g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Tytuł: Game Framework Gatunek: Game Development Program Opis: Postanowiliśmy się wziąć za napisanie naszego własnego "Game Makera"... Ale wydajniejszego i bardziej bogatego... Z własnym językiem skryptowym podobnym do C#. Większość powie, że bujamy głowami w obłokach, nie. Nie wiadomo, czy wersja publiczna ujrzy światło dzienne, ale do tego dążymy. :P Więcej informacji dodam wkrótce. Autorzy: Screeny: PS. O, fajnie. :D 7 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników) Development status: http://pbgamestudios.com/gf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Lubię konkrety. Poprzeczka wysoka, ale wierzę w wasze umy ;P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 no no ciekawie wygląda. tworzenie wszystkiego kodem jest dobre - kod będzie bardziej przejrzysty jak to wypali to będzie fajnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Większość powie, że bujamy głowami w obłokach, nie Bujacie w obłokach, tak :) bajdełej, teraz każdy kto umie sklecić umiejętnie kilka rzeczy w jedno sam może zrobić sobie GMa, nic wielkiego, tylko tutaj widać robi afere :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 bajdełej, teraz każdy kto umie sklecić umiejętnie kilka rzeczy w jedno sam może zrobić sobie GMa, nic wielkiego, No to zrób , Ja chętnie skorzystam ;> Co na razie można zrobić w tym programie, oprócz czarnego ekranu, i tekstu? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Zróbcie program do robienia gier w Game Makerze, to będzie hit :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Będzie super jak powstanie. Lepiej podaj stan prac bo to narazie faktycznie jest tylko "bujanie w obłokach" :) Myślę że to nie będzie łatwe do osiągnięcia ale spróbować wam nie zaszkodzi :P Powodzenia. A tak w ogóle to, naprawde chcecie zrobić małą przeróbkę klasycznego C#? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Zrobię zaraz stronę projektu, po każdej większej zmianie będę aktualizować status projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A ja się tak zapytam... W czym pisane? Jak szybko interpreter kodu działa? Czy jest sprawny pod każdym względem? Czy debugger będzie chociaż dorównywał temu GMowskiemu, czy nawet lepszy? Czy będzie na licencji komercyjnej? Nie żebym miał zaraz zrujnować projekt, ale się tak pytam z ciekawości :3 Powodzenia w tak zacnym projekcie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A ja zapytam, czy będzie wbudowany system kolizji lepszy od GMowego ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 @upup: Kolejno: Bardzo szybko, Nie do końca, Lepszy (tzn. bardziej przyjazny dla usera), darmowy. @up: Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nie do komercyjnego użytku zapomniałeś dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nie do komercyjnego użytku zapomniałeś dodać. Zapomiałem. :P FMOD Non-Commercial License If your product is not intended for commercial gain and does not include the FMOD library for resale, license or other commercial distribution, then use of FMOD is free. Yes that's right, free from license fees!. * No license fees for non-commercial applications Conditions/Limitations * When using this license, the FMOD library cannot be used for resale or other commercial distribution * This license cannot be used for products which do not make profit but are still commercially released * This license cannot be used for commercial services, where the executable containing fmod is not sold, but the data is. * When using FMOD, a credit line is required in either documentation, or 'on screen' format (if possible). It should contain at least the words FMOD Sound System and Firelight Technologies. Logos are available for box or manual art, but are not mandantory. An example credit could be: FMOD Sound System, copyright ? Firelight Technologies Pty, Ltd., 1994-2009. Note this in advance, as it must be done before shipping your product with FMOD. Lub jeśli posiadasz licencję na FMODa, możesz rozprowadzać swoj produkt na zasadzie licencji komercyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Pamiętam jeszcze czasy, jak pisałeś, że możesz napisać własny system operacyjny, no i napisałeś - z tutoriala. Oby tym razem poszło lepiej, ale poprzeczka jest wysoka i mam wątpliwości, czy dacie radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Mark Overmars sam dał radę napisać GMa w Delphi, więc czemu nie? :D Ale jeszcze nie odpowiedziałeś na moje pytanie, w czym pisane (język ofc.)? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Pamiętam jeszcze czasy, jak pisałeś, że możesz napisać własny system operacyjny, no i napisałeś - z tutoriala. Oby tym razem poszło lepiej, ale poprzeczka jest wysoka i mam wątpliwości, czy dacie radę. Wiesz, nam pozostaje wiara w samych siebie. :D Nie będzie łatwo, ale zobaczymy. @Konrad-GM: Ekhem... Delphi. W moim upie jest chyba screen z plików z kodem. https://gmclan.org/uploader/3370/WAT.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Mam nadzieję że interpreter kodu będzie szybszy niż ten w GMie ;p Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Delphi tak? :D A to powodzenia. myslalem ze bedzie to na serio cos innego niz ten GM ktorego znamy, a tak to sie domyslam ze pojdziesz podobna droga co Mark i sorzystasz zapewne z podobnych narzedzi co za tym idzie wypuscisz GM w wersji 3.0. Bo on jak widzisz po rezultacie, poszedl nie do konca sluszna droga ;) Daj boze abym sie mylil ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Mam nadzieję że interpreter kodu będzie szybszy niż ten w GMie ;pO to się raczej nie bój. Testowałem już wiele darmowych silników skryptów dostępnych w internecie i naprawdę ciężko znaleźć jakiś sensowny, który będzie wolniejszy od GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Delphi tak? :D A to powodzenia. myslalem ze bedzie to na serio cos innego niz ten GM ktorego znamy, a tak to sie domyslam ze pojdziesz podobna droga co Mark i sorzystasz zapewne z podobnych narzedzi co za tym idzie wypuscisz GM w wersji 3.0. Bo on jak widzisz po rezultacie, poszedl nie do konca sluszna droga ;) Umm... Jesteś w błędzie. @Ranmus: Mówimy o własnym silniku skryptów. Wiem, że wypowiadam sobie dłuuugą wojnę z kodem :D PS. Czy w autorach pisze "Bagno"? Nie tylko ja nad tym pracuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 @Ranmus: Mówimy o własnym silniku skryptów. Wiem, że wypowiadam sobie dłuuugą wojnę z kodemNo to z czystym sumieniem można postawić krzyżyk na tym projekcie. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Robisz to w Delphi 7? Spoko, na systemach nowszych od Win XP Twój program nie pójdzie. Tak swoją drogą, bo nie widziałem odpowiedzi w temacie - kod będzie interpretowany jak w GM, czy będzie kompilowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Robisz to w Delphi 7? Spoko, na systemach nowszych od Win XP Twój program nie pójdzie. Tak swoją drogą, bo nie widziałem odpowiedzi w temacie - kod będzie interpretowany jak w GM, czy będzie kompilowany? Jesteś w błędzie. Udowodnić Ci, że każdy program jaki napiszę w Delphi działa pod vistą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 no no ciekawie wygląda. tworzenie wszystkiego kodem jest dobre - kod będzie bardziej przejrzysty jak to wypali to będzie fajnie ;) To chyba raczej screen z programu w którym g-Enyoy robi tego "Game Framework'a". I raczej nie będzie się robiło wszystkiego kodem (skąd byś grafikę wzioł ;) ) A co do projektu mam nadzieje że wypali. Tylko wtedy yoyogames splajtuje bo skoro userzy mogą mieć lepszy program za darmo to nikt firmie nie da 20$ za badziew(ale póki co badziew to nie jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 To chyba raczej screen z programu w którym g-Enyoy robi tego "Game Framework'a". I raczej nie będzie się robiło wszystkiego kodem (skąd byś grafikę wzioł ;) ) Bagno Cie za to powiesi :0 Delphi nie ma takiego interface'u A co do projektu mam nadzieje że wypali. Tylko wtedy yoyogames splajtuje bo skoro userzy mogą mieć lepszy program za darmo to nikt firmie nie da 20$ za badziew(ale póki co badziew to nie jest). W sieci jest wiele frameworkow skryptowych / programow do robienia gier, lepszych niz GM i jakos yoyogames nie splajtowalo. Dla Yoyogames w GM chodzi o prostote tworzenia gier i to sie sprawdza jak widac (czytaj: userzy sie lapia na to, choc to nie do konca prawda - reklama ot co :P). Swoja droga, bedzie potrzeba miec NET framework zainstalowany i jesli tak to jaka wersja aby program i gry dzialaly? PS. ja w swoim progsie do pisania gier zdecydowalem sie kompilowac skrypt gry bo pomysl z interepretatorem realtime jest do bani wg mnie :) jesli chcesz aby i na Twojego progsa rzucili sie by zrobic dekompilator to prosze bardzo, ja tam wole zabezpieczac dziela przed tym oraz sprawic aby wszystko szybko dzialalo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autsajder Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 nie rozumiem PO KIEGO GRZYBA dawać zapowiedź w tak gównianym stopniu rozwoju. szczególnie jeśli chodzi o taki rozbudowany projekt :thumbsup: Więcej informacji dodam wkrótce.oczekuję z drżeniem napleta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Swoja droga, bedzie potrzeba miec NET framework zainstalowany i jesli tak to jaka wersja aby program i gry dzialaly? Nie :) @lechu4444: https://gmclan.org/uploader/3370/delphi.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jesteś w błędzie. Udowodnić Ci, że każdy program jaki napiszę w Delphi działa pod vistą? To co robisz, żeby działało ;p ? Bo prawie każdy program pisany w D7 jaki testowałem, pod Vistą nie działał :P . Zresztą, to jest szczegół. Odpowiedz w końcu na pytanie czy kod będzie interpretowany, czy kompilowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 @ Marmot No bo D7 to już historia, ale nowsze wersje wyglądają obiecująco. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Odwalcie się od D7. ;[ Jakoś wszystkie programy, które pod tą wersją pisałem działały pod vistą... // Bagno przesiada się na Delphi 2009 @Marmot: Nie odpowiem Ci jeszcze na to pytanie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się