Skocz do zawartości

Jak Uniknąć Oszustwa?


Kazik1

Rekomendowane odpowiedzi

W grze budujemy wierzę z kamiennych bloków, od dołu do góry na samej górze jest taki pasek oznaczający metę. Gdy blok stykmnię się z metą nastąpi przejście do innego roomu. Niestety gracz może po prostu najechać na samą górę myszką i stworzyć blok na mecie :/ więc jak wy byście zrobili aby gacz musiał budować od dołu żeby dojść do mety.Ja pomyślałem żeby zrobić nie widzialny obiekt (object_4) i jak blok (object_1) będzie miał kolozje ze sobą to stworzy object_4 znaczy że gracz będzie musiał budować wieżę aby dojść do mety :D i nie będzie wstanie wygrać za 1 kliknięciem, ale im więcej bloków buduje tym bardziej gra zaczyna mi zamulać ścinać :[ no i już nie mam pomysłów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz też zrobić tak, że bloczek musi stykać się z metą, przez przynajmniej np. trzy sekundy aby przejść do następnego roomu, a przez ten czas bloczek zdąży już przestać stykać się z metą ( oczywiście jeśli ma grawitację ).

 

Jeśli mnie zrozumiałeś. Po prostu "spanie" z mety. Nie wiem jak to prościej wytłumaczyć.

 

Edit: Pieter wytłumaczyć ci lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze budujemy wierzę z kamiennych bloków, od dołu do góry na samej górze jest taki pasek oznaczający metę. Gdy blok stykmnię się z metą nastąpi przejście do innego roomu. Niestety gracz może po prostu najechać na samą górę myszką i stworzyć blok na mecie :/ więc jak wy byście zrobili aby gacz musiał budować od dołu żeby dojść do mety.Ja pomyślałem żeby zrobić nie widzialny obiekt (object_4) i jak blok (object_1) będzie miał kolozje ze sobą to stworzy object_4 znaczy że gracz będzie musiał budować wieżę aby dojść do mety :D i nie będzie wstanie wygrać za 1 kliknięciem, ale im więcej bloków buduje tym bardziej gra zaczyna mi zamulać ścinać :[ no i już nie mam pomysłów...

można by ustawić timer, który by odliczał oficjalnie np 3 sekundy, po zetknięciu bloku z linią i sprawdzał co 1 sekundę, czy nadal się styka. jeżeli się styka i nie przestał stykać to po czasie przechodzi do następnego roomu :)

 

edit: up, afff... graliśmy w te same gry flashowe ;<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...