Skocz do zawartości

Zmienne globalne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
nie bardzo ograniam

Skrypt, gdzie definiujesz wszystkie zmienne i to go wywołuj.

 

np:

 

GML (restart)
global.HP = 100;

global.Ammo = 10;

global.Gold = 0;

 

a później:

 

GML
restart();
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to żeby po zginięciu obiekt resetował ilość ammo do początkowej.

ale po śmierci ilość ammo sie nie redukuje

Najpierw mówisz że chcesz resetować do domyślnej wartości a teraz chcesz żeby ammo ci się zmniejszało?

Zdecyduj się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mnie wkurza te wasze łapanie za słowka, chodzi o to że po śmierci ilość ammo ma być taka jak było na początku, w globalach mam wpisane że np. do colta początkowa ilość to 7 naboi w magazynku i 14 w zapasie, i kiedy podniose go więcej i zginę, to niech się zredukuje do ilości początkowej 7/14...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No i co się dzieje zamiast ustawiać na tą początkową ilość?

 

I czy w skrypcie napisałeś

GML
Colt_mag = 7;

Colt_mag_ex = 14;

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...