Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Witam =^-^= Od pewnego czasu pracuje nad nowym projektem gry RPG, przerwałem swój stary projekt na czas nieokreślony. Chciałbym zrobić swego rodzaju zapowiedz nowego projektu... a więc... Gra jest kontynuacją przygód Garretta z części trzeciej serii "Thief" oczywiście jest to nieoficjalna kontynuacja ^^ zrobiona przez fana (mnie =^-^=) wszelkie prawa do fabuły i wszelkich psotaci mają sami autorzy oryginalnej gry. Tak więc każdy kto grał w Thiefa, jedynkę, dwójkę czy trojkę wie o co w niej chodzi i też wie że gra posiada wspaniały klimat "fantasty". Jeżeli ktoś jednak nie zna gry to zapraszam na stronę o serii Thief o TUTAJ a ewentualnie to niech zapozna się ze streszczeniem fabuły wszystkich trzech części: Thief 1: Dark Project: Cytat: Wiktoria wynajmuje złodzieja, żeby ukradł miecz z posiadłości Konstantyna. Okazuje się, że była to jedynie próba, którą Garrett przeszedł pozytywnie: Wiktoria pracuje dla Konstantyna. To kolekcjoner, który chce pozyskać klejnot - Oko. Oko znajduje się w starej katedrze w zrujnowanej dzielnicy. Garrett kradnie Oko i zanosi je Konstantynowi. Starzec ujawnia swą prawdziwą postać: jest bóstwem, Szachrajem, którego czczą Poganie. Oko było mu potrzebne, aby odprawić rytuał, który zapewni mu panowanie nad światem. Wiktoria "wyjmuje" oko Garrettowi, aby uaktywnić Oko. Złodziej sprzymierza się z Młotodzierżcami, przeciwnikami Pogan, którzy robią mu mechaniczne oko, i udaje się do Paszczy Chaosu, gdzie przebywa Szachraj. Kradnie Szachrajowi Oko. Thief 2: Metal Age: Cytat: W Mieście pojawił się nowa sekta - Mechaniści. To zradykalizowana wersja Młotodzierżców. Ich przywódcą jest Karras, który skumał się z szeryfem straży miejskiej, Truartem. Truart dostarcza Karrasowi żebraków, bezdomnych, przestępców, a Karras wykonuje na nich swoje dziwaczne eksperymenty. Obaj polują również na Garretta. Wśród członków straży miejskiej Truart ma jednak przeciwników. Garrett śledzi jednego z nich. Okazuje się, że Mosley przekazuje jakieś meldunki Poganom. Garrett śledzi Poganina i udaje się przez portal do wioski Pogan, a następnie do Paszczy Chaosu. Spotyka tam Wiktorię, która prosi go o pomoc w walce z Mechanistami. Garrett zakrada się do wieży Mechanistów i wykrada tajne plany. Dowiaduje się, że Karras zamierza rozprowadzić w całym Mieście roboty-służących, które w odpowiednim momencie wypuszczą trujący gaz, który zniszczy wszelkie organiczne życie. Wiktoria zamierza temu zapobiec, lecz ginie w walce pod murami Kuźni Dusz. Garrett kontynuuje jej dzieło: wypuszcza gaz w Kuźni Dusz, niszczy wszelkie maszyny i zabija Karrasa. Strażnicy twierdzą jednak, że to nie koniec kłopotów: zbliża się Wiek Ciemności... Thief 3: Deadly Shadows: Cytat: W Mieście od kilkunastu lat krążą legendy o Wiedźmie, która obdziera ludzi ze skóry. Straszy się nią niegrzeczne dzieci. Z kolei wieszczka Strażników, Caduca, odczytuje przepowiednię, z której wynika, że za sprawą Brata i Zdrajcy nadejdzie Wiek Ciemności. Straznicy próbują się dowiedzieć, kim jest ów Zdrajca i czym będzie ów Wiek Ciemności. Zdrajcą okazuje się Gamall, stara Strażniczka, która przybrała formę pomocnicy Caduki, ponieważ odkryła tajemnice magii glificznej i Glifu Przemiany. Oczywiście, Gamall jest Wiedźmą, która buszuje po Mieście, zabija ludzi i przbiera ich formę, aby żyć wiecznie, niezauważona. Aby zniszczyć Gamall (=Glif Przemiany) i jej pomocników (=magię glificzną), Garrett ukatywnia Ostatni z Wszystkich Glifów. Wyjaśnienie: Garrett przeprowadził proces "deaktywacji" magii glificznej. Uruchomił zawór bezpieczeństwa, aktywował Ostatni z Wszystkich Glifów. Wszelkie sztuczki Strażników (i Gamall), które opierały się na magii glificznej, przestały działać. - Gamall odzyskuje zwykłą postać. - Siedziba Strażników w Mieście przestaje być niewidoczna (ludzie nagle dostrzegają wspaniałą budowlę). - Z wszelkich ksiąg w bibliotece Strażników znikają glify. To była właśnie streszczona fabuła trylogii Thief, moja gra będzie się toczyć po tych wszystkich wydarzeniach... Tytuł gry będzie - Thief: Rise of the Metal Age Fabuła: Akcja toczy się po wydarzeniach z części trzeciej (Thief: DS) Po uaktywnieniu ostatniego z Glifów, Garrett unicestwia Gammal i za razem całą magie glificzną z której korzystali również sami "strażnicy"... Garrett po tych wydarzeniach, nadal był tym kim go stworzono... Złodziejem. Nie pracował dla strażników, kontynuował własną ścieżkę życia podążając instynktem moralności. Garrett odkrywa że grupa Mechanistów zaczyna powstawać na nowo, co prawda ich stary przywódca Karras nie żyje, lecz ktoś inny nieznany stoi za powstaniem. I ten ktoś chce dokończyć to czego nie skończył jego poprzednik. Miasto staje na szali nieznanego zagrożenia. Garrett jako jedyna osoba która odkryła spisek musi powstrzymać mechanistów, dowiedzieć się kto stoi za tym i zniszczyć źródło. Fabuła nawiązuje do Thief 2: Metal Age. Tak mniej więcej przedstawia się gra pod kątem fabularnym a jeżeli chodzi o samą grę. Tutaj jest już całkiem inny wymiar. Typ gry który najlepiej się sprawdza w trzecim wymiarze musze przenieś na drugi wymiar czyli 2D, dokładniej mówiąc gra będzie typu RPG z widokiem od góry. Inteligencja Wrogów będzie podobna do tej z Thief 1,2 ich pole widzenia będzie się ograniczać tylko do widzenia od przodu, a nie wokół siebie. Gracz chowając się w cieniu będzie mniej widoczny niż na pełnym świetle co wcale nie oznacza że wróg nie będzie go wstanie dorwać. Sprawa podobna jest z hałasowaniem (Chodzenie po kafelkach na podłodze będzie głośniejsze niż chodzenie po trawie czy też dywanie). Skradanie będzie rzeczą wręcz niezbędna by podejść przeciwnika od tyłu i go ogłuszyć, normalne chodzenie będzie głośne i widoczne nawet w cieniu. Co do oświetlenia, zastanawiam się nad zastosowaniem silnika Dark HDR Lighting. Jego możliwości są naprawdę duże, i co najważniejsze renderuje on cienie w czasie rzeczywistym dzięki czemu mogę zrobić np. przeciwnika chodzącego z pochodnią lub inne źródło światła które jest ruchome. Jednak potrzebuje on pewnych zmian, i dodatków takich jak żeby cień zakrywał Garretta przez co jest mniej widoczny. Silnik można pobrać TUTAJ ( w wersji skompilowanej ) Cała frajda gry będzie polegała na wykonywaniu różnorodnych misji, odkrywaniu fabuły (która jest cały czas dopracowywana) i oczywiście na zapierniczaniu wartościowych przedmiotów >3 Czyli to co w poprzednich oryginalnych częściach Thiefa. =^-^= Piszę to ponieważ niektórzy mogą być zainteresowani tym tematem. Pragnę podkreślić ze jest to zapowiedz, temat ten będę aktualizował. W czasie będę pokazywał pierwsze screeny, grywalne demo i w końcu pełną wersje gry. Prosiłbym o podanie opinii, a ci którzy grali i lubią i znają serie Thief proszę by podali opinie na temat fabuły i w ogóle pomysłu, heh z resztą dotyczy się wszystkich !! =^-^= Temat był poruszany na Polskim forum o Thief o TUTAJ (jak widać fani Thief'a nie lubią zbytnio mojej fabuły) ^^" Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 O MY GOD !!!! Nie za dużo tego !?? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 hehe dobre dobre, "Premiera - 15 czerwca 2006 !". Taaaa... w miesiac to ledwo zrobisz silnik poruszania taki w miare ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 hehe dobre dobre, "Premiera - 15 czerwca 2006 !". Taaaa... w miesiac to ledwo zrobisz silnik poruszania taki w miare ;d :lol: :lol: :lol: się uśmiałem trochę... wiesz, to że ty robisz "silnik poruszania się" w jeden miesiąc (lub więcej) to nie znaczy że inni tak robią. Bo dla przykładu "silnik poruszania się" ja zrobiłem już wczoraj i jest w 100% działający. =^-^= Co do premiery, to może i rzeczywiście nie zdążę, ale będę się starał. A projekt na pewno dokończę do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 To jest dobre. I to mi się podoba że masz już coś zrobione (silnik chodzenia) i to że stworzysz gre już za miesiąc. Tak powinno być ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ulala! Wysokie wymagania sobie postawiłeś moho (kurcze, Twój nick nie odmienia sie przez przypadki :P). Pytanie tyko, czy uda Ci się to zrealizować? Napisz ile masz już zrobione (chyba, że już to gdzieś napisałeś, a ja przeoczyłem w tym, BTW, bardzo długim poście ^^). Powodzenia i pozdro! P.S. Nie podałeś linka do tego silnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 ^^" Jak zwykle każda osoba wrogo nastawiona... Co do wymagań Dark Maximal, i długiego posta to już tłumacze... Pierwsze to wymagania. Nie są one takie znowu duze. Wręcz małe w poruwnaniu z moim poprzednim porjektem "FuuN2D". A długi post ? Jak ci się nie podoba to nie czytaj... Ja tylko chciałem przytoczyć mniej więcej nad czym obecnie pracuje. Przepraszam bardzo za tak długi post, ale czy ja kogoś obraziłem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Moho, chyba mnie źle zrozumiałeś! Ja wcale nie mówię, żę kogoś obraziłeś i wcalę Cię nie strofuję za tak długi post :) To było tylko stwierdzenie faktu :D A tak wracając do tematu, to podaj linka do tego silinka graficznego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Oki Przepraszam ponownie za długi post... a co do linka do Light Engine : TUTAJ DOWNLOAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Czemu ten cień zamiast w podłoże, idzie do góry? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Chłopie nie poddawaj się twórz dalej !! To jest ciekawe nawet, zobaczymy co z tego wyjdzie! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Chłopie nie poddawaj się twórz dalej !! To jest ciekawe nawet, zobaczymy co z tego wyjdzie! :thumbsup: O Nie ! Nie poddam się napewo !! =^-^= @BP Ultimate: Nie rozumiem troche... według mnie cień wygląda w miare dobrze. Ale jeszcze nie wiem czy z tego silnika skorzystam. Ogólnie narazie nie zajmuje się sprawą cienia i oświetlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 O rety, u mnie to wyciąga 3-4 fps :P A tak poza tym, to jakaś nowość: silnik w postaci exe :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Poprostu jest złudzenie, że ten cień ucieka w górę. Może być to też z lekka wina złej tekstury podłoża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Wiem, wiem że skompilowany ale to była wersja dla "kolegów' z forum Thiefa oni nie odpalili by przecież w rozszerzeniu .GM6. xD Macie tutaj w wersji .GM6: O TU... O rety, u mnie to wyciąga 3-4 fps... Hmm jaka grafika ?? :lol: EDIT: Mój setny post !!!!!! :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Dzięki za kodzik, zaraz w nim poszperam :D Hmm jaka grafika ?? :lol: NVIDIA jakaśtam, nie pamiętam modelu :) W każdym razie stara, bo i cały komp jest starusieńki - coś około 5 lat :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jako wieloletni i oddany fan serii Thief (ta, poszukaj a znajdziesz mnie na forum) wspieram projekt. Jak coś zawsze moge chętnie pomóc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ja miałem 60/60 FPS ale czasem spadło do 58/60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 :lol: :lol: :lol: się uśmiałem trochę... wiesz, to że ty robisz "silnik poruszania się" w jeden miesiąc (lub więcej) to nie znaczy że inni tak robią. Bo dla przykładu "silnik poruszania się" ja zrobiłem już wczoraj i jest w 100% działający. =^-^= Co do premiery, to może i rzeczywiście nie zdążę, ale będę się starał. A projekt na pewno dokończę do końca. daj spokoj, zachowuejsz sie jakbym Ci lizaka zabrał. To, ze powiedzialem, iz ledwo zrobisz silnik chodzenia bylo oczywiscie zamierzonym wyolbrzymieniem. Wierze, ze projekt ukonczysz, ale podawanie daty premiery ktora bedzie miesiac po rozpoczeciu prac to przegiecie pały. Mozna z tego wywnioskowac: a) nigdy nie robiles gry, B) gra bedzie gowniana, c) klamiesz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miesiąc zdecydowanie mi wystarczy, szczerze mówiąc to aż nadto... ( I raczej nie przeginam żadnej pały... Przykro mi... ) =^-^"= @Quetzacotlz: a ) nigdy nie robiles gry, b ) gra bedzie gowniana, c ) klamiesz. a ) Zapewniam cię że grę zacząłem już robić. b ) Ja tworze grę w twierdzeniu że jednym się spodoba, a drugim nie. Czas, jaki sobie dobrałem do projektu, (czyli miesiąc) nie ma dla mnie dużego znaczenia i to, że mam go tyle ile mam nie znaczy że gra wyjdzie kiepska. c ) Nie kłamie i odwołuje się do punktu (a). W najbliższym czasie pokaże screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miasto staje na szali nieznanego zagrożenia. Tego to jeszcze nie słyszałem. :D A tak na serio, to trzymam kciuki. Bardzo dobrze, że wiesz, co dokładnie chcesz zrobić i że zanim zaanonsowałeś grę, to już pewną jej część ukończyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Jako wieloletni i oddany fan serii Thief (ta, poszukaj a znajdziesz mnie na forum) wspieram projekt. Jak coś zawsze moge chętnie pomóc :D Jasne... zapewnie nadejdzie moment kiedy będe potrzebował pomocy gdyż rozdwić się nie moge ^^" Jak by coś będe walił do ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 gierka zapowiada sie ciekawie zycze ukonczenia twojego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Maja 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 gierka zapowiada sie ciekawie zycze ukonczenia twojego projektu a ja rozpoczęcia [szyderczy uśmiech]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 a ja rozpoczęcia [szyderczy uśmiech]. Niewierni... :] Myślą że nie pracuje nad gierką... Rzucam parę zrzutów ekranu: Screen1 Screen2 Screen3 Screen4 Do gry nie wprowadziłem jeszcze oświetlenia więc jest nieco jasno :3 Screeny pochodzą z lokacji gdzie będzie się odbywać pierwsza misja... A co do misji to sadze że będzie ich ok. 8 lub 10. Pokazuje jeszcze screen z menu głównego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 1. Po co mieszasz i język polski, i angielski? 2. Czemu screeny śmierdzą RPG-Makerem? ;P Tak poza tym wszystko OK :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mieszam Polski z Angielskim ? ^^" Nie bardzo rozumie... Jeżeli chodzi o napis EXIT w menu to jest to zrobione umyślnie... I tak będzie też angielska wersja gry którą pokaże na Game Maker Community. Hehe RPG Maker ?? Nie wiem o czym mówisz :whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mnie sie wydaje że chodzi o napis exit nazwe gry i black jack. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jeżeli chodzi o tytuły ogółem nie toleruje tych polskich... brzmią głupio, po zatym angielski to język przyszłości. Jeżeli chodzi o Broń Garretta to właściwie nie wiem czy pozostać przy oryginalnych angielskich nazwach czy przetłumaczyć na polskie... Black Jack >> Czarny Jacek !! Albo Czarny Jack (Dżek) ^^" nie nie, Bamboo Jack ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mieszam Polski z Angielskim ? ^^" Nie bardzo rozumie... Jeżeli chodzi o napis EXIT w menu to jest to zrobione umyślnie... I tak będzie też angielska wersja gry którą pokaże na Game Maker Community. To zrób je osobno :P. Poza tym zamiast "BlackJack" nie lepiej napisać po prostu "pałka"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się