Skocz do zawartości

Zciszanie, podgłaśnianie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Całego dźwięku? Coś nie szukałeś po helpie:

sound_global_volume(value)

 

Zamiast value podstawias liczbę z przedziału <0;1> np:

sound_global_volume(0.5); //Ustawiliśmy głośność na 50%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w evencie mouse pressed (dla obiektu 1 ktory ma sie usunac)

dajesz

destroy_instance();

i

instance_create(mouse.x,mouse.y,obiekt2);

(Czyli zeby sie robil w miejscu myszki obiekt 2)

Dla obiektu 2 dajesz to samo tylko

instance_create(mouse.x,mouse.y,obiekt1);

i bedziesz mial to swoje koleczko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niewiem czy mi to działa w każdym razie nie w całości zrobiłem obiekt opcje a w nim obiekt na który jak sie naciśnie to głośność ma mieć 25% no i w create mam coś takiego

sound_play(muzyczka);
sound_global_volume(0.3);

i muzyczka sie nie włacza :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja już nic nie kapuje 3 osoby pisały jak to napisać tyle że każda pisała inaczej najpierw było tak (0.5) potem tak (0.50) a teraz tak(50.0) który sposób jest dobry?

 

Umiesz zamieniać procenty na ułamki? 50% = 0,5

 

Zresztą 0,5 to to samo co 0,50, to nie wiem, o co Ci chodzi.

 

Daj 0.5 i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ja niewiem co ale ja ma sound_global_volume(100.0); //Ustawiliśmy głośność na 100% a jak mam sound_global_volume(50.0); //Ustawiliśmy głośność na 50% i mi hodzi wszystko ładnie

 

Po polsku pisz, bo będzie warn.

Patrysław

Niemożliwe, ponieważ przed chwilą sprawdziłem i nie ma różnicy pomiędzy 100, a 50. Poza tym w helpie wyraźnie jest napisane, żeby podawać wartości od 0 do 1.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ke? No jak się da 100 to jest różnica. Taka, że masz 100 a nie 50. Ja bym przed rozpoczęciem jakiejś 'produkcji' radził chociaż tutka przeczytać :P

 

A, Patrysław. Ty Go nie rozumiesz. On hodzi - Ty chodzić. On krzyczy "pomużcie mi" - Ty nie krzyczysz w ogóle xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy jest jakis moze dll albo w gm jest tam że ścisza i zgłaśnia dzwięk w całym komputerze czyli że masz jakis odtwarzacz muzyki i on puszcza muzyke no i jak sobie w grze ustawie że dzwięk ruwna sie 0 to żaden głos nie wydadzą moje głośniki podłączone do kompa . prosze pomuszczie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po cóż Ci dll? Przecież, gdy masz załączoną grę w GMie, nie słychać innych dźwięków, tylko te z gry.

Bo tak bym chciał i koniec . I jeszcze to nie musi być dll może byc też to w gm tylko żeby działało.

 

EDIT

Halo czy ktos to wogule czyta ??? Ppoweidzcie mi jak to zrobic czy potrzebny jest jakis dll czy wogule da się cos takiego zrobic!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak był już taki temat... to się nie dziw.

 

sound_volume(index,value) Changes the volume for the indicated sound (0 = low, 1 = high).

sound_global_volume(value) Changes the global volume for all sounds (0 = low, 1 = high).

RTFM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...