ch3matic Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Tytuł: TANKI rmkCodeDaemons Studio BLOGGatunek: Strzelanka Opis: Pamiętacie tanki na pegasusa? Kto nie pamięta. Będzie to prawia ta sama gra pod względem gameplayu. Pewnie spytacie "Więc po co 2 raz to samo?". A więc nowością będą tryn coop przez internet oraz tryb battle (3v3 graczy przez internet. Do tego drugiego zostaną przygotowane specjalne mapki. Dodatkową nowością są bossowie (prawdopodobnie na co 5 planszy). No i oczywiście tamta wersja była na pegasusa. Do tego nowa grafika (zamiast białych kwadratów jako czołgów). Jest jeszcze kilka grafik testowych (jabłko - bonus, cośtam jeszcze). Nad czym obecnie pracujemy? Granie przez internet, ostateczne poprawki w trybie singleplayer oraz plansze.Autorzy:Programowanie: ch3matic, waxxPomoc z efektami: MorroGameplay & pomysły: ch3matic, kalvyGrafika: NikoDźwięki: backspace Screeny:26.01:mapa 1 z wersji demomapa 2 z wersji demo28.01:https://gmclan.org/uploader/6283/scren1.pnghttps://gmclan.org/uploader/6283/scren2.png29.01:https://gmclan.org/uploader/6283/scren3.png Link do gameplayu bo coś w poście nie działa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Cała ta grafika taka blada i pastelowa. Przydałoby się ściemnić pare rzeczy np. ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 brzydkie, zróbcie coś przypominającego Tank Force (sequel oryginalnego Battle City) i wprowadźcie dokładniejszy podział klocków (zamiast osłabiającego się w paru stopniach 32x32 dajcie 16x16 w dwóch stopniach - dwa puknięcia i klocka nie ma). wszystko jest cholernie jasne. dziwne jest też to, że to szare cegły można zniszczyć, nie czerwone. nie zaszkodzi też wizyta na wikipedii. dam 4/5, bo uwielbiam Tank Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 ciekawe! lubie takie tanki! zawsze grałem w MMO na gry.pl tam też są tanki ;p grafika za jasna... i Błueee... nijaka grafika, bez szczegółów... ocenka: 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Whoah, tanki! Nareszcie, Tanki na kompa, pamiętam jak na pegasusie ciupałem =D Będzie edytor mapek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 brzydkie, zróbcie coś przypominającego Tank Force (sequel oryginalnego Battle City) i wprowadźcie dokładniejszy podział klocków (zamiast osłabiającego się w paru stopniach 32x32 dajcie 16x16 w dwóch stopniach - dwa puknięcia i klocka nie ma). wszystko jest cholernie jasne. dziwne jest też to, że to szare cegły można zniszczyć, nie czerwone. nie zaszkodzi też wizyta na wikipedii. dam 4/5, bo uwielbiam Tank Force Te murki zamienie, czerwone na szare. Akurat są 40x40 klocki, ale może to zmienimy. Edytor mapek, nad tym pomyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tego co pamiętam, to było BattleCity na NES. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ładnie to wygląda tylko w mapce1 to zielona po bokach to trawa prawda? bo troche nie przypomina 3.5/5 tą "trawę" popraw ( jesli to trawa ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Jednak nie zmienię na 20x20, bo stwarza to kłopoty z ai, gdy ścianki są mniejsze niż czołgi i ogólnie trudniej sobie drogę przebić w murkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Czołgi na Internet! Szkoda, że nie zagram, ścina mi cały czas... Czołgi na NES-ie nie nachodziły na siebie, tutaj minus. Cieniowanie (a raczej brak) - kolejny minus. Kontur orzełka - 0.5 plusa. Kolor orzełka - 1 minusa. Myślę, że dla każdego kierunku czołgu dało się zrobić osobnego sprite'a (przecież 4 to nie dużo...). 0.5 minusa. !Internet! - 2 plusy! Tryb gry 3v3 - plus. Muzyka - minus. Jeśli to jabłko na screenach to bonusy, to minus. Ogólnie 5 (początkowa ocena) -1-1+0.5-1-0.5+2-1+1=5-4.5+3.5=4. Nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 nachodzenie na siebie mogę zmienić w pół sekundy, kolor orzełka w czym jest zły? muzyka będzie lol mówiłem, że kilka grafik testowych (w tym jabłko) dzięki za oceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Dobra, wiem, to tylko na chwilę obecną. A kolor jest zły, bo czarny. Co jak co, ale tutaj jest Polska. Jakoś czarny orzeł budzi we mnie (i może nie tylko) trochę tak jakby odrazę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 gdzieś w plikach na forum są już tanki i powiem, że są naprawdę dobre. Jak te będą równie dobre to jak najbardziej czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 można link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=117 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Grafika, w porównaniu do tej z NESa, brzydka. Tyle już było tych remake'ów, że gra staje się już na starcie niewypałem. Brak jakichkolwiek innowacyjnych rozwiązań spisuje ją na straty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Szkoda, że sobie na w7 w to nie zagram :( Widzę po komentarzach, że ten projekt to fail. Dobra zamykam projekt, dzięki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Z tego co pamiętam, to było BattleCity na NES. Bo to prawda. Nie lubię określenia "Pegasus". Wolę mówić NES. A tak między nami "Pegasus" to klon NESa. Co do grafiki gry zgadzam się, że za jasne kolory, jabłko to dziwny bonus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Bo to prawda. Nie lubię określenia "Pegasus". Wolę mówić NES. A tak między nami "Pegasus" to klon NESa. Ja mam ale pomniejszonego, NES Portable (NESp) i jestem z niego zadowolony. Tak samo nie lubię mówić Sega Megadrive tylko Genesis. (gadam jak amerykanin, a nie polak :D ) Albo mówię Sega CDX, a nie Sega Multi-Mega. (japończyk na NESa mówiłby Famicom :D ) Mam też konsolę do gier Sega Firecore i PS2, ale na końcu ze wszystkich konosol jakie mam jest PS2. ja nie mam nic przeciwko zamiennemu używaniu oficjalnych nazw konsol z różnych regionów, lecz nazwy podróbek to już drobna przesada. ale chyba mało kto w naszym pięknym kraju wie, że pegasus to klon NESa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 ogólnie rzecz biorac ja to pograłbym w tanki zrimejkowane w nowym stylu, jak dla mnie to sama koncepcja remaka polega na tym żeby robić coś co już było tylko lepiej,dostosowując grafike i grywalność do możliwości sprzętu których stary dobry nes nie miał, jakaś wydupiasta graficzka z konkretnymi wybuchami iskrami, dźwiękami i klimatem jak z pola bitwy itp. Bo te tanki tak naprawdę od starych się nie różnią, i bardziej przypomina to niestety kopie a nie remake. No ale mam nadzieje ze wszystko udoskonalisz i wyjdzie coś konkretnego. Na przykład ten tryb po sieci byłby luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Remake Remake'm ale zróbcie coś nowego na przykład lufę obracającą się wokół myszki i obrót czołgu o 80 stopni miękie cienie particle za pociskiem i wiele innych bajerów. Tryb dla dwóch graczy. Porządną grafikę. A i zróbcie ślady za czołgiem. Bajerancki hud. I znajdź sobie grafika najlepiej grafika do siebie nie pasuje, jak już wcześniej wspomnieli userzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 No ze znalezieniem grafika jest ciężko. Tryb po sieci na pewno będzie (bo jednak zrobimy tę grę cobyście nie mówili) celowanie myszką... hmm... ale jak wtedy grać we dwójkę na jednym kompie? o co chodzi z obrotem czołgu o 80 stopni? Particle i rózne bajery można porobić ale przydałby się grafik który porobi te wszystkie bajeranckie hudy i czołgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Sorry za dp, ale inaczej nikt by nie wiedział, że coś napisałem. Obrazek bonusa zostanie zmieniony, zostaną dodane lenghtdiry (żeby lufa zawsze była na środku czołgu i pociski wylatywały z lufy) 2 screeny z poprawionej wersji: https://gmclan.org/uploader/6283/scren1.png https://gmclan.org/uploader/6283/scren2.png Piszcie co jeszcze zmienić/dodać i czy jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 hmm ja zmieniłbym głównie dwie rzeczy: napis życia/tanki na lives/tanks ew życia/czołgi bo taki "dual język" nie zostawia zbyt dobrego wrażenia, i te pomarańczowe cosie które lecą za kulą o ile się nie mylę. widzę że bombki lecą po skosie, czyli jednak jest celowanie w strone myszki? jak tak to elegancko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tak, celowanie jest w stronę myszki, przeciwnicy też już celują w stronę bohatera jak go zobaczą. Napisy pozmieniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Trochę brakuje do tej na pegasusa. Ale mam nadzieję, że ukończysz projekt i osiągniesz zamierzony cel :) 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mógłbyś dokładniej powiedzieć co brakuje? Na pewno pomogłoby nam to w osiągnięciu celu :) W pierwszym poście filmik z gameplayu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pomarańczowe cosie są beznadziejnie. Ale gra i tak lepiej prezentuje się niż wcześniej, grafika prosi się o kilka detali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ciekawie się zapowiada czekam z niecierpliwością!!! 4/5 - jak narazie =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 dwie uwagi pierwsze co: biała ziemia, troche lipa, daj jakis bckground sensowny drugie: daj jakis efekt na rozpieprzające sie cegły, bo znikają chamsko a to nie copperfield. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się