M@ILOSZ Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Gatunek: City Builder :) Opis: Zostajemy burmistrzem miasta które musi osiągnąć milion mieszkańców. Fabuły praktycznie brak, wszystko jest wytłumaczone w grze. Radzę najpierw zapoznać się z helpem, dostępny z menu, i w czasie gry, prawy dolny róg. A, i ten obrazek w menu jest nie mój, do zmiany. Mały poradnik: To czy liczba mieszkańców się zwiększa, czy też nie, zależy tylko od zadowolenia. Natomiast zadowolenie zależy już od wielu czynników. Pokazuje je Szczęściometr na dole ekranu. Zadowolenie zależy od: Elektryczności, jest pokazana po lewej stronie ekranu, powinna być na plusie. Żywności, jest pokazana po lewej stronie ekranu, powinna być na plusie. Śmieci, są pokazane po lewej stronie ekranu, powinny być na zero. Można także wybudować obiekty rekreacyjne które podnoszą zadowolenie. Po osiągnięciu 10 000 mieszkańców wybudujcie Fabrykę, zapewni wam stały dopływ gotówki. Grę można zapisać naciskając niebieski przycisk w prawym dolnym rogu ekranu, a potem przycisk Zapisz. Czytajcie uważnie opisy.Wersja 0.6 //Zjedź w dół po wersję 0.7Autorzy:Programowanie: M@ILOSZFabuła: M@ILOSZGrafika: M@ILOSZ & Internet (kilka zdjęć)Muzyka: M@ILOSZ Screeny: Screen 1 Screen 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ciekawie sie zapowiada. Grafika fajna, parę rzeczy do poprawy, np. utrzymanie elektrowni atomowej na miesiąc to 100$ ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 A co, za mało czy za dużo? No i te $ to raczej takie umowne, zamienie je na inne jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Musisz zmienic hud, bo jest OKROPNY jednym słowem mówiąc :P Poza tym chyba nie umiem w to grac :D Kiedy juz nauczylem sie budowac miałem 10 tys. mieszkańców. Nie wiedzieć czemu nagle zaczęła spadać mi liczba ludności, mimo że podatki zostawiłem na 2%. I tak 5x :( Na pewno zagram w dalsze wersje, gra jest ładnie zrobiona :) (oprocz huda!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 To czy liczba mieszkańców się zwiększa, czy też nie, zależy tylko od zadowolenia. Natomiast zadowolenie zależy już od wielu czynników. Pokazuje je Szczęściometr na dole ekranu. A, i jak klikniecie ten dymek w prawym dolnym rogu to tam są podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Bardzo ciekawy pomysł. Lubie tego typu symulatory,więc czekam na pełną wersję. Życzę dalszych sukcesów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Powiem jedno: Amatorskie sim city :) 5/5 bo lubię tego typu gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 No no, wreszcie jakiś ciekawy projekt ;) Powiem jedno: Amatorskie sim city :) 5/5 bo lubię tego typu gry Dokładnie. Powodzenia w projekcie i czekam na full :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wiesz, znudziłem się po 3 minutach klikania w "ten zielony przycisk" mimo tego, że nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 To nie jest gra zręcznościowa o klikaniu w ten zielony przycisk. Wybierasz pole i budujesz na nim jakąś strukturę, tu trzeba myśleć, a po tym co przeczytałem myślę że ta gra nie jest dla ciebie. PS: Saus, a co ci się nie podoba w hudzie? Tylko kolorystyka, wykonanie, czy wogóle cały pomysł na niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kolorystyka i wykonanie, jakos tak niechlujnie :P Powinno byc bardziej przejrzyscie. Czasem przyciski sa puste itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Chodzi mi o to, że tej gry nie da się uruchomić :? Klikam w ten play, nic się nie dzieje. Nie zmienia się podpowiedź, nie mogę budować, nic nie mogę w sumie poza podglądem typów terenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=2198 zrzynka, plagiat!!11 :). Nie no, żartuję - ta gra to stary, niezoptymalizowany crap :). No nic, poczekam na pełniejszą wersję :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 @up Zawsze można zareklamować swoją grę, nawet w zapowiedzi innej :D Kiedy wyjdzie pełna wersja gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Bardzo fajnie się zapowiada ale mam zastrzeżenia co do balansu. Zrobi się jeden błąd i nagle się wszystko sypie. Nawet po 8 próbie doszedłem tylko do 10000 z kawałkiem ppl ale brak kasy mnie pogrążył. Przydało by się coś jeszcze na zarabianie kasy oraz jakiś dodatkowy wskaźnik przyrostu zadowolenia. Bo z tego co widzę jest wskaźnik populacji i zadowolenia. Musiałem patrzeć na zmianę kreski żeby wywnioskować czy mi zadowolenie spada czy nie. Czy przyrost funduszy z podatków zwiększa się ze wzrostem popularności? Bo nie zaobserwowałem tego. Wyskorzył mi error: ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Pressed for object button_1: Error in code at line 5: case "grass": if global.change.doing = "nothing" {global.change.doing = "forest"; instance_create(global.change.x,global.change.y,working_obj);} else {global.change.doing = "nothing" if global.change_doing = "factory"{global.factory_create = true}} break; ^ at position 195: Unknown variable change_doing Edit: o udało się przekroczyć 40K ppl Edit2: lol już ponad 200k Zdaje się że z tym balansem faktycznie problemy> na początku za trudne a na końcu za łatwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 A ja chciałbym w końcu w jakiś sposób w to zagrać : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 A zapomniał bym dodaj możliwość stawiania wiatraków na morzu: Powinny być wydajniejsze od tych ze wzgórza ponieważ wiatr morski jest bardzo silny. Edit: GUI jest bleee zrób może jakąś obwódkę w miejscu które zaznaczyłem (czerwona linia) na obrazku i tło (czerwone ciemniejsze pole) obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ehh :P, mój stary pomysł ( nie było go na gmc). Nawet dobre, ale poczekam na pełną wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 @Saus: Tak, poprawię to. @Morro: Przycisk buduj. @Jakim: Tak naprawdę to nawet nie widziałem twojej gry. Ale zobaczę, może mnie zinspiruje. :) @HuderLord: Literówka, poprawię. A balans też się poprawi. Wysokość podatków zależy od: ilości mieszkańców i wysokości podatków. Większe zadowolenie nie daje więcej kasy, ale wyższe podatki obniżają zadowolenie. Interfejs jeszcze nie dopracowany, ale tylko estetycznie. PS: Wiecie że można zapisywać grę? Prawy dolny róg, a potem "Zapisz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 jeszcze nad tym popracuj :closedeyes: 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 No idiotą nie jestem, ale robiąc filmik coś zauważyłem https://gmclan.org/up2426_4_dziwny_bug.html kursor jest za każdym razem wyżej, albo obok miejsca gdzie powinien być. Może dlatego nie mogę kliknąć ani w buduj ani w plej ani w nic co jest przy brzegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Ja też tak mam;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Kursor zbugowany, po uporaniu sie z niedziałającym kursorem blad graficzny - caly ekran blekitny albo w bialo-blekitne kostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 to pewnie przez rozdzielczość albo wielkość okna gry bo u mnie na ekranie 1280 x 1024 okienko gry mieści się na styk z krawędziami monitora, i chyba nawet lekko ucina windowsową ramke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 hmm, jak testowałem to na drugim kompie też miałem ten błąd, ale nie wiem co to może być. A sprawdźcie czy po wciśnięciu F4, na pełnym ekranie też jest błąd. @copoconaco: A możesz trochę dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 fajny pomysł, oby się rozwinął w coś naprawdę dobrego :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 minął już ponad rok, projekt runął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Projekt nie runął, tylko został wstrzymany, bo mi się odechciało programować w GM-ie :rolleyes: . Postanowiłem nauczyć się programować w Visual Studio w C#, czego dokonałem tworząc wiele ciekawych projektów, i właśnie zaczęło mi się nudzić, kiedy na głównej GMClanu zobaczyłem ten wątek. Zmobilizowałeś mnie, zbieram się do dokańczania wersji 0.7, w najbliższym czasie uploadnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Przepraszam za double posta, ale jak bym nie odświeżył tego tematu to nikt by nie zauważył, że wyszła nowa wersja. v0.7 Nowa wersja beta CityBuildera! Pobierz wersję 0.7 (7.5MB) Poprawki: -Wygląd miasta -Błąd w obsłudze zanieczyszczenia powietrza -Generator plansz -Menu budowania -Asystenta -Menu inGame -Balancing: Teraz od 10 000 ludności jest przekaźnik, a fabryka od 100 000 Nowości: -Szybki podgląd zużywanych i produkowanych zasobów (najedź myszą na wybrany zasób po lewej stronie, a na mapie pokaże się jakie budynki ile go produkują, a jakie ile zużywają). -Elektrownię wiatrową można teraz rozbudować -Nowy zasób: Gaz (inaczej niż w przypadku jedzenia i elektryczności nie jest pokazywana nadwyżka produkcyjna, tylko ogólna posiadana ilość) -Nowe budynki: Gazociąg, Gazociąg morski (wydobywają gaz), oraz mała i duża elektrownia gazowa -Teraz widać po wysypisku ile jest w nim jeszcze wolnego miejsca -Skróty klawiaturowe (klawisz B przełącza między menu budowy, a menu informacji o danym terenie [służy też do cofania w menu budowy], spacja zatrzymuje czas, w menu budowy klawisze 1-6 odpowiadają odpowiednim opcjom, licząc od góry) Planowane poprawki: -HUD (ciągle czekam na sugestie co do wyglądu) -Kilka nowych budynków do postawienia, głównie na morzu -balancing -dodanie paru animacji na miasto -muszę zmienić tapetę w menu głównym, bo nie jest moja. Ktoś chciałby zrobić podobną za kredki? Znane bugi: -W miastach >1 000 000 ludności po załadowaniu stanu gry pojawia się komunikat z informacją o wygranej, choć ta nastąpiła już wcześniej -Na monitorach o rozdzielczościach mniejszych niż 1280x780px są problemy z myszą, ale to już niezależne ode mnie. -Chociaż w menu głównym pojawiła się opcja zmiany opcji i włączenia dymu, jeszcze nie działa. Zapraszam do pobierania i oceniania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 otwieram, wpisuje nazwe miasta i wywala error o global.mouse_field czy cos takiego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się