Platyna Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Kolega tą biedotą chciał pewnie wytłumaczyć pustotę. :) Znów jakoś tak się niektóre obiekty wydają zbyt niziutkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Czemu ten alchemik ma na ścianie logo Xenon'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Bo alchemikiem jest Psychix. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A ja sobie tak wyobrażam sklep jakiegoś biednego alchemika teksturki nie najlepsze (i nie wszystko oteksturowane) bo na szybko robiłem (i lenistwo) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 TO tu są tekstury w ogóle :P ? Czekamy na sklep bogatego alchemika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 TO tu są tekstury w ogóle :P ? widac wiesz co to tekstury Masz porównaj sobie :P Czekamy na sklep bogatego alchemika. To popatrz na prace Makary155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Skały a na pewno trawa wyglądają jak jednolity kolor, to nie jest tekstura ;) Ed: Tzn. jednolity kolor to nie tekstura, o tak. Wiem, że na tym tym renderze skały i trawa są teksturą, ale wyglądają jak zwykły solidny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Skały a na pewno trawa wyglądają jak jednolity kolor, to nie jest tekstura ;) To chyba masz coś z ostrością monitora (albo jesteś ... :P) jak widzisz jednolity kolor na trawie i skale :) edit: Ed: Tzn. jednolity kolor to nie tekstura, o tak. Wiem, że na tym tym renderze skały i trawa są teksturą, ale wyglądają jak zwykły solidny kolor. ten edit to nic innego jak odwracanie kota ogonem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Weź mnie nie strasz :D Powiedz co Ci to: bardziej przypomina: to czy to :) Ed: A "ten edit" to było sprostowanie, bo post wyszedł dwuznacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Po pierwsze 3 ni jak nie nadaje się na teksturę, poza tym to model a nie rzeczywistość. po drugie wciąż nie jest jednolite (pomimo że wziąłeś specjalnie z takiej powierzchni by wydawało się najbardziej jednolite) jak to żeś się upierał. po trzecie nawet jakby to był czysty zielony napisałem że nie wszystko jest oteksturowane. po czwarte tekstura którą dałem jest często wykorzystywana jako trawa.(no bardzej styl :P) Nic innego jak chcesz wybrnąć z tego że żeś się pomylił ale przecież nie ma w tym nic złego więc nie wiem czemu przesz do przodu :) edit banjo kazooie na N64, Jakoś do twojego przykładu też nie pasuje mario 64 zelda oot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Już teraz nie wiem o co Ci chodzi znowu : / Napisałem "To tu są tekstury w ogóle :P ?", bo ta tekstura trawy to jest rzeczywiście praktycznie jednolity kolor, z drobnymi "plamami" trochę odbiegającymi od koloru. Później napisałem o co mi chodziło, czyli że trawa i skały wyglądają jak jednolity kolor. A w trzecim poście to dodatkowo zobrazowałem. No ale dobra, nie wiem gdzie, ale: pomyliłem się, masz rację :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Już teraz nie wiem o co Ci chodzi znowu : / Napisałem "To tu są tekstury w ogóle :P ?", bo ta tekstura trawy to jest rzeczywiście praktycznie jednolity kolor, z drobnymi "plamami" trochę odbiegającymi od koloru. Później napisałem o co mi chodziło, czyli że trawa i skały wyglądają jak jednolity kolor. A w trzecim poście to dodatkowo zobrazowałem. No ale dobra, nie wiem gdzie, ale: pomyliłem się, masz rację :) o różnicę pomiędzy teksturami a ich brakiem w pierwszym poście pokazałem ci różnice pomiędzy brakiem tekstur a z teksturami w drugim zrozumiałem o co ci tak naprawdę chodziło jednak, jest to błędne spostrzeżenie dlatego domyśliłem się że możesz mieć coś nie tak z ostrością monitora skoro widzisz jednolity kolor, każdy monitor widzi inaczej niestety taka prawda poza tym nawet jednolity kolor to tekstura (jeśli używa się tekstury) w trzecim po prostu odbiłem piłeczkę bo twój przykład był śmieszny i naciągany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Mój pierwszy, zmapowany model - jakaś kosa, oczywiście low-poly - 152 tris. Odpalany za pomocą Irrlicht'a. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Kurde, jesteś mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 @Kuba Potrafisz robić animowane modele(postacie,wrogowie) i inne modele lowpoly otoczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Will, zarzuć jakimś conceptem, sprawdzę się - oczywiście nie szalej. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Np: Animowana roślina. Tzn rosiczka z animacją ataku(tylko ugięcie łodygi+otworzenie paszczy). To taki pierwszy pomysł i nie mam żadnego conceptarta do tego ale zaraz postaram się coś znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Z tą animacją będzie spory problem. Obejdzie się bez tego - sam model z teksturą - hym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 może coś al'a taki archespor z Wieśka? http://wiedzmin.wikia.com/wiki/Plik:Bestia...espore_full.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Chodziło mi raczej o coś prostszego: http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Pora...0/690677046.jpg Sorry ale nic lepszego nie znalazłem ;P Tylko, że z jednym "pyskiem" i mniejszą podstawą. Może być bez, jeśli byłbyś w stanie to zrobić miałbym dla Ciebie taką szerszą trochę propozycję(O ile oczywiście będziesz chciał jej wysłuchać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Bosu, Domyślam się że chodzi mu o cosik w stylu pokemonów, albo chwasta z etherlords. ( http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=19210 , te na dole ) Edit: Heh, trafiłem. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 http://www.digart.pl/praca/4954531/1.html takie coś, w sumie to proste, z 20 minut roboty, zaraz to będę animował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Kuba, ty jesteś tutaj bogiem : O Propa jak zwykle zaj***iaszcze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 hmmmm naga panienka+łóżko... czyżby jakaś bardziej erotyczna scena?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 nie, ani cyca w niej nie będzie widać dla odmiany. Edit. scene już własciwie zanimowałem, trwa 17 sekund i za wiele sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Mimo wszystko nie jestem z tego zadowolony. Mogło być lepiej - mam na myśli teksturę - była robiona na 'odwal się' (po prostu nie lubię robić czegoś na siłę, przez co się nie staram). ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A gdzie zęby? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Właśnie, gdzie zęby. ;x Powiedzmy że pluje kwasem, o. Edit: Ok. aż 500 trisów, bo modelowałem z lustrem więc po usunięciu tych symetralnych punktów będzie gdzieś 350-400. Na razie bez tekstury. ;d Edit2: A tu coś "bardziej fantasy". ;X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Kolejna próba w gimpie: :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ten smok to raczej na logo, a broń jak zwykle wypas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się