Skocz do zawartości

Przykład rpg


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Jest to mój kolejny przykład =D

Jak w temacie (jeżeli ktoś nie czytał to "Przykłąd gry rpg (+wchodzenie w drzewa i chodzenie na ukos)"

Użyto tylko kodu GML.

Staram się używać =D Bo się dopiero uczę =P

Wszystko napisane prze zemnie...

Mam nadzieje że się przyda :3

W nowych wersjach postaram się coś dodać =P

Ja jak na razie postaram się poprawić błąd z pniem

Wiesza się czasami przy nim jak skręcasz >.<

 

EDIT:

jest nowa wersja a tu download

 

jakie są poprawki?

-inny kod

-korzeń krzaka

-gałęzie drzewa

-Nie zacinanie się na pniu

-Może jeszcze coś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś wysokie krzaki w tym twoim rpg i nawet bez korzenia! xD Dla początkującego nawet ok no i chyba dla nich jest. Ulepsz go jakoś później, dodaj jakieś falowanie drzew, krzaków, urozmaić teren. Na razie nie oceniam ale na chwile obecną 2/5 i 3/5 jeżeli chodzi i totalnych newbie ; p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki doki =P

W nowej wersji (którą teraz robię)

Powinno się znaleźć:

1.korzenie krzaka...

2.gałęzie drzewa

3.falujące drzewa i krzaki??

4. zbliżenie do krzaczka na 10 pixeli jest słaba przeźroczystość ana 1 pixel duża =P

5.zmieniony kod... więcej else xD

 

Na razie tyle =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to raczej jest przyklad chodzenia i przezroczystych drzewek, a nie RPG.

 

I juz widze te plany na przyszlosc, falujace krzaki? Daj sobie spokoj, robisz przyklad RPG czy przyklad ruszajacych sie drzew?

Zaplanuj sobie jakies statystyki, walki z potworami, jakis system zdobywania doswiadczenia i poziomow, moze system questow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przeczytaj pierwszy post zawarty w temacie...

A jak ci się nie chce to ci skopiuje:

Jak w temacie (jeżeli ktoś nie czytał to "Przykłąd gry rpg (+wchodzenie w drzewa i chodzenie na ukos)"

 

Czyli to tylko taki przykład wyglądu >.<

Ale jak chcecie to zrobię też przykład wrogów

 

EDIT:

Nowa wersja!!

Ale pamientajcie że to nie jest przykład rpg ,tylko przykład wizualny rpg :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co tyle tych sprite'ów? Można ustawiać direction. A w ogóle skoro to jest wizualny przykład RPG, to po co on komu? A co do leveli, to wiem, że jesteś początkującym, ale nic trudnego w zrobieniu zmiennej "level" i "experience", dodawaniu exp'a i w sprawdzaniu ile jest exp'a i po uzyskaniu odpowiedniej liczby exp'a dodawać level. Nie oceniam, bo to nie jest RPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) jestem ciekaw na jakiej podstawie określiłeś "połowę gmla"

2) Można znać całego GMLa a być początkujący. Liczy się jak tę wiedzę umiesz wykorzystać.

Co komu da że obkuje wszystkie funkcja na pamięć jak będzie pisał jak nasz XxMisiek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hej :P Jestem tym przykladem wprost zachwycony ;) Wlasnie takiego szukalem :P 4.5/5 bo nie ma objasnien :P Ale jeszcze jedno.... Po kilku godzinach, doszedlem do jeszcze lepszego sposobu ;p te galezie wszystkie (pnie, czy korzenie, zwal jak zwal :P) dajemy bez solidu, no i zamiast tamtego obj. co Ty dales bez solidu (tego z move_contact_object...) dajesz obj 5x5 px solid, unvisible :) I dziala nawet lepiej, bo w Twoim przykladzie przeskakiwal, jak sie szlo z gory na dol :P Ale ogolem okej :) Tylko objasniaj! ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...