Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Najpierw muszą ci postawić zarzuty, a do tego muszą mieć dowody, czyli muszą ci udowodnić. Nie mogą cię (teoretycznie) oskarżyć bez dowodów, chociaż w naszym Totalitaryzmie ... Fervi Też nieprawda. Jak ktoś dostaje zarzut zabójstwa, to potem sprawa w sądzie ciągnie się nieraz latami. Gdyby były dowody, to sąd by tylko rozstrzygał ile lat dać delikwentowi, a w trakcie rozprawy dowody są dopiero kompletowane - przesłuchania świadków, szukanie alibi, łączenie wątków. Możesz być podejrzanym w sprawie i to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 widziałem taki zapis na paru stronach internetowych dotyczących piosenek na nich zawartych jak również w regulaminach, pewnie próba obejścia prawa.Nie żadna próba obejścia prawa, tylko jego nieznajomość. Ludzie nie wiedzą co piszą w regulaminach i tyle. Weryfikowałem ten zapis kiedyś pod kątem prawnym i niczego takiego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Fajny offtop lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Z pomocą Wastelands Interactive i MoaCube udało nam się zorganizować konkurs graficzny o puli nagród wartej ponad 1000 zł. Każdy może wziąć udział :) Więcej informacji tutaj - http://pigames.pl/2011/05/konkurs-graficzny-z-nagrodami/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Recenzja Capsized, którego premiera odbyła się w ten piątek - http://pigames.pl/2011/05/capsized-recenzja/ Jeśli kogoś to ominęło to niedawno pojawiła się również recenzja gmclanowego Beaver Buildera - http://pigames.pl/2011/04/beaver-builder-recenzja/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 http://pigames.pl/2011/05/konkurs-graficzn...iety-o-tydzien/ Termin oddawania prac przesuwamy o tydzień ze względu na liczne prośby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jeśli kogoś to ominęło to ostatnio pojawiły się dwie nowe recenzje: Geneforge - klasyczny cRPG (autorstwa naszego nowego redaktora) Monday Night Combat - multiplayerowe połączenie fpsa z tower defencem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Od ostatniego czasu przybyły trzy nowe recenzje: Avernum - klasyczny cRPG BEEP - logiczno-zręcznościowa platformówka Sanctum - FPS + tower defense z świetnym trybem co-op Rozpoczynamy mini-konkurs, co tydzień wśród wszystkich fanów Pure Indie Games na fejsbuku będziemy rozlosowywać jedną kopię gry Air Aces: Pacific. Szczegóły tutaj: http://pigames.pl/2011/05/badz_na_biezaco/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi1er Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Przypominamy, że jako twórcy możecie zgłaszać własne produkcje do nas. Przypominam również o losowaniu w którym możecie wziąć udział (więcej info post wyżej). Dodam, że pojawił się u nas pierwszy news wykraczający poza kategorię PC na której się skupiamy. Powiedzmy, że to taki nasz pierwszy krok w stronę mobilnych indyków. Niestety z powodu ograniczeń sprzętowych ciężko nam pisać o grach na inne platformy, wiec jeśli posiadasz takowe i chciałbyś dołączyć do naszej redakcji to śmiało pisz. Na koniec tylko dodam, że w ciągu 2 miesięcy prawdopodobnie zobaczycie nasze logo w wersji bardziej analogowej w kioskach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 To kioski jeszcze istnieją? U mnie w mieście praktycznie wszystkie zlikwidowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Gdzieś cdaction muszą przecież sprzedawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi1er Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Coś co może zainteresować początkujących game-developerów, czyli seria artykułów "Tworzenie Gier". Omijająca jednak czysto programistyczne sprawy. Autor: ANtY. Miłej lektury. Tworzenie Gier: Lekcja I - Wprowadzenie Tworzenie Gier: Lekcja II - Narzędzia Co sądzicie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 "Flash (Flixel, Flashpunk) [język]" to tak brzmi, jakby Flash to była nazwa języku programowania. (patrząc na resztę artykułu, gdzie tym nawiasikiem zostały opatrzone tylko i wyłącznie języki programowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 "Flash (Flixel, Flashpunk) [język]" to tak brzmi, jakby Flash to była nazwa języku programowania. (patrząc na resztę artykułu, gdzie tym nawiasikiem zostały opatrzone tylko i wyłącznie języki programowania) Faktycznie musiałem coś namieszać przez przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Skąd jest info co do szybkości c#+xna? Co do unity wyrzuciłbym: -"Darmowa wersja zawiera większość potrzebnych rzeczy" zawiera tyle aby się pobawić, żeby zrobić full grę brakuję masy rzeczy. -"Duża wydajność" co najwyżej całkiem niezła. a dorzuciłbym: +Obsługa sporej ilości formatów(tekstury/modele/audio) +Support dla wielu konfiguracji sprzętowych. edit: +bardzo dobra dokumentacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Skąd jest info co do szybkości c#+xna? Co do unity wyrzuciłbym: -"Darmowa wersja zawiera większość potrzebnych rzeczy" zawiera tyle aby się pobawić, żeby zrobić full grę brakuję masy rzeczy. -"Duża wydajność" co najwyżej całkiem niezła. a dorzuciłbym: +Obsługa sporej ilości formatów(tekstury/modele/audio) +Support dla wielu konfiguracji sprzętowych. edit: +bardzo dobra dokumentacja Info, hmm... teraz nie podam ci dokładnego linka ale kiedyś czytałem w kilku miejscach i wachało się to między 5 a 15% więc wpisałem 10. Co do Unity to TeeGee mi dał jego zalety, nie moja wina ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Info, hmm... teraz nie podam ci dokładnego linka ale kiedyś czytałem w kilku miejscach i wachało się to między 5 a 15% więc wpisałem 10. Co do Unity to TeeGee mi dał jego zalety, nie moja wina ;p Te procenty to czysta fantazja. Nie ma co takich rzeczy pisać bo testów co jest szybsze jest masa i wahają się od "C# jest szybszy" do "c++ jest 100% szybszy". Jak piszesz artykuł, który ma być wiarygodny to trzeba sprawdzić zebrane informacje i np: checknąć na stronie/forum unity jakie są opinie i co jest na +/-. Przez mało rzetelne i niesprawdzone informacje w różnych artykułach powstają różne bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Kolejny artykuł z serii Tworzenie gier: http://pigames.pl/2011/06/tworzenie-gier-l...ii-–-cel/ Mam nadzieję, że tym bardziej nie będzie tak kontrowersyjnie jak ostatnio ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 http://pigames.pl/2011/06/tworzenie-gier-l...anizacja-pracy/ Tym razem trochę dłuższy artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 O! Coś dla Płaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Przeczytałem wszystkie artykuły. Fajnie napisane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi1er Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witamy Was ponownie! Pure Indie Games znacznie się rozrasta ostatnimi czasy, zarówno jako community, jak i portal i forum (świeżo otwarte). Rozwój to bardzo korzystna rzecz zarówno dla nas, jak i samych odwiedzających. Jesteśmy traktowani coraz bardziej poważnie przez studia niezależne zarówno za granicą, jak i w kraju. Wiemy, że wiele osób chciało wesprzeć inicjatywę PIGames. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy lubi i umie redagować teksty czy recenzować gry. Wiemy też doskonale, że nasz poziom jest amatorski, ale dzięki Waszym opiniom ciągle się rozwijamy. Właśnie z uwagi na to, że wiele osób chciało nas wesprzeć, ale nie wiedziało jak uruchomiliśmy sklep z itemkami dla twórców gier niezależnych i wkrótce również dla graczy. Obecnie dostępny jest jeden wzór koszulek i kubków (w dwóch wersjach kolorystycznych) i kilku krojach. Jednak zamierzamy w krótkim czasie poszerzyć ofertę o dwa kolejne wzory, w tym jeden dla graczy. Wyprzedzając wszelkie opinie: Ceny wcale nie są wygórowane, z każdej koszulki mamy jedynie parę groszy na rozwój portalu. Jako osoba z zainteresowaniami muzycznymi, często uczęszczam na koncerty, tam koszulki zwykłych lokalnych bandów wynoszą właśnie od 35-60zł. Przy czym zagraniczne zespoły (dodam, że słucham muzyki raczej mało popularnej i typowo undergroundowej) biorą za koszulki od 60-120zł. Koszulki są naprawdę dobrej jakości, więcej informacji technicznych znajdziecie poniżej (streszczonko) jak i pod każdym "naszym" towarem. Pragnę dodać jeszcze, że całość załatwia za nas firma CupSell. Logo dla nas wykonał natomiast Exigo (był konkursik), któremu jesteśmy mega-wdzięczni. Kupując koszulki wspieracie Pure Indie Games, za co serdecznie dziękujemy! Pieniądze zarobione w ten sposób zostaną wydane na utrzymanie domeny, hosting oraz konkursy ;) Redakcja Pure Indie Games. ********** Info: Sklep z itemami od Pure Indie Games. Trwa promocja: Przy zakupie dwóch wysyłka gratis! Sama wysyłka w ciągu 48h, jak zarzeka się firma drukująca. Rozmiarówka: Gramatura: 170 G/m2 (męskie); 160G/m2 (damskie) Zamówienia są wykonywane na koszulkach bardzo dobrej jakości, materiale grubym i trwałym. - skład 100 % bawełna - ściągacz z domieszką lycry , nie występuje efekt rozciągniętego kołnierzyka - podwójne szwy wykończeniowe - brak szwów bocznych - koszulki nie kurczą się w praniu nie rozciągają i nie zmieniają swojego koloru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Kolejna część z serii o tworzeniu gier: http://pigames.pl/2011/07/tworzenie-gier-l...dy-i-wskazowki/ Tym razem zbiór rad i wskazówek na różne tematy (design, programowanie, grafika) od różnych osób tworzących gry niezależne, od takich co tworzą na iPhona, od takich co na PC, od TeeGeego, od jego graficzki, każdy znajdzie coś dla siebie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Bardzo ładnie. Wypowiedź "pani graficzki" aż mnie zakorciła do poszukania grafika, bo naprawdę by mi się przydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Września 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 http://indie.gram.pl/ co tu dużo pisać, wszystko jest w newsie - http://indie.gram.pl/pigsite/dolacznie-do-kolektywu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Września 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Jako pierwsi na świcie udostępniamy video - Gameplay z AirMech. Jedyne dostępne filmy z gry nagrywane były kamerą. Nasz dostępny będzie docelowo w HD (youtube trochę przetwarza ;) ) http://indie.gram.pl/newsy/airmech-nasz-gameplay-czesc-12/ Dzisiaj part 1, jutro wrzucimy drugi. Miłego oglądania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jako pierwsi na świcie udostępniamy video - Gameplay z AirMech. Jedyne dostępne filmy z gry nagrywane były kamerą. Nasz dostępny będzie docelowo w HD (youtube trochę przetwarza ;) ) http://indie.gram.pl/newsy/airmech-nasz-gameplay-czesc-12/ Dzisiaj part 1, jutro wrzucimy drugi. Miłego oglądania! Ciekawa ta gra, ale AI trochę failuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się