Skocz do zawartości

Zapis customizowanych leveli jako zwykłe savy


klech

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

To nie jest najlepsze rozwiązanie :) Lepiej zapisać po prostu pozycje obiektów do pliku i potem wczytać (do tego wystarczy with(obiekty_do_zapisu){ file_write_.... } ).

Inaczej będą problemy z muzyką no i ogólne problemy z działaniem, bo to działa jak quicksave - zatrzymasz kod w połowie wykonywania i będzie leciał dalej, więc nigdy nie wiesz co w którym obiekcie już się wykonało a co nie. Do tego ew. struktury danych wogóle się nie zapiszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to taki problem zrobić prosty zapis na plikach ini? ;|

 

Gmowe save'y zapisują DOKŁADNIE stan gry (no nie do końca dokładnie, ale wiecie, o co mi chodzi), i po wczytaniu gry będzie się działo DOKŁADNIE to, co w momencie jej zapisania.

Plus duże pliki zapisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to taki problem zrobić prosty zapis na plikach ini? ;|

 

Gmowe save'y zapisują DOKŁADNIE stan gry (no nie do końca dokładnie, ale wiecie, o co mi chodzi), i po wczytaniu gry będzie się działo DOKŁADNIE to, co w momencie jej zapisania.

Plus duże pliki zapisu.

 

Pliki ini? Ha! Otóż są dobre, ale zapis i load, tylko w folderze z exe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...