Shil Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Moja pierwsza grafika wykonana metodą pixel art The Sims, jakoś tak się kojarzy. :D Fajnie, brakuje antyaliasingu, zwłaszcza widać to mocno na styku szosy/ trawy, dachu/trawy i w okrągłym oknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 daWoj cieniowanie dodaj i będzie dobrze. :) Shil genialne, jak zwykle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 http://www25.speedyshare.com/VPte4/download/make-up-9.PNG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (koszmarna zagadka była z rozmieszczeniem tego wzoru na ciele, chodzi o obrót w tułowiu który w pierwszej wersji zmieniał(by) tatuaż w twistera. Plus ograniczenia co do wysokosci i niskosci ;) Co sie udało z anatomią wynegocjować to lekkie powiększenie głowy i symulacja lotu samolotów przy ruszaniu tułowiem o mocno kąty i podnoszeniu ręki w górę, ale kombinowanie i odbijanie kolejnych wzorów trwało nie wiele krócej niż samo dziabanie) jeszcze takie coś ale to nie mój wzór. Nie lubię kopiować: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Propa - powstaniec spoko ale wzór straszny ;x swoją droga oczyść skrzynke , bo pytanko odnosnie dziabki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 czysta skrzynka. A ten znaczek, labirynt ma w rzeczywistości może 4x4cm, szczerze nie lubie robic takich tatuaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Mój pierwszy obiekt w 3d - pajong :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Brakuje stawów na nogach ale całokształt wyszedł nawet spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 21 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Propa - pewnie wina światła ale powstaniec mi się taki pastelowy wydaje :( szmalu - szacun że twój pierwszy obiekt to coś ambitniejszego niż jakaś figura szachowa/kosz/prostopadłościan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 z fleszem robiłem foto :D nie no tu jest czarny tusz i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nie znam się na dziarach ale ty robisz foto zaraz po skończeniu ? Bo wyglądają trochę inaczej niż dziary jakie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 no zaraz po skończeniu. Jak się zagoją to cienie się robią miękkie, nie widać kresek/ruchów maszynki tylko mgiełki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 szybkie niedopracowane cycki i jeszcze mniej dopracowane tło: sendspace bo z imageshack usuwają wafle: http://www.sendspace.com/file/ln1tn1 zły dzień nawet cycków mi się nie chce dopieszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zbiór roślinek do mojej gierki: i inne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Cycki bardzo fajnie się zapowiadają. LionX - zabawne te roślinki, takie psychodeliczne origami, tylko pieniek inny nagle. Tekstury na kamienie (to kamienie są?) dałabym bardziej wyraziste, kamyki mają więcej bruzd, kropek, ciapek, mchu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 zabawne te roślinki, takie psychodeliczne origami Nazywa się to modele low poli :3 tylko pieniek inny nagle.bo to pieniek nie kwiatek :) Tekstury na kamienie (to kamienie są?) dałabym bardziej wyraziste, kamyki mają więcej bruzd, kropek, ciapek, mchu itd.w grze rzeczywiście mają inną texture ale bez bruzd czy mchu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Jak trzymasz się retro (patrz: low poly), to może użyj techniki pixelart na teksturach o trochę większym nasyceniu kolorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Grafika wygląda podobnie jak w tym: w ogóle to polecam ten filmik bo to rozmowa z twórcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 @Exigo Dzięki ale nie trzymam się low poly bo chce a dlatego że jeśli zamierzam swoja grę zrobić w GM to muszę, jak wiadomo Game Maker nie jest idealnym narzędziem do gier 3D ;) a kolory i textury już do czego nawiązują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 22 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 mi psychonautsow przypomina, generalnie fajnie calosc wyglada, tylko mysle ze byloby lepiej jakbys dal texturke wiekszej rozdzielczosci na pienku i tych krysztalach (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 @Exigo Dzięki ale nie trzymam się low poly bo chce a dlatego że jeśli zamierzam swoja grę zrobić w GM to muszę, jak wiadomo Game Maker nie jest idealnym narzędziem do gier 3D :) a kolory i textury są takie jakie powinny bo już do czego nawiązują Nie przesadzaj. Od wersji GM8.1 GM potrafi wyświetlać dużo więcej polygonów niż wcześniej, sam nie mogłem się napatrzeć na ilość FPSów jaką miałem tutaj: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=29616 oscylacje 400-500FPSów, po wyłączeniu fizyki jest 700FPSów. Teren ma 196608 trójkątów. Btw nie dałem tam foga by ograniczyć widok z powodu ilości poly. A z tego powodu by ukryć zapętlenie się terenu. Twoje modele to gruba przesada ile one mają, mniej niż 100 trójkątów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Nie przesadzaj. Od wersji GM8.1 GM potrafi wyświetlać dużo więcej polygonów niż wcześniej, sam nie mogłem się napatrzeć na ilość FPSów jaką miałem tutaj: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=29616 oscylacje 400-500FPSów, po wyłączeniu fizyki jest 700FPSów. Teren ma 196608 trójkątów. Btw nie dałem tam foga by ograniczyć widok z powodu ilości poly. A z tego powodu by ukryć zapętlenie się terenu. Twoje modele to gruba przesada ile one mają, mniej niż 100 trójkątów? Super ale to nie są wszystkie elementy które będą w grze, plus niektóre elementy powtarzane są wielokrotnie np drzewa, a gdzie AI, gdzie cała logika do gry? Co do twojego exampla cytuje: Moje ray castingi są wolne i na dłuższą metę by nie wystarczały, gdyby było więcej obiektów. wiesz kwiatki, konar, kamienie czy kryształki to mały element więc nie potrzebuje by były nie wiadomo jak detalicznie plus w wielu grach po prostu stosuje się bilbordy chyba się moje modele nie podobają trudno może jak skodze cała grę zmienicie zdanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Modele mi się podobają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Lowpoly :D Propa wrzucaj tatuaże jak się zagoją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 a weź potem ścigaj tych ludzi z aparatem :D to jest ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Hehe. Dla mojego kumpla lowpoly jest nawet model z 10000 wierzchołków. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Bo to prawda. :) Tzn. na pewno nie jakiejś rośliny, ale przykładowo głównego bohatera, jak najbardziej. I to spokojnie sprzed paru lat, przekraczając kilkukrotnie podaną przez ciebie granicę. Poniżej wykaz dla ciekawych: http://forum.lowpolyworkshop.com/topic/9130085/1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Polygon to minimum 4 wierzchołki tak? Popraw mnie jak się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Minimum 3. Mało jest silników obsługujących quady lub liczniejsze polygony (takie modele mniej ważą). W takim przypadku (np. w trakcie wczytywania) i tak jest dzielony na trójkąty. Takie wielo-polygony, głównie quady, używa się np. modelując obiekty typu hard surface ze względu na ładne dostosowanie się do siatki modyfikatora wygładzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Propa, jak kiedyś zrobię sobie u Ciebie tatuaż to będziesz mógł mnie fotografować do woli :* Lion: Przypomniałeś mi czasy jak jeszcze drukowali Cybermychę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się