Skocz do zawartości

Labirynt 1


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł:Labirynt 1

 

Gatunek: Maze

 

Opis:Otoz postanowilem ze aby podrasowac troche dalej swoje skille w 3D, zrobie taki sequel. Co miesiac czy 2, albo nawet co 2 tygodnie bede robil nowe labirynty i opieral fabule na plotkach ktore sa najbardziej popularne w tym dniu, oraz rozne urozmaicenia na grze w ktora aktualnie gram, albo na grze ktora zaproponujecie : D. W tej czesci, na ziemi zostala ogloszona pandemia. Jeden z naukowcow po dlugich badaniach odkryl ze lekarstwem moze byc jedna z roslin, ktora uwazal za chwast w swoiej piwnicy! Niestety, byl on fanem greckich mitow (:P musialem cos dodac aby sie wytlumaczyc, normalny czlowiek by nie mial piwnicy-labiryntu), zbudowal swoja piwnice na podstawie labiryntu minotaura. Aby bylo jeszcze gorzej, zapodzial on mape, na szczescie/nieszczescie istnieje takie cos jak olowek i kartka : D.

Aha a gry na ktorych oparlem swoje urozmaicenia to Tomb Raider (guziki otwierajace drzwi), i Zelda (w OOT byly sztuczne sciany). Gra ta moze spowodowac ataki zlosci, mysli samobojcze, albo nawet niewytlumaczalna biegunke.

Silnik ten stworzylem dosc dawno temu, tak za pomoca tutka, ale pisalem go swoimi rekoma (ctrl+c, ctrl+v sa bardzo trudnymi kombinacjami klawiszy!). Nie narzekajcie na grafike,(specjalnie tutaj dodam ze wlacza sie latarke literka r albo f, chce miec pewnosc ze czytaliscie fabule :P) z kazda czescia bedzie sie poprawiac, ale jak na razie jeszcze sie ucze. Kieruje sie na jakosc a nie wyglad, gra jest tak na prawde na dobre 30 min.

 

 

Download:http://www.gmclan.org/up2845_4_Labirynt.html

Rozmiar pliku:3MB czy cus, lecz tym razem nie ma zadnych Jozin z Bazin remixow :3

 

Autorzy:

 

Programowanie: Poxi, Marek (Taktak, dziekujemy Markowi za kolizje i obracanie sie roslin w nasza strone.), Egzekutor (Mouse look)

Fabuła: Pol

Grafika: cxtextures.com, Platyna (Latarka jest zajefajna : D)

Muzyka: Ktokolwike robil muze do Zeldy OOT

 

 

Screeny:

hth7xt.jpg

Chcialem zrobic cos ala Penumbra/Protal ale zrezygnowalem, sa tylko ladne sciany i podloga.

2qdty1d.png

Znalazelem? Czy nie?

 

Nie wszystkie rosliny sa tobie potrzebne :3 ,wiem ze roslinki sa z przykladu, nie znalazlem innych : (

 

Sterowanie:

Chodzenie w przod - Przycisk chodzenia do przodu

Chodzenie w tyl - Przycisk chodzenia do tylu

Chodzenie w prawo - Przycisk chodzenia w prawo

Chodzenie w lewo - Przycisk chodzenia w lewo

Wlaczenie latarki - Przycisk wlaczenia latarki

Wylaczenie latarki - Przycisk wylaczania latarki

A rozgladamy sie Myszka :3

 

U gory po lewej jest cyferka, 1 to wlaczona latarka 0 to wylaczona, tak dla waszej pewnosci.

Gra moze spowodowac epilepsje (na prawde, bo jest 1 bug ktory mi zycia nie da) wiec uwazajcie.

 

Tak, zalozylem nowy temat, lecz tym razem gra wyglada o wiele lepiej, wszystko co wam sie nie podobalo zostalo zmienione, oraz dodalem kilka innych bajerow. Tak, zaczynacie w Full screenie, nie ma f1, gostek jest wyzszy, jak znajdziecie swiatlo to widocznosc jest lepsza, i inne. Nie narzekajcie na kiepskie oswietlenie, i inne gowna i gowienka, od teraz bede robil z U3D, wiec jakosc gier bedzie o wiele lepsza. DAlej mam ochote robic ten miesieczny sequel, aby troche zycia caly czas bylo w GMC. Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, uporzadkowalem posta. Chcialbym powtorzyc ze ta wersje wrzucilem nie do konca skonczona, gdy zobaczylem U3D, od razu przesiadlem sie na niego, wiec moje nastepne gry beda o wiele lepszej jakosci, chcialbym aby przynajmniej jedna osoba przeszla ta gre, aby po prostu mi powiedziec co jest zle jesli moze, ale nie zle graficznie lecz grywalnie. Czy labiryynt nie jest zbyt dlugi? Czy wolelibyscie po prostu od rogu do rogu, czy wlasnie cos w stylu przejdz znajdz guzik i tak dalej? Chce aby z kaz\dym krokiem moje gry byly lepsze : D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika: dosyć słabe 3d, ale za to działa znakomicie na starym kompie ;) czyli 4/5

Fabuła: fajna, ciekawa = 5/5

Muzyka: fajna muzyka z Nintendo, to bardzo mi się podoba: 5/5

Ogólna ocena: 5/5. Życzę udanej pracy nad kolejną częścią gry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatrzymałem się na ruchomej ścianie, bo nie wiedziałem jak ją przesunąć a nie chciało mi się szukać przycisku. W przeciwieństwie do poprzednika nie widzę tu fajnej fabuły, ale to nieważne, ostatecznie to labirynt. Jednak przydały by się pułapki i inne bajery, żeby było ciekawiej. I więcej kolorków :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo. Teraz zdecydowanie lepsze jest. W pewnym momencie szedłem przez trochę dłuższy korytarz. Z muzyką na poziomie głośności nie rypiącym w uszy z efektem, że widoczność mała i z niewidocznym końcem korytarzyka można było trochę nerwów podłapać. Mogłeś tam coś strasznego dać ;P. Mapy nie robiłem, więc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jednym słowem szajs.

a dlaczego

 

-nie wiem jak wam ale gra była monotonna, nudna na tyle że po około 20 minutach błądzenia, przestałem grać.

 

-menu tandetne, już 2d prezentowało by się wiele lepiej.

 

-latarka , to była chyba najbardziej bezsensowna rzecz którą można było dodać.

 

-grafika, szkoda mówić.

 

-kamera była porażką mówiąc mouse look chyba zgodzą się wszyscy, że chodziło o pełny mouse look, a nie tylko horyzontalny.

 

chcesz zrobić to choć trochę grywalne, podam ci parę sugestii które możesz dodać by poprawić grę

 

- mapkę, może być nawet taka w której nie widzisz swojego położenia.

- kompas by wiedzieć w którym kierunku jesteś skierowany.

- sektory tak by można było się kapnąć lub zorientować że się nie wracasz,

lub nie wiem zostawianie śladów stup, albo nawet pack boole pomogły by w orientacji.

bo czy z latarką czy bez, to dalej błądzenie po omacku, a większości graczy tego nie lubi i szybko się tym nudzi.

 

Oczywiście nie musisz wprowadzać ich wszystkich to by jednak zbyt ułatwiło grę,

a i poprawienie elementów o których na początku postu wspomniałem, też nie zaszkodzi.

 

to chyba wszystko co miałem do powiedzenia, życzę powodzenia w następnej wersji przyda ci się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa sztuczne sciany, jak ta na poczatku, i te ruchome, ktore niestety trzeba otworzyc guziekiem na drugim koncu labiryntu :3.

Tak na prawde myslalem nad dodaniem sladow stop, i jak xarfron mnie popiera to zastanowie sie nad tym glebiej. Mapka wdg mnie byla by zlym pomyslem, chyba ze dodac cos jak w Hugo, ze nie mozesz zbyt dlugo stac patrzac na mape. Powtarzam, niedlugo zaczne ogarniac U3D, i jakosc jak i wydajnosc powinna byc lepsza. Teraz prosil bym o podawanie pomyslow na fabule (tak jak bylo opisane wczesniej, oparta na czyms, o czym wszyscy plotkuja do okola czy cos), a gry wybiore sobie sam.

Dziekuje za komentarze : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem Bogiem! Ścian jest mnóstwo ale ja potrafię znaleźć tą wybraną która jest niewidzialna! I wiem jak otwierac ściany! Na końcu roomu jest guzik który otworzy mi jakąś ścianę! Łał.

 

Grywalność: 1/5

Grafika: 2/5

Fabuła: 2/5

Ogólnie 1,5 (2)/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grabarz, czego ty wymagasz od maze w 3d? Do tego brednie pleciesz, sciana do guzika do otworzenia drzwi nioe jest zaslonieta sztuczna sciana. Tylko przycisk do wlaczenia swiatel, bo to tak ulatwia gre, ze nie chcialem aby byl latwo dostepny. Sory ze to powiem ale gowno pomocne mi sa takie komentarze, od ludzi ktorym nawet sie gry nie chcialo sciagac i wpisali kilka slow czytajac posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up - Ta, ale zeby pierw to oko znalesc trzeba bylo po omacku przejsc, ile razy bys spadl w dziure, albo wbiegal w kazda sciane, bo na mapce widzisz ze tam jest skrzynia? Mejej grze dalek o do zeldy... hmm... moze i tak bo to jest maze a tamto rpg/przygodowka, ale po cholere porownujesz gre w tydzien z gra robiona z 2 lata? Labirynt od tak sobie byl by do dupy, bo jedyne co robisz to chodzisz sobie, i nie masz nic do roboty tylko trzymaj sie prawej strony labiryntu i idz dalej, jak takie gry chcecie to sobie takie tworzcie, rozumiem ze negatywna krytyka jest nie zawsze zla, ale takie upierdliwe wpie... wciskanie sie i narzekanie na gre nic nie pomaga. Przecie to ze mi daleko do tej gry nie oznacza ze nie moge wstawic czegos z niej, jakbym wstawil wlasny bullet time do strzelanki ktorej daleko do matrixa tez byscie narzekali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w zeldzie jak sie przechodzilo : D i Jakos nikt nie narzekal.

 

ale po cholere porownujesz gre w tydzien z gra robiona z 2 lata? Labirynt od tak sobie byl by do dupy, bo jedyne co robisz to chodzisz sobie, i nie masz nic do roboty tylko trzymaj sie prawej strony labiryntu i idz dalej, jak takie gry chcecie to sobie takie tworzcie, rozumiem ze negatywna krytyka jest nie zawsze zla, ale takie upierdliwe wpie... wciskanie sie i narzekanie na gre nic nie pomaga. Przecie to ze mi daleko do tej gry nie oznacza ze nie moge wstawic czegos z niej, jakbym wstawil wlasny bullet time do strzelanki ktorej daleko do matrixa tez byscie narzekali?

Zaraz zaraz chyba nie wesz co piszesz to ty porównałeś swoją grę do zeldy

mówiąc że tam ten sposób się sprawdził

ale jak sam już zaważyłeś tam się sprawdziło, ale tu niestety nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2yzbn8x.jpg

DZieki Pivot, teraz moja gra wyglada o wiele lepiej : D

E - O CHOLENDER ZAPOMNIALEM O NAJWAZNIEJSZEJ RZECZY

29vijxz.jpg

Uff dobrze ze sie skapnalem.

 

Xarfon, chodzi mi o to ze ze POMYSL na poczatku nie byl zly, i np w zeldzie sie udal, a ty mi wychodzisz ze mojej grze daleko do zeldy, rly. gosh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xarfon, chodzi mi o to ze ze POMYSL na poczatku nie byl zly, i np w zeldzie sie udal, a ty mi wychodzisz ze mojej grze daleko do zeldy, rly. gosh.

No bo taka prawda ale sam żeś zaczął temat zeldy ja tylko napomknąłem że jest niemała różnica pomiędzy tymi dwoma grami , i jak już wcześniej wspomniałem i powiem to jeszcze raz 

że tam się sprawdził a tu nie.

POMYSŁ, pomysł może i był dobry ale wykonanie już nie

 

tak apropo nie wiem jak teraz z tym twoim labiryntem , ale tak wszyscy w niego grali że aż zapomnieli ci powiedzieć, że podłogi nie widać jak i przycisków co dodatkowo utrudnia ich znalezienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d3d_set_projection(xfrom,yfrom,zfrom,xto,yto,zto,xup,yup,zup)

 

To jest na tę perspektywę, a często w grach w GM'ie daje się takie same zfrom i zto. A to powoduje patrzenie bezpośrednio przed siebie, a nawet w tutorialu o izometrii z YYG pisze, że człowiek widzi pod kątem 45 stopni, a nawet jak nie o ten kąt chodziło, to chyba, poxi, nie patrzysz się zawsze prosto przed siebie. Daj zto trochę niżej od zfrom. To chyba pomoże.

E:Trochę pogmatwałem :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...