Skocz do zawartości

Zablokowane Wczytywanie danych z plików o innym rozszerzeniu


MagnusArias

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Masz gotowe funkcje w GM. Tworzysz plik sprites.tss, zapisujesz string z nazwą, rozmiar pliku (zeby wiedziec ile później bajtów zczytać), zawartość pliku i tak pokolei, a potem w ten sam sposób je odczytujesz. Wada? Wypakowując musisz tymczasowo utworzyć każdy plik na dysku, dodać przez sprite_add i usunąć z dysku.

 

Prościej się już nie da.

 

Nie pytaj o gotowy kod, funkcje do odczytu i zapisu plików binarnych masz w dokumentacji GM, tak samo pętlę for.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlategoż zapodałem fajne i szybkie rozwiązanie :P ale nic na siłę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No ja korzystam z 39dll do odczytu, jest szybciej, ale pozostaje jeszcze problem ze sprite_add które trwa 100x dłużej niż utworzenie tego pliku. Ba, wczytanie pliku 1024x768 trwa tyle, co spaczkowanie np. 50 grafik w tym rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge dodac bezposrednie dodawanie zasobow do gry w locie, jesli sie przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...