Borek Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Gra ma straszną dysproporcję między rozdzielczością a faktyczną wielkością przeciwników. Zielonych goblinów w dzień prawie nie widać; na pełnym ekranie jest lepiej, ale wtedy umyka menu na górze. W ogóle to IMO za rzadko pojawiają się nowi przeciwnicy i gra aż tak nie wciąga :3 Stragan Ezoteryczny rox (swoją drogą nawet tam wlazłem i strasznie zdzierają; zawyżają ceny) Polecam monitor większy niż 15" 4:3 :) Dla mnie Gobliny są ok, strzelanie z wieżyczki też jest ok, wymaga pewnego skilla, bo co to za przyjemność grania z aimbotem? Gra za bardzo rozbudowana jak na mini grę? To polecam węża na kilku-letnią Nokię. Moim zdaniem jest super, gra jest rozbudowana i to wciąga, ciągle odkrywamy nowe funkcje, zupełnie jak w Magii TeeGee. Gdyby nie crashowanie się sejwów, to grałbym więcej, czekam na update z poprawkami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Oto i jest update. Nie wiem czy to pomoże, nie obiecuje. Na razie tylko ty masz tego typu błąd :/ Po uruchomieniu aplikacji "Launcher.exe" gra się sama zaktualizuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Gra fajna tylko dlaczego nie mogę kupić zaklęcia "tornado", a także opis białego gryfa. Po zakupieniu wszystkich podstawowych dobudówek magicznych (magów) mogę kupować tornado. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Faktycznie jest błąd. Aby móc używać zaklęcia tornado, potrzebny jest mag ziemi :blink: Jutro w aktualizacji będzie poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Teraz jest dobrze, save'y wczytują się poprawnie i error_log się nie generuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Naprawdę dziwne. Kilka razy się spotkałem, że kod gry wykonywał się szybciej niż gra. Po zainicjowaniu wszystkich zmiennych dodałem tylko sleep(100) :blink: i jedno zabezpieczenie przed nieznaną zmienną globalną w skrypcie wczytywania :/ Najważniejsze, że można grać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Czemu po automatycznej naprawie wieży (ostatnia szansa) nie da się już strzelać? oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 No proszę, nareszcie jakaś solidna gra na GMC : ) Marnujesz się tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Czemu po automatycznej naprawie wieży (ostatnia szansa) nie da się już strzelać? oO Faktycznie to błąd. Wystarczy nacisnąć środkowym przyciskiem myszki na wieże łucznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Niestety nic to nie dało ;/ Byłbym wdzięczyn gdybyś to poprawił bo chciałbym przejść tą grę, żeby solidnie ocenić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Poprawka będzie wieczorem. Jestem ciekaw kto pierwszy grę przejdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Gra super, oczywiście 5/5, lecz spotkałem się z błędem który przeszkadzał i to bardzo w grze. Chodzi mi oto, że nie było do góry ( na tym pasku ) żadnych informacji. Po prostu ten pasek był pusty. Nie było między innymi napisane ile mam pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Można screena ? Ciekawe błędy teraz wychodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Dobrze, że gra ma autozapis, już trzeci raz się zawiesiła w środku etapu. Mam nadzieję, że opisy gryfów zostaną zmienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Co znaczy: Zawiesiła się ? Pojawił się error_log.txt ? A co jest z opisami gryfów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Przestała odpowiadać i po ok 2-3 minutach wyłączyłem gdyż przez ten czas nie reagowała. Co do opisów Opis Królewskiego gryfa brzmi: "Opis gryfa krolewskiego " A białego: "Opis białego gryfa", pierwszego nie wiem gdyż ich kupowanie zacząłem od królewskiego. edit. errorloga nie znalazłem. Uważam też, że przydała by się możliwość budowania budynków typu alchemik w kilku miejscach lub możliwość niszczenia budynków i budowania w innym miejscu. Przydałby się też jeszcze tryb gry z ręcznie wybieraną każdą opcją (siła przeciwników, kasa początkowa, mana, zdarzenia itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Przestała odpowiadać i po ok 2-3 minutach wyłączyłem gdyż przez ten czas nie reagowała. Co do opisów Opis Królewskiego gryfa brzmi: "Opis gryfa krolewskiego " A białego: "Opis białego gryfa", pierwszego nie wiem gdyż ich kupowanie zacząłem od królewskiego. edit. errorloga nie znalazłem. Uważam też, że przydała by się możliwość budowania budynków typu alchemik w kilku miejscach lub możliwość niszczenia budynków i budowania w innym miejscu. Przydałby się też jeszcze tryb gry z ręcznie wybieraną każdą opcją (siła przeciwników, kasa początkowa, mana, zdarzenia itp.) W grze domyślnie miała być możliwość wyboru niektórych opcji. Niewykluczone że kiedyś zostanie dodana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Poczekałem dłużej po tym jak się zawiesiło - uruchomiło się nowe okno gry (stare pozostało, nadal zawieszone) tylko z pustym menu wczytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Główni testerzy znaleźli sporo luk od czasu zakończenia beta-testów. (Lepiej późno niż wcale) Jest ich około 15. Więkość nie utrudnia gry, a kilka wpływa negatywnie na gameplay. Kluczowe błędy postaram się wyeliminować w dzisiejszej poprawce koło północy. BTW. Mam również oficjalnie podany czas jaki mniej-więcej jest potrzebny aby zakończyć grę: 5 godzin i 30 minut :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 A możesz wyjawić ile dni jest w tej grze? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 120. A dokładniej 121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 W grze, ras przeciwników spotkamy cztery - każda będzie atakowała przez miesiąc gry, co daje 120 dni walk. Ja osobiście nie trafiłem na żadnego buga, choć gram już 31 dzień. Jak dla mnie gra jest spoko, dobra klimatyczna muzyka, pasujące do siebie grafiki, jedyne co odciąga (przynajmniej mnie) to ta żółta czcionka. 5/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 A możesz wyjawić ile dni jest w tej grze? :) mówił przecież, 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jeszcze jedno. Co jest wymagane do kupienia broni aktywowanej 'C'? Mam wszystkie budynki a nadal nie mogę jej używać, czy to jest zamierzone (np. odblokowuje się potem fabularnie)? @down A to jeszcze muszę trochę poczekać, zobaczę za jakieś pół setki poziomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Powinno się odblokować po dniu 90. Jak się nie odblokowało, to dopiszę to do bugów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Z wieżą kusznika coś mi śmierdziało już w czasie testów, ale zapomniałem to zgłosić: Jeśliby założyć, że parter=1 piętro, to wieżę kusznika można budować od 9 piętra. Jeśli jednak przyjmiemy ogólnie stosowane założenie, to jest to 8 piętro, "bo parter się nie liczy". I jeszcze cos, tym razem wczesniej nie spotkalem sie z tym: Czekałem 20 minut, ale on tylko stał i machał. Grzyb bardziej z prawej też się nie ruszył. Potem pomyślalem o wypuszczeniu goblinów z paki. Wszystko fajnie, ale po pierwsze same slabiaki, po drugie tylko pięć, a po trzecie większość(aka 3) goblinów spieprzyła w lewo, co chyba jest ZAWSZE dziejącą się rzeczą(aka w skrypcie najpierw ślesz w lewo). Musiałem wyłączyć grę za pomocą managera zadan, bo escape nie reagował(poza grą działa ; ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Można screena ? Ciekawe błędy teraz wychodzą. Coś jak widać mi się załadowało wtedy, ale teraz jest już ok. Jak znowu tak będzie to dam screena. Jeszcze jedno, ale to nie błąd tylko coś co przeszkadza w grze, a dokładniej kiedy w czasie zimy strzelam z wierzy kryształowymi ( czy jakoś tam, nie pamiętam, ale tymi za 15000 ) strzałami to ich w ogóle nie widać na tle białego tła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Są może kody do gry? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Są może kody do gry? :D Zdecydowanie jest traineroodporna, (jak większość gier z GameMakera), wprawdzie da się zedytować złoto czy manę, lecz po kolejnym uruchomieniu gry zajmują te dane inne miejsce w pamięci i trzeba na nowo szukać więc stworzenie trainera byłoby bardziej skomplikowane. @main Prosiłbym o opcję całkowicie wyłączającą efekty pogodowe, mam wrażenie, że one mocno spowalniają mi grę, dochodzi nawet do 20% a średnia zimą to ok 30% (Co po części jest też ułatwieniem bo mam więcej czasu na wycelowanie. A także o możliwość wielokrotnego budowania budynków takich jak kościół. Oraz w przypadku zwykłych budynków jak np. wieża alchemika możliwość ich usuwania i umieszczania w innym miejscu (Choć preferowałbym tak samo możliwość stawiania w wielu miejscach, wtedy wszystkie by atakowały a zużywałoby odpowiednią ilość amunicji). Jeżeli budowanie wielu kościołów ułatwiłoby zbytnio grę to można by było zwiększać cenę o np. 50% z każdym kolejnym. Przydałyby mi się też kolejne wieże łucznicze kontrolowane przez gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Zdecydowanie jest traineroodporna, (jak większość gier z GameMakera), wprawdzie da się zedytować złoto czy manę, lecz po kolejnym uruchomieniu gry zajmują te dane inne miejsce w pamięci i trzeba na nowo szukać więc stworzenie trainera byłoby bardziej skomplikowane. @main Prosiłbym o opcję całkowicie wyłączającą efekty pogodowe, mam wrażenie, że one mocno spowalniają mi grę, dochodzi nawet do 20% a średnia zimą to ok 30% (Co po części jest też ułatwieniem bo mam więcej czasu na wycelowanie. A także o możliwość wielokrotnego budowania budynków takich jak kościół. Oraz w przypadku zwykłych budynków jak np. wieża alchemika możliwość ich usuwania i umieszczania w innym miejscu (Choć preferowałbym tak samo możliwość stawiania w wielu miejscach, wtedy wszystkie by atakowały a zużywałoby odpowiednią ilość amunicji). Jeżeli budowanie wielu kościołów ułatwiłoby zbytnio grę to można by było zwiększać cenę o np. 50% z każdym kolejnym. Przydałyby mi się też kolejne wieże łucznicze kontrolowane przez gracza. Tak. Muszę dodać kilka opcji w opcjach. Przede wszystkim głośność muzyki i dźwięków. A po drugie właśnie particle. Lista zmian w nowej wersji już prawie dogania ilość zmian na wersję w Aliensach Borka, więc dajcie mi troszke czasu ;) Dziś i tak będzie update. Co do większej ilości wież tego samego rodzaju. Praktycznie do rozpoczęcia bety była taka możliwość, ale ze względów game-playowych było to złe rozwiązanie - było stanowczo za łatwo. Teraz żeby to zmienić, musiałbym cały system kontroli przeciwników przepisać od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się