Borek Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 ALIEN TERRITORY v0.18 BETA DOWNLOAD: gear-studio.com Jedni czekali, drudzy nie, tak czy inaczej nowa wersja już jest. Zmian jest sporo, poprawek również, a testowania jeszcze więcej :) Nie będę się dużo rozpisywał, bo wszystko jest opisane w liście zmian, powiem tylko, że zrezygnowałem z dodania głosowania na mapę oraz na tryb gry, dlaczego? Dlatego ponieważ na chwilę obecną jest cały czas jeden serwer, dochodzą nowi gracze, którzy chcą posmakować każdej mapy i każdego trybu, wobec tego gdy na serwerze "panoszyć" będą starzy wyjadacze, to będą głosowali na tryb, który im się podoba i nowy gracz nigdy nie posmakuje innej mapy bądź rozgrywki. Ta opcja dojdzie w wersji, w której będzie możliwość stawiania serwera, najprawdopodobniej będzie to w wersji następnej. Umożliwi mi to na zrobienie bardzo rozbudowanej wersji 0.20, gracze będą sobie grali na swoich/czyiś serwerach, a ja będę mógł spokojnie tworzyć :) a plany są potężne, ale o tym kiedy indziej :) Zapraszam do gry! LISTA ZMIAN - Dodano opis do poszczególnych kolumn w statystyce rundy. - Dodano nowy efekt reakcji skrzynek, gdy są trafione przez pocisk. - Dodano więcej płonącego ognia po wybuchach. - Dodano matkę obcych, więcej informacji na ten temat znajduje się w instrukcji przy wyborze klasy postaci. - Dodano możliwość ustawienia detali graficznych w grze. - Zmieniono klasę medyka, od teraz za uleczanie innych dostaje punkty rangi. - Zmieniono szybkość zmiany broni na dwa razy szybszą. - Zmieniono system aktywowania niewidzialności - teraz wraz z jej włączeniem, wyłącza się latarka. - Zmieniono wybór komend, nie trzeba przytrzymywać klawisza aby je wyświetlić - wystarczy raz nacisnąć. - Zmieniono system punktów funkcyjnych, od teraz gracz otrzymuje pełny stan w nowej rundzie oraz po zdobyciu rangi. - Zmieniono system punktów funkcyjnych, nabijane są szybciej. - Zmieniono wygląd ognia po wystrzale. - Zmieniono nagłośnienie dźwięków, wystrzały są lekko przyciszone. - Zmieniono balans gry dotyczący siły i mocy obcych. - Zmieniono system rozpoczynania nowej rundy, od teraz każdy gracz otrzymuje extra amunicję oraz granaty. - Zmieniono system powstawania przedmiotów, już nie powstają w miejscu na którym stoi gracz. - Zmieniono animację obcych, teraz wyglądają bardziej agresywnie. - Zmieniono animację postaci. - Poprawiono system wymiany przedmiotów, teraz wystarczy zbliżyć się do drugiego gracza i najechać na niego myszką. - Poprawiono błąd z blokowaniem się tuż przy odrodzeniu. - Poprawiono błąd wymiany przedmiotów, żołnierz mógł wręczyć pancerz medykowi. - Poprawiono system ataku obcych, od teraz nie atakują przy pierwszym kontakcie z graczem. - Poprawiono u medyka leczenie siebie oraz innych graczy. Teraz wystarczy podejść do innego gracza, najechać myszką i wcisnąć klawisz "E". - Poprawiono błąd z niewidzialnością, która zostawała włączona przy następnej rundzie ( przechodziła z poprzedniej ). - Poprawiono pingowanie ( wymaga testów ) - Poprawiono wygląd dużej czcionki ( niektóre litery były poszarpane ) - Poprawiono wyświetlanie efektów w menu. - Poprawiono błąd z krwią, która czasami rysowana była na ogniu zamiast pod nim. - Poprawiono błąd ze statusem graczy ( po prawej stronie ) - Poprawiono błąd ze zmianą broni ( rolką myszki ) - Poprawiono błąd ze znikaniem statystyk podczas gdy dany gracz zginął. - Poprawiono błąd związany ze śmiercią gracza - nie widział wystrzałów pozostałych graczy. - Poprawiono wybuchy oraz rozbryzgi, gra jest teraz bardziej zoptymalizowana. Oraz wiele innych drobnych poprawek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 lipa, nie działa mi na tym lapku, szkoda że zalałem swój komp bo chętnie bym potestował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danon Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Efekt po minutowej grze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 gra jest dobra, ale nadal nie zostały zmienione klawisze od komend głosowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Borek, jakieś nowe mapki może dodałeś? Takie inne niż te. Po za tymi budynkami, np. na powierzchni, w lesie. Chyba, że mają być wszystkie mapki jednolite? Bo we wcześniejszej wersji ktoś o to Ciebie pytał i potwierdziłeś, że mają być z nową wersją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 grając nie zauważyłem innego typu map, pewnie nowe scenerie będą w finalnej wersji, lub niedługo przed finalną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 260 fragów... zabrakło mi apteczek w misji z zabiciem matki, bo miałem już 4 lvl... no i niezapomniane combo 40 alienów na jednym spuście :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Zerknąłem i.. Tak właściwie to jaki to ma mieć tryb walki? Rozwalałem jakieś zielone "coś" właściwie bez celu. Pseudo światło trochę przeszkadza a odrzut jakbym wystrzelał rakietę w kosmos tym bardziej. Dodatkowo masa różnego infa na ekranie i nie mogłem się połapać o co biega. Tak ogólnie to bym wszystko uprościł i zrobił walkę bardziej zręcznościową a nie widowiskową coś ala soldat/et prosto ale ciekawie. Nie myśleliście o klasach typu et i podobnym typie rozgrywki? Ogólnie to klimat jest ale osoby, które przetestują grę zapewne spędzą przy niej jakieś 2min i po nich zostawią grę na zawsze albo zostaną na dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Zmiana broni scrollem nadal źle działa. Ruszając chyba w górę (a może dół) omija na pewno strzelbę. Nie wiem jak czy dzieje się tak w innych przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Października 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Fajnie się grało z uzjelem i nawet >30 fpsów na 2-letnim lapku z wszystkimi opcjami on, nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Zmiana broni scrollem nadal źle działa. Ruszając chyba w górę (a może dół) omija na pewno strzelbę. Nie wiem jak czy dzieje się tak w innych przypadkach. Ja zauważyłem, że zmieniane scrollem działa tylko na 2 bronie, jeśli ma się ich powyżej 3 lub 4. Dodam, że leczenie kogoś medykiem to masakra, tak cięzko kogoś najechać myszką, bo żadko kto stoji w miejscu, przydało by się to jakoś zmienić (może wieksza odległość od gracza?). A dzisiaj grałem, i pomimo że koleś miał ok 20hp a ja pełny pasek specjalnych umiejetnosci to go nie moglem uleczyć Przydało by się jeszcze zmiana punktacji. Czyli że powinna być lista PUNKTY-FRAGI-ŚMIERCI i wyliczane punkty bo np grając w trybie ataku na matkę obcych, to ja waliłem do małych alienów a kolesie do matki i ja byłem pierwszy pomimo mniejszego udziału w akcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 ;/ a tak to fajnie sie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ja zauważyłem, że zmieniane scrollem działa tylko na 2 bronie, jeśli ma się ich powyżej 3 lub 4. Dodam, że leczenie kogoś medykiem to masakra, tak cięzko kogoś najechać myszką, bo żadko kto stoji w miejscu, przydało by się to jakoś zmienić (może wieksza odległość od gracza?). A dzisiaj grałem, i pomimo że koleś miał ok 20hp a ja pełny pasek specjalnych umiejetnosci to go nie moglem uleczyć Przydało by się jeszcze zmiana punktacji. Czyli że powinna być lista PUNKTY-FRAGI-ŚMIERCI i wyliczane punkty bo np grając w trybie ataku na matkę obcych, to ja waliłem do małych alienów a kolesie do matki i ja byłem pierwszy pomimo mniejszego udziału w akcję Popieram Cię w 100%. Dostałem trochę bug reportów od różnych osób, będzie trzeba poprawiać i modyfikować :) @Up hmm dziwne że postać się zacięła, no ale dobrze wiedzieć, BTW: przeczytajcie logi na tym screenie :D lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Jeszcze fajny byłby patent, że losowany jest gracz który jest matką w danej rundzie, by nie grać praktycznie z samymi botami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Matka utknęła i sobie bez problemów ją mogłem zabić :<. + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Czasem zdarza się, że kiedy medykiem chcę uleczyć innego gracza, to zostaje uleczony ja i osoba zainteresowana. Nie wiem tylko czy schodzą dwie apteczki, czy jedna. A boss jest za silny :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 zdecydowanie za trudne na dwie osoby... zwłaszcza, że matka się leczy... zrób coś, żeby nie mogli się respić w graczu i żeby nie mogli wejść w ciebie, bo wtedy oni cię atakują, a ty ich nie masz jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 OK błędy poprawie - zapisałem. Co do Matki, to jest różnie, niektórzy twierdzą że jest za słaba, a niektórzy że jest za silna. Ja osobiście uważam że jest dobrze, sam ją rozwalam bez straty życia. Po pierwsze atakuje się ją dopiero jak jest się z dużą rangą ( im większa ranga, tym większa moc broni ), po drugie, jak masz mało HP to należy od niej uciec ( dlatego wolniej chodzi od graczy ), następnie podleczyć się i dalej atakować. Nie rozumiem również dlaczego masz problem z obcym, który wchodzi na Ciebie, przecież wystarczy strzelać i się cofać, obcy gdy jest ranny wolniej chodzi i można spokojnie od niego uciec. Gdyby postać nie mogła przechodzić przez obcych, to by było jeszcze gorzej, bo byś się ciągle blokował i dupa zbita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Października 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 OK błędy poprawie - zapisałem. Co do Matki, to jest różnie, niektórzy twierdzą że jest za słaba, a niektórzy że jest za silna. Ja osobiście uważam że jest dobrze, sam ją rozwalam bez straty życia. Po pierwsze atakuje się ją dopiero jak jest się z dużą rangą ( im większa ranga, tym większa moc broni ), po drugie, jak masz mało HP to należy od niej uciec ( dlatego wolniej chodzi od graczy ), następnie podleczyć się i dalej atakować. Nie rozumiem również dlaczego masz problem z obcym, który wchodzi na Ciebie, przecież wystarczy strzelać i się cofać, obcy gdy jest ranny wolniej chodzi i można spokojnie od niego uciec. Gdyby postać nie mogła przechodzić przez obcych, to by było jeszcze gorzej, bo byś się ciągle blokował i dupa zbita. To zrób może, żeby same się odpychały z twojego środka, bo w sumie trudno to rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Wyskoczył mi taki błąd podczas strzelania w kosmitów: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 1 for object objAlien: Error in code at line 15: if ( _sides == 1 ) sc_SoundPlay(global.alien_sound[race,0],x,y); ^ at position 53: Unknown variable alien_sound or array index out of bounds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Server jest ON zawsze? Bo mi nie chce połączyć :x... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Jest on tylko wtedy gdy borek napisze w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Umożliwi mi to na zrobienie bardzo rozbudowanej wersji 0.20, gracze będą sobie grali na swoich/czyiś serwerach, a ja będę mógł spokojnie tworzyć :) a plany są potężne, ale o tym kiedy indziej :) To mniej więcej kiedy będzie 0.20? EDIT: 200 post! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 No to mam problem :P Włączyłem sobie tryb pełno ekranowy iii... Myszka zjeżdża mi tak do 2/3 ekranu. Dalej nie chce :( Wypadało by coś z tym zrobić. Na nie okienkowym to samo. Mam rozdzielczość monitora 1024/600 (Taka kosmiczna :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 mucha, ustaw sobie normalną rozdzielczość wtedy pewnie zadziała. EDIT: 700 post xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 kiedy będzie można popykać ?? bo jak narazie to serwer jest off line... Edit: Super... kliknołem połącz (chyba serwer jest już Online) wpisuje nazwe gracza.. klikam ok i dostaje info: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object sysLightControl: Trying to use non-existing surface. to se pograłem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Serwer online jest przez dzień, góra dwa i to tylko wtedy gdy borek oddaje nową wersję do testów. Nie był online. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Serwer gry będzie wtedy kiedy będzie, ha! :borek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ale macie manię na te face-emoty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Obecnie pracuję nad serwerem publicznym, nie znam daty wydania bo mam hardcore w pracy :borek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi