Skocz do zawartości

Nowa gra 3D w stylu Gothic I


nadro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 272
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

oj chyba to by było za dalekie posunięcie Nie michodzi o grę poważną

A czy to nie może być poważne? Przecież dużo gier jest w stylu "Przenieśli się w czasie" A tutaj możesz dodać kilka bajerów, że ziomal ma ze sobą widelec itp. i poszukuje drogi, aby wrócić do domu :) To by bardziej urozmaiciło grę jeśli będziemy mieli do wyboru nie tylko bronie białe typu: miecz itp., ale również pisotel tudzież inną przyszłościową broń. No, ale to tylko pomysł, nie jestem specjalistą. Wciąż się uczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z średniowiecza do teraźniejszości? Nie ma szans - osobnik by dostał padaczki śmiertelnej wywołaną szokiem Poza tym dla mnie takie coś jest głupie...

Z teraźniejszości do średniowiecza chyba :P Dla mnie nie jest głupie. Wciąż jeszcze pamiętam Orginal War jak strzelałem z karabinów do Małpoludów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie oglądaliście Evil Dead 3: Army of Darkness (Armia ciemności). Tam Ash zostaje przeniesiony z czasów teraźniejszych do średniowiecza razem z całym swoim sprzętem typu samochód, piła łańcuchowa i dubeltówka. Świetna czarna komedia, polecam jeżeli ktoś nie ma pomysłu na grę. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, tak . Original War był fajny, ale to była strategia chyba ;p .
Nom, strategia :D

 

A co do gry to rób jak tam chcesz :) Wierze, że będzie super, wypas i co tam jeszcze :D W końcu w gothic'u typek nie przeniósł się w czasie, a gra i tak super :D

 

O, tak . Original War był fajny, ale to była strategia chyba ;p .
Nom, strategia :D

 

A co do gry to rób jak tam chcesz :) Wierze, że będzie super, wypas i co tam jeszcze :D W końcu w gothic'u typek nie przeniósł się w czasie, a gra i tak super :D

 

EDIT:

 

Hmmm. Co się stało? O.o :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że nazbierało się sporo postów. I zacznijmy:

Co do screenów to miały być już pod koniec tygodnia ale spaliła mi się płyta główna 4 dni temu i dopiero dziś mam nową a na dodatek ostatni robiłem aplikacje automatyzującą instalkę neostrady na Linuksie (w c++ z powodzeniem) i dlatego screeny odciągną się jeszce o tydzień.

Po drugie: Widze że Ty bigshark bardzo się chyba boisz tej gry bo ciągle nagadujesz jakieś plotki że nie wyjdzie ale ja ciągle pamiętam o naszym zakładzie co do tego czy wyjdzie czy nie a długi czas spowodowany był tym że uczyłem się C++ . A rozmyślanie i gadanie bzdur typu "ta gra nie wyjdzie" to tylko zaśmiecanie tematu i dodawanie roboty adminowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zribiłeś Ranmus od tej pory będę tylko informował nad czym obecnie pracuję. Teraz zajmuję się zrobieniem sterowania WSAD + Mysz + Kamera TPP

 

EDIT

Chciałem jak najszybciej ale postanowiałem obrać inną koncepcję i teraz będę robił kod C++ i screeny które wydam nie będą polegały na grafice lecz na osiągach i możliwościach gry (dialogi, poruszanie, pory dnia, może walki itd). Zamiast screenów wydam demko (grafa to będą prostokąty bez tekstur)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapowiadałem teraz tylko typowe info z projektu. Sterowanie jest już ukończone (podstosowane pod zmianę klawiszy itp, muszę jeszcze podregulować obsługę myszy .), kamera też jest już prawie gotowa (typowa TPP). Obecnie pracuję nad formatem pliku 'config' pozwalającego na dodawanie objektów na mapę nie po przez kod gry lecz poprzez zewnętrzny plik textowy. Myślę też o zrobieniu edytora leveli co ułatwiło by przyszłą pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W projekcie nastąpiła pewna zmaiana. Kamera Będzię nie zza pleców bohatera lecz z jego oczu tak jak ma to miejsce w grach FPP , taka kamera była w TES3 Morrowind i spełniła swe zadanie :) . A co do demka to jeszcze niewiem. Robię grę w trudniejszy sposób mianowicie w kodzie będzie mało rzeczy a reszta czyli levele, konfiguracje graczy itp. w oddzielnych plikach przez co będą możliwe modyfikacje gry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatni czas dodałem: obsługa i działanie kamery z oczu bohatera, sterowanie do tej kamery, tworzenie modeli z zewnętrznego pliku skryptowego (nowy format pliku), dodanie broni i ich zmienianie (w tym miecze i tarcze) , częściowo zaczęte prace nad głównym silnikiem skryptowym odpowiadającym za dialogi itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie modeli 3d nie ma w takim stopniu aby coś graficznego pokazać a nie zamieszczę przecież prostokata machającego prostokątem i chodzącym po prostokącie :) . A taka kamera jest fajna jak hociażby w Morrowindzie gdzie spełniła swe zadanie bdb. Tam używałem właśnie jej a nie TPP .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demo to będzie tak jak mówiłem, czyli w czerwcu. Uważam kod za rzecz najtrudniejszą i najbardziej pracochłonną. A w demie przecież będzie mało modeli i mała mapa (wielkość starego obozu z Gothic'a i pobliskiej okolicy) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...