klech Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Co sądzicie o zapisie stworzonych przez gracza jako gm-owych zapisach.Niszczyłoby się tylko objekt odpowiedzialny za funkcje edytora i freezowanie aktywnych objektów.Planuje takie coś zrobić w mojej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nie wiem co by się działo, ale zapisując gre, nie miałem problemu, poczytaj w dokumentacji GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 To nie jest najlepsze rozwiązanie :) Lepiej zapisać po prostu pozycje obiektów do pliku i potem wczytać (do tego wystarczy with(obiekty_do_zapisu){ file_write_.... } ). Inaczej będą problemy z muzyką no i ogólne problemy z działaniem, bo to działa jak quicksave - zatrzymasz kod w połowie wykonywania i będzie leciał dalej, więc nigdy nie wiesz co w którym obiekcie już się wykonało a co nie. Do tego ew. struktury danych wogóle się nie zapiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Próbowałem w Turrisie. Nie ma bata, jakieś naprawdę dziwne rzeczy się działy. A sam plik ważył... dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Czy to taki problem zrobić prosty zapis na plikach ini? ;| Gmowe save'y zapisują DOKŁADNIE stan gry (no nie do końca dokładnie, ale wiecie, o co mi chodzi), i po wczytaniu gry będzie się działo DOKŁADNIE to, co w momencie jej zapisania. Plus duże pliki zapisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Czy to taki problem zrobić prosty zapis na plikach ini? ;| Gmowe save'y zapisują DOKŁADNIE stan gry (no nie do końca dokładnie, ale wiecie, o co mi chodzi), i po wczytaniu gry będzie się działo DOKŁADNIE to, co w momencie jej zapisania. Plus duże pliki zapisu. Pliki ini? Ha! Otóż są dobre, ale zapis i load, tylko w folderze z exe :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 To zwykłe pliki :) Trochę inaczej zapis robisz, ale zamysł ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się