Radio14 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jaki jest kod na to aby wybrana akcja miała miejsce co 10 punktów, czyli score?? Z góry THX :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 for(x=10;x<score;x+10) { if(score==x) { //akcja } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Co za brednie. Lepiej zrób tak: W Create tworzysz sobie jakąś zmienną pomocniczą GML punkty=0; Będzie ona przechowywała ostatnią przekroczoną liczbę dziesiątek punktów. Teraz w Step: GML if(score>=punkty+10) { AKCJA punkty=ceil(score/10)*10; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 sorry, zapomniałem, że on chce co 10 punktów, a ja dałem kod na akcję gdy wynik jest wielokrotnością 10 (pisze bo może komuś się przyda). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Dzięks Platyna :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jeszcze łatwiej if( score mod 10 == 0 ) { akcja } <_< Ale ZeroXbot zwalił mnie z nóg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 @UP: Tylko wtedy gdy będziemy mieli np. 10 punktów akcja będzie ciągle się toczyła. Najlepiej to prosty sposób: GML (Create) lastScore = 0; GML (Step) if( (score mod 10) == 0 ) if( lastScore != score ) { // Jakaś akcja lastScore = score; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Nie wystarczy: Create GML count = 0; Step GML count = score; if count = 10 { //akcja } if count >= 10 { count -=10; } ? O wiele prostsze do zrozumienia dla newbiego, i powinno dzialac. Jak cos to juz spie. mozna usunac = jesli sie chce aby akcja ciagle sie toczyla gdy mamy 10 punktow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ludzie dałem mu najlepszą i najłatwiejszą działającą metodą. Napisał, że jest ok. Po co to ciągnąć? On chce po każdym przekroczeniu każdej kolejnej 10, a nie jak będzie podzielne przez 10 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a mógłbym o co ja zapytać? bo w miejsce akcja co dać bo che żeby po 15 punktach był mój ludzik super bohaterem co zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 co znaczy "był mój ludzik"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 miało być ,, mój ludzik był" albo że na przykład że ma 2x szybszą prędkość chodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 tam gdzie masz poruszanie dajesz po prostu warunek GML if punkty<15 speed=10 else speed=20 ewentualnie GML //create: maxSpeed=10 //moment dodawania punktów gdziekolwiek to masz if punkty>=15 maxSpeed=20 //przy poruszaniu speed=maxSpeed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się