Peenie Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 hej, w 'robieniu' programów i gier w GM jestem zerem więc proszę o pomoc. Chciałbym stworzyć swój własny licznik fps'ów w grach. Nie chodzi mi o taki jak np: Fraps, lecz na tle, z własną czcionką. W jaki sposób mógłbym go napisać, jakich komend użyć i czy jest to jakoś specjalnie skomplikowane ? Z Góry Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 zmienna FPS : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peenie Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 w temacie napisałem 'jestem zerem' więc proszę, pisz po ludzku. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Października 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jeżeli do gry z samego GMa, to zmienna fps, a jeżeli do jakiejś innej gry, to już aż takie proste nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peenie Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 tzn. chodzi mi o licznik 'multi' najlepiej do każdej gry. @edit, jeśli nie do wszystkich, to do wszystkich na silniku Source Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 nie ma szans napisać w samym gm aplikację tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peenie Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 czyli będzie jeszcze coś potrzebne ? np: C++ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 W grach na silniku sorsa powineneś mieć w konsoli komendę net_graph wyświetlającą ping, fpsy i inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jeśli chcesz obliczać FPS w grach które wykorzystując DirectX'a, będzie potrzebne wyłapywanie funkcji BeginScene, EndScene. OGLem się nie bawiłem, ale zasada działania jest podobna jak w D3D. Btw. Nie jest to proste zadanie dla 'zer'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peenie Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Stachu, wiem, że jest, lecz chce zrobić własny. Konrad, mam kogoś do pomocy. Wielkie dzięki! ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się