Will Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Odpaliłem, zwiedziłem, odpuściłem - jak gnysek wspomniał, trzeba się na klikać aby coś zrobić, a tym więcej aby załapać - powinni zrobić tutek step-by-step. swoją drogą, jedyne co mnie zachwyciło w demku to optymalizacja dużej ilości drzew (na bank LOD, jak i dla trawy) no i shadowmapy równie szybkie, nic zaś więcej Żadnych cudów tam nie ma. Trawa o ile się mylę jest zrobiona na bazie tej z speedTree czyli sztuczka tkwi w braku blendingu. Dla trawy nie ma LOD'a bo to 4 vertexy na jedną, jest tylko odpowiednie dopasowanie parametrów dla mieszania, które sprawia, że trawa wraz z wzrostem odległości zanika(Bodajże w GPU gems jest opisana podobna technika). Przetestuj sobie shadowmapy a zobaczysz, że są całkiem tanie(oczywiście nie żadne variance). Jedyne co mi się tam podoba to rendering terenu, który wydaje się całkiem niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Myślę, że o Unity już można zapomnieć: http://www.udk.com/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Kolejny. To dwie różne rzeczy, skumajcie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Slash, rozumiem, że Ty tu jesteś tylko, żeby narzekać? Will, dzięki za linka. Czas obczaić to UDK :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Marmot, jeżeli to prawda, czemu jeszcze bana nie dostałem :( ? A mógłbyś podać przykład? Mi się wydaje, że jeszcze w żadnym poście nie narzekałem na GMClan. Na redakcję chyba też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Marmot, jeżeli to prawda, czemu jeszcze bana nie dostałem bo Bóg się nad Tobą lituje. hehe, teraz to dopiero zabawa nabiera smaczku :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Slash, to co niby Twoje dwa ostatnie posty właśnie wniosły do tematu? Szczególnie, że ten UDK już jest bliższy Game Makerowi, chociażby z powodu tego jak się skryptuje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 YXE: W boga niestety nie wierzę, przykro mi, jestem katolikiem ;) . Marmot: Jak się już czepiasz, to chociaż miej czego. Will wyraźnie porównał UDK do Unity, nie go GMa. Choć w sumie nie, dobrze, że próbowałeś mnie poprawić - teraz wiem, że moja wypowiedź jest jak najbardziej trafna :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Celowa dwuznaczność wypowiedzi sprawia że słowa możesz dopasować pod swój celowy oraz domniemany tok myślenia - dzięki temu nie ważne co jak zareagują inni, zawsze będziesz próbował wybronić i wywyższyć się. holy shit - unreal engine wreszcie w darmowej wersji :0 www.udk.com/index.html Myślę, że o Unity już można zapomnieć: http://www.udk.com/index.html Kolejny. To dwie różne rzeczy, skumajcie to. Will wyraźnie porównał UDK do Unity, nie go GMa Po tym jak napisałem shouta? Gubisz się. Teraz tłumacz skąd "Kolejny", tym zakończymy tą bezsensowną dyskusję i skupimy się na topicu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Po tym jak napisałem shouta? YXE, nie czytam w myślach, nie wiem o co ci chodzi. Masz rozdwojenie jaźni, czy jak :sp_ike: ? 1. Zmartwię cię, dokonałeś błędnej psychoanalizy :) . Nie używam dwuznacznych wyrażeń, po prostu zmuszam ludzi do myślenia, a nie błędnego czepiania się. Pasi? 2. "Kolejny" wzięło się stąd, iż każdy porównywał Unity3D do GMa, tak Will UDK do Unity3D. Kapujesz już? Widzisz jaka jest wada poprawiania dokładnych wypowiedzi - jeżeli wyjdzie, że miałem rację, ty już jej mieć nie możesz. 3. Dodam jeszcze, że po tym moim szatańskim planie "dobierania dwuznaczności" (rotfl), nikt normalny nie powinien cię traktować poważnie.. Daruj sobie psysiu, podobno czasu nie masz na normalną rozmowę, ale na kasowanie się na forum już tak :D . Pamiętaj, jesteś redaktorem, powinieneś reprezentować jakiś poziom i wyróżniać się wśród reszty użytkowników! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 "Kolejny" wzięło się stąd, iż każdy porównywał Unity3D do GMa, tak Will UDK do Unity3D żuczku, nie czytasz tego co sam piszesz, biedactwo. a teraz koniec tej swawoli, inaczej zrobimy porządek, coś zamkniemy, niekoniecznie temat. btw. 1pkt regulaminu jeśli się sprzeciwisz. cześć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Zastanów się tylko - w jakim celu moje posty usuwasz :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a teraz koniec tej swawoli, inaczej zrobimy porządek, coś zamkniemy, niekoniecznie temat. btw. 1pkt regulaminu jeśli się sprzeciwisz. cześć. po to by się zabawić twoim kosztem prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Psichix, nie pozwalasz sobie za dużo? Coś zauważyłem, że nie tylko Ty, ale ogólnie całe moderatorstwo zbyt pyskate się zrobiło. Dostajesz ostrzeżenie. Co zaś tematu się tyczy, to GM, Unity3 oraz UDK celują w kompletnie różne rynki. GM jest bardziej dla dzieciaków, młodzieży oraz hobbystów; Unity3D - bardziej profesjonalni twórcy, sektor indie, runek iphone; natomiast UDK to w sumie nie wiem dla kogo, bo ten silnik za free jest tylko do niekomercyjnych zastosowań - więc instytucje, uczelnie, niekomerycjni twórcy chcący zapoznać się z możliwościami silnika na którym chula Unreal. Żeby wydać komercyjną grę na UDK to trzeba mieć kupę siana (zapewne setki tysięcy $) lub zrobić jakieś cudo i pozyskać sponsora wydawcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 No UDK jest po to żeby zrobić ######stą grę freeware, no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 jak zobaczyłem wymagania UDK, stwierdziłem, że mam starego złoma. zostanę przy GMie, którego wymagania jednak nie są aż tak wysokie runek iphone trunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 5 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 No UDK jest po to żeby zrobić ######stą grę freeware, no nie? Niom, dzisiaj podczas przerwy na obiad zrobię sobie w UDK dwa albo i trzy kaczdeklauny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 natomiast UDK to w sumie nie wiem dla kogo, bo ten silnik za free jest tylko do niekomercyjnych zastosowań Polecam dokładniej poszukać ponieważ się mylisz. Gdy gra nie zarobi więcej jak ~15k jest kompletnie za darmo w przeciwnym przypadku oddajesz 25% zysku. Co oczywiście nie zmienia faktu, że silnik jest raczej tylko do "przejrzenia" i podpatrzenia pewnych rozwiązań(w moim przypadku właśnie tylko o to chodzi). A Unity to jak dla mnie kompletna strata czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 @up szybszy i tego to nie doczytałem :) (zapewne setki tysięcy $) $99 Royalty bearing $2,500 Per seat Nie aż taki drogi co prawda dalej to dwa i pół tysiaka dolców :P To pierwsze to nie wiem co to dokładnie jest :P http://www.udk.com/licensing.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Z tego co wiem teraz się nie płaci za dostęp do UDK w ogóle, opłaty za komercyjną licencję UDK, jak ktoś chce użyć silnika do robienia gier za kasę lub dla innych celów związanych z działalnością gospodarczą, zależą od tego ile w ogóle sprzedasz kopii gier +99$ początkowej stawki. Poniżej pewnej kwoty zarobionej na grze nie wystawiają ci rachunku bo byś nie miał i tak z czego zapłacić, zaś za każde ileśtam tysięcy zarobionych dolców stawka rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 If you are creating a game or commercial application using UDK for sale or distribution to an end-user or client, or if you are providing services in connection with a game or application, the per-seat option does not apply. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Coś tam w licencji jest też o kwocie 5000$ poniżej której nic nie płacimy, a powyżej której dajemy 25% z wartości produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się