Mustang01 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Pomużcie mi prosze . Jak ściszyć i zgłośnić dzwięki podczas gry. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 13 Maja 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Całego dźwięku? Coś nie szukałeś po helpie: sound_global_volume(value) Zamiast value podstawias liczbę z przedziału <0;1> np: sound_global_volume(0.5); //Ustawiliśmy głośność na 50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Jeszcze jedno pytanko !!! Jak zrobić by naklikajac na jednego z obiekt-ów 1 on sie usunał a na jego miejsce wstapił obiekt 2 i jak sie naniego nakliknie to on sie usunie i miejsce wstawi sie obiekt 1 i tak w kułko ??? Z góry dzieki !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 w evencie mouse pressed (dla obiektu 1 ktory ma sie usunac) dajesz destroy_instance(); i instance_create(mouse.x,mouse.y,obiekt2); (Czyli zeby sie robil w miejscu myszki obiekt 2) Dla obiektu 2 dajesz to samo tylko instance_create(mouse.x,mouse.y,obiekt1); i bedziesz mial to swoje koleczko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 a nie lepiej zeby zrobic tak ze jak klikniesz w obiekt1 to on sie zmienia w obiekt2, a jak klikniesz w obiekt2 to sie zmienia w obiekt1 tylko sie tak bawisz z usuwaniem :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 No niewiem czy mi to działa w każdym razie nie w całości zrobiłem obiekt opcje a w nim obiekt na który jak sie naciśnie to głośność ma mieć 25% no i w create mam coś takiego sound_play(muzyczka); sound_global_volume(0.3); i muzyczka sie nie włacza :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 chocby ci sie wlaczala to przy kazdym lvlu od nowa, lepiej daj to w Game start a czemu sie nie wlacza to nie wiem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Maja 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 25% to 0.25 a nie 0.3 :P Może to jakaś MP3ka ? Na nie global volume chyba nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Aha 0.25 nieno bo ranmus napisał że 0.5 to 50% więc myślałem że 0.3 to będzie 25%. A co do mp3 to nie jest to wav a konkretnie beep5 chyba każdy to ma chyba że se usunoł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ja niewiem co ale ja ma sound_global_volume(100.0); //Ustawiliśmy głośność na 100% a jak mam sound_global_volume(50.0); //Ustawiliśmy głośność na 50% i mi hodzi wszystko ładnie Po polsku pisz, bo będzie warn. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 To ja już nic nie kapuje 3 osoby pisały jak to napisać tyle że każda pisała inaczej najpierw było tak (0.5) potem tak (0.50) a teraz tak(50.0) który sposób jest dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 To ja już nic nie kapuje 3 osoby pisały jak to napisać tyle że każda pisała inaczej najpierw było tak (0.5) potem tak (0.50) a teraz tak(50.0) który sposób jest dobry? Umiesz zamieniać procenty na ułamki? 50% = 0,5 Zresztą 0,5 to to samo co 0,50, to nie wiem, o co Ci chodzi. Daj 0.5 i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Aha dzieki i nieumiem zamieniać procentów na ułamki jeszcze sie tego nieuczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Stiq, jesli ustawisz że obiekt1 zmienia się w obiekt2, to w obiekcie2 nię będzie działac event CREATE. Rozumiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Maja 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ja niewiem co ale ja ma sound_global_volume(100.0); //Ustawiliśmy głośność na 100% a jak mam sound_global_volume(50.0); //Ustawiliśmy głośność na 50% i mi hodzi wszystko ładnie Po polsku pisz, bo będzie warn. Patrysław Niemożliwe, ponieważ przed chwilą sprawdziłem i nie ma różnicy pomiędzy 100, a 50. Poza tym w helpie wyraźnie jest napisane, żeby podawać wartości od 0 do 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ke? No jak się da 100 to jest różnica. Taka, że masz 100 a nie 50. Ja bym przed rozpoczęciem jakiejś 'produkcji' radził chociaż tutka przeczytać :P A, Patrysław. Ty Go nie rozumiesz. On hodzi - Ty chodzić. On krzyczy "pomużcie mi" - Ty nie krzyczysz w ogóle xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 a jest moze cos dla mp3 ze sciszaniem i chodzi mi o takie stopniowe klkamy + np. i zgłsnia nam sie o 5%?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Niemożliwe, ponieważ przed chwilą sprawdziłem i nie ma różnicy pomiędzy 100, a 50. Poza tym w helpie wyraźnie jest napisane, żeby podawać wartości od 0 do 1. no moze tak ale jak bylo 0.5 to było mi tak w grze ciho normalnie ze szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Czy jest jakis moze dll albo w gm jest tam że ścisza i zgłaśnia dzwięk w całym komputerze czyli że masz jakis odtwarzacz muzyki i on puszcza muzyke no i jak sobie w grze ustawie że dzwięk ruwna sie 0 to żaden głos nie wydadzą moje głośniki podłączone do kompa . prosze pomuszczie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 A po cóż Ci dll? Przecież, gdy masz załączoną grę w GMie, nie słychać innych dźwięków, tylko te z gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 A po cóż Ci dll? Przecież, gdy masz załączoną grę w GMie, nie słychać innych dźwięków, tylko te z gry. Bo tak bym chciał i koniec . I jeszcze to nie musi być dll może byc też to w gm tylko żeby działało. EDIT Halo czy ktos to wogule czyta ??? Ppoweidzcie mi jak to zrobic czy potrzebny jest jakis dll czy wogule da się cos takiego zrobic!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jak był już taki temat... to się nie dziw. sound_volume(index,value) Changes the volume for the indicated sound (0 = low, 1 = high). sound_global_volume(value) Changes the global volume for all sounds (0 = low, 1 = high). RTFM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustang01 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Dzieki Wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się