kamcio540 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Keyboard Event for S-key Key for object obj_edytor_grafiki: Trying to merge from non-existing sprite. S key: GML{ surface_save(sur,"kickflip.png") get_string("podaj nazwe pliku","") { } sprite_to_add = sprite_add(working_directory+"kickflip.png",3,true,true,true,0,0,0) sprite_merge(kickflip,sprite_to_add) } co jest żle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Stara się połączyć z sprite nie istnieje. google tłumacz rządzi, podajesz złą nazwe sprite'a przy zapisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Na pewno powinno być sprite_merge(kickflip, a nie 'kickflip' lub coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 może zamiast do pliku zapisywać stworzyć od razu sprita ze surfaca? :book: sam se w helpie szukaj tej funkcji buahahha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 tak wogole to czemu pytasz o to tutaj gdy 1h wcześniej spytałeś o to we wcześniejszym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 O MAMO. Wiecie co tu trzeba zrobić ? Nauczyć się korzystać z working directory... GML sprite_add(working_directory+"kickflip.png",3,true,true,true,0,0,0) DODAĆ BACKSLASHA: GML sprite_add(working_directory+"\kickflip.png",3,true,true,true,0,0,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 albo od razu z surfaca wczytać. a nie zasmiecać komp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ciągle ten sam błąd nie wiem dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Nie zakładaj ciągle nowych tematów. To denerwujące, a jeśli nikt Ci nie pomógł, to poczekaj jeszcze. Teraz dostajesz warna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Maja 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Funkcja mergująca wywala błąd bo jedna z tych grafik nie istnieje. Sprawdź która (wyświetl np. show_message(string(sprite1)) i zobacz czy ma dodatnią wartość). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 pomieszało mi sie wszystko we łbie i w kodzie :o plik: gra :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Co ci się pomieszało jak nic tam nie masz(we łbie)? A masz ty GM 8.0 PRO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 mam ale nie PRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się