Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 copoconaco: w czym modelujesz? Xarfron: Pokaz ten Twoj model z rzutu izometrycznego bo tak od boku nie widac calego. Ktos tu przedtem narzekal na kwadratowy korpus a nie tylko ja takie cos zrobilem xD Mam pomysl na modyfikacje mojej broni;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 ales sie tych kolorow uczepil... pozatym zestawiwszy twoje "dzieło" o obrazkiem zrodlowym... jakby to powiedziec... widac podobienstwo jedynie dzieki temu ze nalozyles na swoj plaski obiekt klorowa teksture. czemu by nie prosze bardzo a i teraz to 138 vertexów :] Xarfron: Pokaz ten Twoj model z rzutu izometrycznego bo tak od boku nie widac calego. proszę :) tekstura uv była nie kompletna ale z tym też bym sobie dał rade Ktos tu przedtem narzekal na kwadratowy korpus a nie tylko ja takie cos zrobilem tyle że umnie jest to zamierzone na tym polega low poli by uzyskać dobry efekt przy jak najmniejszym zużyciu vertexów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 copo wypaśny model, a xafron... eee nie dziękuję. No weź wolę mieć 40 FPSów i grafikę jak w cod5 czy innym crysisie niż coś pokroju sprzed 10 lat albo jeszcze starsze, lepsze modele były w pierwszym DeusEx. Jest pewna granica, gdzie już się nie liczy prędkość gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Jest pewna granica, gdzie już się nie liczy prędkość gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 copo wypaśny model, a xafron... eee nie dziękuję. No weź wolę mieć 40 FPSów i grafikę jak w cod5 czy innym crysisie niż coś pokroju sprzed 10 lat albo jeszcze starsze, lepsze modele były w pierwszym DeusEx. Jest pewna granica, gdzie już się nie liczy prędkość gry. widzisz i tu się różnimy ja wole zagrać w gorszą graficzne grę a żeby mi śmigała niż bym gra się lagowała poza tym jak chcesz robić gry to musisz na to patrzeć wszystko zależy od silnika z jaki korzystasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Tutaj sie odezwal gosc dla ktorego grafika jest najwazniejsza... wstydz sie. Liczy sie dobry tryb rozgrywki a grafika troche mniej. Wole gre ktora mi dziala niz taka co sie tnie... jak mnie gra wciagnie to nie zwracam uwagi na grafe. A ja tworze low poly na potrzeby gry wiec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 poconacocopogzdiejakconie: Blender? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A ja tworze low poly na potrzeby gry wiec... ten karabin co zrobiłeś wcale nie był w low poli -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ten pierwszy czy drugi? No fakt, ale ten drugi nie byl do gry. Ten pierwszy owszem bo ladny (979 wierzcholkow)a drugi tak z nud zrobiony (ok. 1300 wierzcholkow). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Oba nie sa low poli : O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ten pierwszy czy drugi? No fakt, ale ten drugi nie byl do gry. Ten pierwszy owszem bo ladny (979 wierzcholkow)a drugi tak z nud zrobiony (ok. 1300 wierzcholkow). tak jak to @PoxiPol powiedział żaden z nich nie jest low poli to że twój model wygląda kanciasto wcale ni znaczy ze jest low poli i z całą pewnością jak na jeden karabin 979 vertexów to z całą pewnością za dużo poligonów by uznać to za low poli można powiedzieć że skończyłem mój karabinek :) (ten spust jeszcze został ale chce go załatwić alpchą jak tylko się dowiem jak :P) 141 vertexów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nie wiem, czy 40 FPSów to lagi, ale co tam, żyjcie w krainie muminków. Pozatym grafika nie jest dla mnie najważniejsza, o czym powinno świadczyć, że nadal siedzę na tym forum i odpaliłem kilka gierek tu zrobionych, nie patrząc na grafikę. Ale po prostu jak się nie umie gry zoptymalizować, że karabiny wyglądają jak oteksturowane prostokąty, a ma wymagania jak crysis to ja dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 286 wierzcholkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nie wiem, czy 40 FPSów to lagi, ale co tam, żyjcie w krainie muminków. Pozatym grafika nie jest dla mnie najważniejsza, o czym powinno świadczyć, że nadal siedzę na tym forum i odpaliłem kilka gierek tu zrobionych, nie patrząc na grafikę. Ale po prostu jak się nie umie gry zoptymalizować, że karabiny wyglądają jak oteksturowane prostokąty, a ma wymagania jak crysis to ja dziękuję. A kto powiedział że chciałem by wyglądał jak w crysis -_- (to by nie było low poli ;) ) poza tym przyjrzyj się jak bronie, ludki i w ogóle otoczenie, wglądają np. w takich strategiach, to jest jeden z rodzaju gier, gdzie do dziś się wykorzystując technikę low poli i nie tylko tam :) 286 wierzcholkow No i czad :) :thumbsup: https://gmclan.org/uploader/5073/kara.jpg Ale wciąż to znacznie więcej poligonów od mojego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 I porównania nie ma XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 I porównania nie ma XD -_- no Wow Amerykę żeś odkrył, zacznijmy od tego że on jest znacznie lepszy w te klocki Poza tym on robił zupełnie innego kałacha :) Nom nic chyba końcowa wersja ak an dziś :) (nic nie poradzę lobię co sekunda coś modyfikować :P) 217 vertexów (:/ za dużo jak dla mnie :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Loga kilku modułów xenona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Psyche głupi, mam już dość motywu oka... ;/ Reszta dobra. copo, pokaż siatkę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dajcie mi jakas texture zebym mogl nalozyc na moje ak i zobaczymy czy lepiej. Ja nie umiem robic tekstur:/ A z textura wyglada calkiem inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Czlowieku, nie rozumiesz o co chodzi. Tu nei chodzi o teksture, lecz o chaotyczne trojkaciki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dajcie mi jakas texture zebym mogl nalozyc na moje ak i zobaczymy czy lepiej. Ja nie umiem robic tekstur:/ A z textura wyglada calkiem inaczej... masz :P Jako takiej textury do swojej broni nie znajdziesz, możesz texture broni copoconaco lub moją spróbować dopasować do swojej broni, swoją broń dopasować do textury, lub zrobić nową broń na bazie textury w ostateczności możesz spróbować namalować texturę pasującą do twojej broni :) życzę powodzenia jak wadziłeś w tutku copoconaco, my zrobiliśmy bronie na podstawę fotek dlatego textura pasuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Co jest copo? Nie odpowiedziales na moje i Dawiddsa pytanie... w czym modelujesz? I pokaz siatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 cinema 4d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ej no nie ma porownania... czym Ty sie wozisz:D Blender vs. Cinema 4D. W blenderze trzeba zapracowac na dobry efekt, czasami nawet pare godzin... z tego co czytalem gdzies na forum (nie pamietam gdzie) w cinemie jest latwiej o wiele(nie wiem czy to prawda). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ale czy to ważne? Ważny jest efekt końcowy, a że istnieją takie programy dzięki którym tracisz mniej czasu, a uzyskany efekt jest lepszy no to chyba dobrze(choć nie wiem czy to prawda co Damian napisał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 w cinemie jest latwiej o wiele Skoro tak twierdzisz, to zaczniej modelować w cinemie będzie Ci łatwiej a nie wyskakujesz, że blender jest trudny... A co do karabinku copo to jak dla mnie najlepszy ze wszystkich tu pokazanych :) Aż z tego wszystkigo skrzynie narysowałem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Gradient... Za duzo kolorow jak na taka skrzynie, schyl sie do 2 kolorow ci,eniowania przynajmniej, oraz zbyt doskonala jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Lenin: Heh 5 minut w Paincie?? :P Napisałem tylko co przeczytałem :) A w blenderze tworze bo wystawiłem sam sobie poprzeczkę więc już przyznam się do winy :) Wiem, jestem n00bem, cieszycie się? :( PsichiX: Jak dla mnie to zbyt kolorowe 1 i 3 ładne 2 i 4 mniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Kilka nowych fotek: http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jun/003.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/001.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/002.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/003.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/004.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/005.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/006.jpg http://south-lemon-studio.com/solmis/photos/jul/007.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Zdjęcia naprawdę kiepskie. Tylko piątka się wyróżnia od reszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się