Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Próbowałem wielu kombinacji. Chyba trzeba podzielić coś na 2. Tak mi się wydaje. Chodzi mi o to żeby obiekt był na środku ekranu w każdym punkcie mapy. Czyli nie ważne gdzie jestem, obiekt jest na środku ekranu. Ktoś wie jak takie coś wykonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 GML x = view_xview[0] + view_wview[0] / 2 y = view_yview[0] + view_hview[0] / 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pojawia się na środku, ale jeśli przesunę widok, zostaje na tym samym miejscu. Nie podąża za myszką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Bo to sie daje w step. Ew. w End Step. Trzeba pomyslec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tak jest zrobione. Nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 nie używasz mózgu, to przykre i smutne niezmiernie, współczuje bogu. PRZEGRAŁEŚ! :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Moze masz wylaczony view. Nie ma sily zeby to nie dzialalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Juz wiem o co chodzi. To przesuwa ten obiekt tylko o polowe dlugosci i szerokosci viewa. Nie podaza nigdzie. To powinno byc wzgledem aktualnej pozycji viewa. Jesli np. przesuniemy go w pokoju, to nie bedzie dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 To przesuwa ten obiekt tylko o polowe dlugosci i szerokosci viewa. Bo ma byc na srodku, tak? I nie przesuwa tylko ustawia na tej pozycji. To powinno byc wzgledem aktualnej pozycji viewa. A view_xview[0] + .... to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 O kur pakło, ja się im dziwię, że oni nadal chcą ci pomagać. Próbowałem wielu kombinacji. Chyba trzeba podzielić coś na 2. Tak mi się wydaje. kwintesencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Juz wiem o co chodzi. To przesuwa ten obiekt tylko o polowe dlugosci i szerokosci viewa. Nie podaza nigdzie. To powinno byc wzgledem aktualnej pozycji viewa. Jesli np. przesuniemy go w pokoju, to nie bedzie dzialac. I do cholery jest względem aktualnej pozycji: x = view_xview[0] + view_wview[0] / 2 y = view_yview[0] + view_hview[0] / 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 View podąża za myszką, więc jeśli dodaje połowę szerokości i wysokości... Trzeba sprawdzić coś innego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pytanie, którego widoku używa? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 To jest view 0. Nie wiem jeszcze o co tutaj chodzi. Ale będę nad tym myślał, aż zrobię. Ciekawe ile czasu mi to zajmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ciekawe ile czasu mi to zajmie. pro tip do reszty: pytanie retoryczne nie jest godne odpowiedzi, wiec nie odpowiadajcie mu, serio :) Powodzenia z tym pakło, świat leży u Twych stóp, grunt to myśleć pozytywnie, reszta zrobi się sama! :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie wiem jeszcze o co tutaj chodzi. To chyba nie o kodzie, a o życiu było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Chodzi ci Paqoo o takie coś?? GML if(view_current==0) { x=view_xview[view_current]+100; y=view_yview[view_current]+100; } tylko pozycje se zmień na środek bo nie wiem jakie masz tam wymiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 GML view_object[0] = TwojZacnyObiekt; view_hborder[0] = view_xview + (view_hview/2); view_vborder[0] = view_yview + (view_wview/2); ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Chodzi ci Paqoo o takie coś?? GML if(view_current==0) { x=view_xview[view_current]+100; y=view_yview[view_current]+100; } tylko pozycje se zmień na środek bo nie wiem jakie masz tam wymiary. GML if(view_current==0) { x = view_xview[view_current] + view_wview[0] / 2; y = view_yview[view_current] + view_hview[0] / 2; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 co prawda twój kod będzie działać, ale trochę dziwnie on wygląda. GML if(view_current==0) { x = view_xview[view_current] + view_wview[view_current] / 2; y = view_yview[view_current] + view_hview[view_current] / 2; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tylko skopiowałem to co było już w temacie, nie chciało mi się używać klawiatury :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tylko skopiowałem to co było już w temacie, nie chciało mi się używać klawiatury :* ale chciało się tobie łączyć dwa kody? to już nie lepiej było szybko dopisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ale chciało się tobie łączyć dwa kody? to już nie lepiej było szybko dopisać? Jadłem akurat drugą ręką, a nie lubię jedną pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale z was są tłumoki, jak ktoś coś umie a pisze temat żeby mu pomóc to nie po to żeby mu pomagać, tylko po to żeby dkskdjksfhIHUIyuetrfhdbvbsd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się