpierw mówisz że chcesz resetować do domyślnej wartości a teraz chcesz żeby ammo ci się zmniejszało? Zdecyduj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 jak mnie wkurza te wasze łapanie za słowka, chodzi o to że po śmierci ilość ammo ma być taka jak było na początku, w globalach mam wpisane że np. do colta początkowa ilość to 7 naboi w magazynku i 14 w zapasie, i kiedy podniose go więcej i zginę, to niech się zredukuje do ilości początkowej 7/14... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 No i co się dzieje zamiast ustawiać na tą początkową ilość? I czy w skrypcie napisałeś GML Colt_mag = 7; Colt_mag_ex = 14; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się