bluks Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Oto spolszczenie do GM7 (Zapowiedzi) Tymczasowo: spolszczenie klosków (częściowo czyli część move) dodatkowa zakładka w klockach o nazwie [3D] (nakłada teksture wybire rodzaj obiektu [narazie tylko block] tworzy obiekt 3D. Aby pobrać plik kliknij tu: spolszczenie klocków do GM7 Wszystko sam :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Czy to nie jest łamanie licencji? To są oryginalne biblioteki GM, czy Twoje własne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Nic nie lamie tylko zmienia plik. Nie powoduje to np. uaktualnienia wersi pro ani nic szkodzącego programowi jedynie zmienia klocki. Spokojnie :thumbsup: Tamne pliczi to są moje wlasne. i jeżeli zostawisz plik 01_move.lib to tylko będzie zawalac miejsce w klockach dlatego kazalem zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Jeżeli zrobiłeś to na podstawie oryginalnego pliku, to niestety, ale nie jest to zgodne z licencją programu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ale i tak wszystko leci do GM7 więc czy to problem. :blink: A i kod pisalem sam. <_< tylko ikonki skopiowalem przez print screen. A jeżeli chcesz żeby usunąć ten plik z gmclan to moge to bez problemu zrobic. :jezor: A jojo games raczej na to pozwal skoro piszo jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pozwolenie tworzenia własnych bibliotek, a modyfikowanie tych oryginalnych to co innego, ale jeżeli zrobiłeś je sam LibBuldierem czy jak on tam się zwał, to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ciekawy potencjał masz, ale skoro Game Maker zastrzega praw do tłumaczenia, może zrobisz spolszczenie do LiteralGM :) xD Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tych oryginalnych bibliotek nie da sie edytować, a tego nie pobieram bo wole angielski :P No, chyba że będzie cały GM po polsku, to wtedy tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Przykład może i ma zastosowanie ale z poprawnym tłumaczeniem. Jeśli jest słowo "background" czyli tłumaczysz jako "tło" a nie jako "Rodzaj tła". Nawet jeśli byłoby "Background texture" to byłoby "Tekstura tła". Gdy wszedłem w zakładkę "3D" od razu rzucił mi sie w oko banalny błąd ortograficzny: "gura". Boże ile Ty masz lat lub masz problemy z pisownią czyli tzw. dysortografia lub mógłby to być zwykły przypadek (ale sądząc po postach, raczej nie). A z resztą jeśli się nie zna choć trochę angielskiego to po co brać się za tworzenie gier? A może lepiej poświęcić ten czas na naukę tego języka ponieważ jest on potrzebny w naszych czasach. Przykład oceniam na 2/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 człowieku popraw orto góry pisze przez u... No ludzie co to pierwsza klasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Dawka83: Już o tym wspomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Wiem potem poprawie a co do klocków GM7 sami zrobili program do ich tworzenia więc jak to może być zabroniome. To głupie <_< A pliku nie zmienia tylko usuwa anglika i daje mój polski I to nie może być zabronione chyba nie powiecie że dali program i przykłady jak to zrobić tylko poto aby potem okazało się że to łamanie licencji. A według mnie jest to łamanie licenci jeżeli zmienia program że nie wygląda jak orginał i jestt dla niego szkodliwe. No nie żartujcie sobie :angry: A co do ort. mam dysortografie dlatego tak pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 A co do ort. mam dysortografie dlatego tak pisze. Ktoś z dysortografią nie powinien brać się za tłumaczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Co to za szit? ######sty żart, sram ze śmiechu :w00t2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Dlatego będę używał programu do sprawdzania ort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Wiem potem poprawie a co do klocków GM7 sami zrobili program do ich tworzenia więc jak to może być zabroniome. Do tworzenia i edycji własnych, a nie do modyfikowania tych oficjalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Dlatego będę używał programu do sprawdzania ort. Najlepiej zainstaluj ff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 A ja twoże własne klocki. Usunięcie starych jest tylko poto aby nie zawalalo miejsca chcesz zostawić zostaw mnie to nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Więc nie nazywaj stworzenia nowych klocków spolszczeniem do GM, bo to spolszczenie nie jest. To są klocki po polsku i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 No aly skrypt będzie tesz smolszczony np. zamiast pisać instance_destroy to będzie poprostu Zniszcz. Ale narazie zmieniłem nazwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ciekawy plan GML jesli (zmienna=1) wtedy pokazwiadomosc("JUPI!") wylaczwtedy ale jesli nie wtedy idz_do_pokoju(lol) utworz_objekt(fervi,12,16) wylacz_gre wylaczwtedy xD Powiem jedno "Get Lozd" Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 no ale jeżeli już miałbyś spolszczać skrypt to musiał byś pozmieniać niektóre słowa. Nie np: Jeżeli (zmienna=0) towtedy tylko to. Nie wiem sam czy to by dobrze wyszło. Ale nie jest t zadowalający pomysł :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Lepiej po C++owemu, mniej zagmatwane GML jezeli( zmienna == 1 ) { pokaz_wiadomosc( ":(" ); wylacz_gre(); } inaczej { idz_do_pokoju( pokoj2 ); stworz_instancje( obiekt_pilka, 15, 200 ); } Bluks i tak nie zmieni Ci nazw funkcji. Przetłumaczenie klocków nie ma sensu, bo większość twórców tutaj korzysta tylko z jednego klocka, a mianowicie "Execute Code". btw. W j. polskim pisze się obiekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 LOL chce napisać skrypty np. dystans_do_obiektu: return distance_to_object(argumenty) wiecie jak to zaśmieca grę?i po co używać skryptów które wcale nimi nie są?!?! 2/5 wyżej się nie da ocenić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 btw. W j. polskim pisze się obiekt :P Instancja ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Instancja ? :P http://pl.wikipedia.org/wiki/Instancja_(programowanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Skoro bluks pisze własne klocki ze starymi spritami, to skąd pewność, że te jego działają poprawnie, skoro on nawet Angola nie zna, a do tego z naszym ojczystym językiem też sobie nie radzi? A i.... http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/ Zainstaluj to sobie, bo Ci za ortografię jaja odetną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 A co wy wszyscy FireFox, FireFox, za niedługo trzeba będzie ludzi nawracać nie od IE a od FF >.<. Opera też ma sprawdzanie pisowni Gee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Co prawda opera jest lepsza od ff, ale ff popularniejszy jest i to dlatego. Gdyby IE miało sprawdzanie pisowni, to nie byłoby problemu, ale Micr0komercha zawsze daje niepotrzebne dodatki, zamiast załatać dziury i dodać takie podstawy, jak sprawdzanie pisowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się