Skocz do zawartości

Skrypt: Auto-celowanie.


quindo

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ale po co szukać odpowiedni kolor skoro znasz pozycję wszystkich instancji? Sprawdzaj po prostu najbliższego potworka i każ celownikowi za nim podążać.

 

GML
near=instance_nearest(x,y,potworek_parent);

 

celownik.x=near.x;

celownik.y=near.y;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie zrobisz w GM bota do tibii, ani do rzekomej gry kumpla :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz kumpla wkurzyć to odbij mu dziewczyne, a boty zostaw profesjonalnym językom, GM odpada jesli chcesz robic takie rzeczy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mało wydajne, ale możesz przelecieć cały ekran pętlą for i sprawdzać piksel na pozycji x, y funkcją draw_getpixel( x, y ). Ewentualnie po znalezieniu twojego koloru sprawdzać pozycję w pobliżu ostatnio znalezionego, żeby nie robić tak wielkiej pętli.
Ehe, ehe.

Na moim komputerze gm wyrabia ok. 5k draw_getpixeli na sekundę (a do tego trzeba jeszcze).

Nie, to nie jest dużo :P

800*600 480k pikseli. A 480k na 5k daje nam zaszczytny wynik 96 sekund : )

 

Na gmtoolbox.com jest dll do sprawdzania, czy w danym rejonie pamięci występuje dany kolor - może się przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...