pamparampa Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Tytuł: Tetris Gatunek: Logiczno-zręcznościowy Opis: Wiele już gier próbowałem zrobić, ale żadnej nie udało mi się zrobić do końca. W tym czasie pracuję wciąż również nad innymi produkcjami. Tetris powstał, bo chciałem sobie udowodnić, że potrafię zrobić jakąś grę od początku do końca. Zasady są takie, jak w klasycznym tetrisie (chyba każdy zna). Jak są jakieś błędy to piszcie Download: https://gmclan.org/up5459_4_tetris.html Rozmiar pliku: 1071KB Autorzy: Programowanie: pamparampa Fabuła: brak Grafika: pamparampa Muzyka: brak Screeny: https://gmclan.org/up5459_5_screen2.html https://gmclan.org/up5459_5_screen1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zaraz ściągnę, a co do screenów: #1 całkiem dobry, tylko te napisy jakieś koślawe. #2 no gameplay klasyczny i zachęcający Niestety, gra nie jest dobra. Ale jeżeli to twoja pierwsza produkcja która ujrzała świat, radzę ci: 1.Popraw grafikę na ciekawszą (jakąś urozmaiconą!) 2. Przyśpieszenie klocków jest jednorazowe. Zrób że po puszczeniu przycisku klocek wraca do swej początkowej prędkości 3. Kilka innych, mało ważnych.. Życzę owocnych prac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Gra nie jest aż taka zła. Na pewno proponuję poprawic ci menu i grafikę podczas gry(klocki itp.), oraz zrób jakiś inny sposób wyświetlania punktów i aktualnego lvla bo zwykły tekst w dodatku jeszcze nie ozdobiony (tylko wzięty w ramke) nie jest ładny.Proponuję dodac też jakąś muzykę. Ocena: narazie 3+/5, jak poprawisz to co ci napisałem to dam 4+/5 lub 5/5. Powodzenia! EDIT: Jeżeli to twoja pierwsza gra to jest dobra. Moja pierwsza gra była duuuuuuuużo gorsza od tej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Schludna i estetyczna gra, oby tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Chciałeś buga, to masz: Zaznaczyłem ci dwie takie figury nachodzące na siebie (zielony i niebieski kolor). Stało się to, gdy figura w kształcie tej czerwonej (zaznaczyłem kolorem żółtym) została obrócona w tym cienkim korytarzu... Po prostu po obrocie się nie mieści, więc nie powinna się obracać. Tak samo będzie z innymi figurami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Najprościej z place_free (place_empty) lub place_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 wziąłem taką sytuację pod uwagę i myślałem, że zabezpieczyłem grę przed tym, żeby w takiej sytuacji dało się obrócić. Widocznie coś przeoczyłem przy tym klocku, bo większość klocków w takiej sytuacji nie da się obrócić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nixsior Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Ja nie spotkałem żadnego buga. Fajna gierka. Moja pierwsza niestety zagubiła się gdzieś w akcji :( Ale jakbym ją dokończył to byłaby na pewno duuużo gorsza od tej :) Owocnych prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 eżeli to twoja pierwsza gra to jest dobra. Moja pierwsza gra była duuuuuuuużo gorsza od tej. Hmm... Mi się zdaje ze twoją pierwszą produkcją był program :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 to jest moja pierwsza skończona gra. Wcześniej robiłem mnóstwo gier i dalej robię wśród nich faktycznie był jeden program, ale żadnej nie udało się skończyć głównie z powodu nagłego formatowania:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ale ja to pisałem do Arekadiusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Excaidium Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Zasady nie są do końca jak w klasycznym tetrisie ... W tetrisie za ułożenie w jednym momencie podwójnej lini, jest więcej punktów niż za ułożenie osobno dwóch pojedynczych, u ciebie jest tyle samo ... I odpowiednio za ułożenie potrójnej lub poczwórnej lini jest jeszcze większy bonus do punktów ... Bez tego granie w tetrisa nie ma sensu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 No przynajmniej estetycznie to wyglada, jedyny plusik. Gameplay raczej wieje nuda, zero urozmaicen. Do tego nastepne klocki sa totalnie losowe i nie zwracaja uwagi na dana sytuacje gracza. 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 nie spotkałem się z tym, żeby klocki w tetrisach zwracały uwagę na sytuację gracza :blink: chyba że nigdy tego nie zauważyłem. Jak ty na to wpadłeś? Zauważyłeś że zawsze długi klocek robi ci na złość i nie chce spadać? Myślę że w każdym tetrisie jest losowo ale jeśli nie to chcę dowodów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Zrób inne losowanie. Już tłumaczę. Jeżeli chcesz mieć pewność że rodzaj pojawiających się klocków będzie zbalansowany, użyj do tego list. W klasycznym Tetrisie jest 7 klocków. Zrób przykładowo listę (ds_list) w której załadujesz po 10 figur jednego typu, dając razem 70. Następnie przemieszaj listę (ds_list_shuffle) i puszczaj figury w tej kolejności. Jak lista się skończy, przejdź na jej początek i pomieszaj. Będziesz miał pewność że figury spadają w zbalansowany sposób :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 W tetrisie za ułożenie w jednym momencie podwójnej lini, jest więcej punktów niż za ułożenie osobno dwóch pojedynczych, u ciebie jest tyle samo ... I odpowiednio za ułożenie potrójnej lub poczwórnej lini jest jeszcze większy bonus do punktów ... Bez tego granie w tetrisa nie ma sensu ... To ja mam pomysł na prosty algorytm. P=20L^2 P- Punkty do dodania L- Linie zrobione za jednym zamachem Ciekawostka: To algorytm zarobionej kasy w gta:sa za kradzież sprzętu domowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastersam Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 zapraszam do kodu https://github.com/mastersam2015/tetris-js gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Grudnia 2022 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2022 O, nietypowe, nie każdy się dzieli swoim kodem w ten sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się