Grygorz Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 jak w gamemakerze w kodzie dac klawisz w do wcisniecia if ( keyboard_check(vk_) ) jak daje vk_w to bład wyskakuje:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 if keyboard_check(ord('W')) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 if ( keyboard_check(ord('W')) thx za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Nie wiem za bardzo jak w GM, ale w innych językach programowania bezpieczniej by było tak: if keyboard_check(ord('W')) or keyboard_check(ord('w')) Jak mówię nie jestem pewien czy tak trzeba w GM, ale tak tylko mówię w razie czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Nie wiem za bardzo jak w GM, ale w innych językach programowania bezpieczniej by było tak: if keyboard_check(ord('W')) or keyboard_check(ord('w')) Jak mówię nie jestem pewien czy tak trzeba w GM, ale tak tylko mówię w razie czego. w gamemakerze działa wer tylko z duza litera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 jak zrobic by widok poruszał sie z graczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 jak zrobic by widok poruszał sie z graczem To ustawia się w rooms, ale nie mam czasu żeby to wyjasnić (może sam do tego dojdziesz) bo jestem w trakcie gry i pisze na szybko. :) EDIT: W rooms w zakładce views się to ustawia, pokobinuj a dojdziesz sam do tego :) MP się naładowało muszę wracać do gry :P Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 jak zrobic by ekran podazał za bohaterem a boh był w centrum wytyrałem thx ale niestety objeckt nie jest w centrum jush mam ok kolejny prolbem jak nadac predkosc w kodzie innemu objektowi mamy objekt1 powiedzmy i wnim mam cos w kodzie i koniecznie musze zawrzec predkosc innego jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 nazwaobjektu.speed=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 lub: with(nazwaobiektu) speed=5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jak zliczyc liczbe obiektów(np. objekt9) w roomie zna ktos moz4e koda na odległos miedzy objektami If costam costam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 distance_to_object() albo policz sobie z twierdzenia pitagorasa Może przeczytasz help fo game makera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 liczenie nie bo odległosc cały czas sie zmienia dz zobaczyłem wczesniej jak jest odległosc i znalazłem procedure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 To co że się cały czas zmienia przecież z TW pitagorasa można to bez problemu wyliczyć dla ruchomych obiektów !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 chciałbym by mi muze z pliku odtwarzało nie dodajac go do soundów w grze plik ma nazwe 1.mp3 jak uzyc komendy sound_play() by plik odtworzyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Musisz użyc funkcji bodajże: sound_add(fname,kind,preload) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Musisz użyc funkcji bodajże: sound_add(fname,kind,preload) co w miejsce warunków dac fname- kind- preload- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 co w miejsce warunków dac fname- kind- preload- A od czego jest help? :) Fname - nazwa pliku Kind - typ dźwięku (muzyka, dźwięk 3D, efekt, itp.) Preload - czy zapisywane ma być to do pamięci (dobrze mówię?) - dajesz true lub false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 A od czego jest help? :) Fname - nazwa pliku Kind - typ dźwięku (muzyka, dźwięk 3D, efekt, itp.) Preload - czy zapisywane ma być to do pamięci (dobrze mówię?) - dajesz true lub false. jak daje nazwe 1.mp3 wysykakuje bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Eee, a gdzie: working_directory+"\1.mp3" I pamiętaj: to ma być w cudzysłowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 nie wyskakuje blad jak poprzednio ale nie działa:/ sound_add(working_directory+"\1.mp3",0,true) mam cos takiego i dąłem to w kodzie roomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Powiedz, jaki to błąd. A nie lepiej zrobić to tak: 1. Tworzysz obiekt obj_music, 2. W CREATE inicjujesz zmienną flag=0, 3. W STEPIE dajesz: if flag=0 { flag=1 sound_add(working_directory+"\1.mp3",0,true) } Upewnij się także, czy 1.mp3 znajduje się w tym samym katalogu co gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 niesetyty nadal niie dziłanadal nie gra:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Tak jak tu jest podane, to dziek jest dodawany, ale jak wtedy sie do niego odwolac? powinno byc tak: create dzwiek=sound_add(working_directory+"\1.mp3",0,true) i wtedy mozna wlaczyc dzwiek sound_play(dzwiek) A co do odtwarzania bez dodawania to gdzies kiedys na forum widzialem jak to zrobic ale nie pamietam jaka to byla funkcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 wyskakuje błąd sound does not exist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 dzwiek=sound_add(working_directory+\"1.mp3",0,true); sound_play(dzwiek); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 O ile wiem, to miusisz najpierw dodać pusty dźwięk w drzewku Sounds o nazwie dziwek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 działa w stepie nie mozna umieszczac!!!!!!!!!!!!!! bo to sie zapętla dzwiek=sound_add(working_directory+\"1.mp3",0,true); sound_play(dzwiek); z tym ze dzwiek=sound_add(working_directory+"\1.mp3",0,true) tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 sound_add powinno byc w tylko 1 raz wykonane, czyli najlepiej w create dac, a sound_play to chyba wiadomo. Sound does not exists znaczy, ze nie znalazlo dzwieku, plik 1.mp3 musi byc w tym samym folderze co gra. To dziala, sprawdzalem u siebie. Maximal@ nie trzeba, pozniewaz kod sound_add wlasnie tworzy nowy dzwiek o nazwie 'dzwiek' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 a wiecie jak zrobic by po skonczeniu 1 piosenki grał nast albo zeby grał w nieskonczonosc oczywiscie z pliku edit: w nieskonczonosc umiem jush chciałbym wiedziec jak zrobic tak zeby rysował tylko nazwe pliku bez nazwy katalogu var file sobie normalnie jest i ono jest cała nazwa wraz z katalogami czyli np. d:/file.mp3 i chciałbym za pomoca jakiegos filtra string usunac to d:\ i zostawic sama nazwe pliku to nie ma byc konkretny katalog chciałbym wiedziec jak zrobic zapytanie if string_(zawiera){.jpg or.bmp} prosiłbym o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się