niko13 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Wiecie co to chyba nie jest "Sport" dla mnie :] dam sobie z tym spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 ee, rysować każdy może a jak sprawia Ci to radość to twórz nawet tylko dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Na wypadek gdyby ktoś nie zauważył podobieństwa do pracy Copo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Widocznie wzorował się na tych pracach... to nie znaczy, że plagiatuje. Po prostu ćwiczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Cwiczenie =/= Kalka, czy jak to sie po polsku mowilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Może to trochę głupie, ale jednak kalkowanie trochę uczy tych całkiem nieumiejących :P . Tylko, że nie robi się tego na kompie, a na kartce. Na kompie można łatwiej narysować dokładnie to samo, a ołówkiem nie. Ołówkiem jest zatem trudniej, więc się bardziej ćwiczy. Np. bierzesz rysunek na monitorze oglądasz go, zapamiętujesz i próbujesz odtworzyć (najlepiej bez kolejnego zaglądania). assain Komu ty dziękujesz :[ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 on dziękuje assainowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Jak dla mnie to nie kalka, a po prostu próbował to przerysować/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 mała próbka tego nad czym aktualnie pracuje (tło nie jest mojego autorstwa :P) screen1, screen2, screen2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Tlo Piekne, ziemia ujdzie, gracz i skrzynie do dupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko13 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 zgadzam się z PoxiPol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 gracz jest zbyt słabo widoczny na tym tle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Tlo Piekne, ziemia ujdzie, gracz i skrzynie do dupy.Zgodzę się w sumie że postać wygląda dość prosto, trochę za słabo wycieniowana, chociaż w ruchu nie wygląda najgorzej wg mnie, a co do skrzyń to są kartonowe pudła :P gracz jest zbyt słabo widoczny na tym tlepodczas grania postać nie zlewa się aż tak z tłem. Ale skoro wygląda aż tak źle to możliwe że zmienię jej grafike. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 A tak z technicznych spraw to karabin snajperski wygląda fajnie i w ogóle ale chyba się nie przyda w grze w której gracz jest oddalony o rzut beretem od granicy viewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 A tak z technicznych spraw to karabin snajperski wygląda fajnie i w ogóle ale chyba się nie przyda w grze w której gracz jest oddalony o rzut beretem od granicy viewa.Słuszna uwaga, dlatego jest opcja celowania przez lunetę która umożliwia wycelowanie we wrogów znajdujących się poza ekranem. edit: tak wygląda celowanie przez lunetę: screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ten przeciwnik przypomniał mi o jednym filmie w podobnym, mam nadzieję, klimacie. Możesz go obejrzeć za darmo ze strony twórców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie ma to jak celowanie w trzeciej osobie w grze platformowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie ma to jak celowanie w trzeciej osobie w grze platformowej. Co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ten przeciwnik przypomniał mi o jednym filmie w podobnym, mam nadzieję, klimacie. Możesz go obejrzeć za darmo ze strony twórców. wow, film robi wrażenie, uwielbiam takie klimaty :D, zaraz się biorę za oglądanie :D. Pozostałe filmy też wydają się ciekawe, będę miał co oglądać, dzięki :). Nie ma to jak celowanie w trzeciej osobie w grze platformowej.widziałem takie rozwiązanie już w Counter Strike 2D i wg mnie taki sposób celowania spisuje się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 morgo - ta babka z twojej gry jest bardzo podobna do "witcha" z L4D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 6 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Jakoś mi te grafy nie pasują, jak wszystko ma być w mrocznym klimacie to wszystko a nie pomarańczowe beczki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 morgo - ta babka z twojej gry jest bardzo podobna do "witcha" z L4D erm... to jest facet... :P wiem że długie włosy i w ogóle, ale chyba aż tak kobieco nie wygląda :P. Jakoś mi te grafy nie pasują, jak wszystko ma być w mrocznym klimacie to wszystko a nie pomarańczowe beczki...Dominującymi kolorami w grze są czarny, biały i czerwony, a te beczki (właściwie pudła ale skoro tak dla Ciebie wyglądają :P) też pasują kolorystycznie, nie są pastelowe ani nic. Ale whatever, i tak musze je zmienić :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 6 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 erm... to jest facet... :P wiem że długie włosy i w ogóle, ale chyba aż tak kobieco nie wygląda :P. Jak ma przepaskę od piersi w dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Jak ma przepaskę od piersi w dół...To akurat płaszcz miał być, ale ręce są ciemniejsze, więc pewnie dlatego tak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 wow, film robi wrażenie, uwielbiam takie klimaty, zaraz się biorę za oglądanie. Pozostałe filmy też wydają się ciekawe, będę miał co oglądać, dzięki. Gdyby zmienili głównego bohater (loczki, nie Karla) to produkcja właściwie idealna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 CS 2D jest top down, co nie? Taka snajpa pewno bedzie ignorowac wszystkie kwadratowe kola po drodze. Oto mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 CS 2D jest top down, co nie? Taka snajpa pewno bedzie ignorowac wszystkie kwadratowe kola po drodze. Oto mi chodzi. Owszem jest top down, ale to nie robi różnicy, w mojej grze działa to tak samo jak w CS2D, celownik zmienia się na taki jak na screenie a widok się oddala, strzelanie odbywa się tak samo jak bez przybliżenia, pocisk leci w stronę celownika, więc będzie on zatrzymywany przez przeszkody. Gdyby zmienili głównego bohater (loczki, nie Karla) to produkcja właściwie idealna.Faktycznie, ten gościu trochę nie pasuje, ale mimo to film jest super :), w grze będzie trochę inny klimat bo akcja dzieje się w postapokaliptycznym świecie, ale ten film podsunął mi kilka ciekawych pomysłów które zamierzam wykorzystać w mojej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Heh nudziło mi się w szkole i zrobiłem taką grafę nauczyciela PO - Cezarego P. Szkic - historia,kolor - Wiedza o Kulturze(w międzyczasie musiałem zapożyczyć kredki). skan Flaga ma tak właśnie być (żeby nie było że nie wiem jak wygląda nasza flaga tudzież mój nauczyciel jest z Monako). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Wąsy fajne, reszta - niespecjalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko13 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Mi się podoba ogólnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się