Lechu4444 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Lol kto normalny do takich dużych gier jak aliensy i almora korzysta z wbudowanego edytora. Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu. Przecież Gnysek kiedyś wstawiał video z map edytora do Almory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ludzie..ta gra ma taki potencjał..ale nic w niej nie ma..mógłbym wymienić kilkadziesiąt rzeczy dzięki którym przyciągałaby na więcej niż tydzień gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Września 2011 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu. W profesjonalnych studiach jest system kontroli wersji :) GM studio zaoferuję tę opcję - wszystkie obiekty i skryty są zapisywane w plikach XML, dzięki czemu dwie osoby na raz mogą pracować nad grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 GMS co raz to bardziej mi się podoba :) Dużo rzeczy wprowadzają, żeby tylko gry były w lepszym stanie pod względem fps'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 GMS co raz to bardziej mi się podoba :) Dużo rzeczy wprowadzają, żeby tylko gry były w lepszym stanie pod względem fps'ów. Ale jest jeden szkopuł - money, money, money! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revusek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 W profesjonalnych studiach jest system kontroli wersji :) GM studio zaoferuję tę opcję - wszystkie obiekty i skryty są zapisywane w plikach XML, dzięki czemu dwie osoby na raz mogą pracować nad grą. Gnysek, byś mógł wyjaśnić jak to działa? Albo na czym to polega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 W odpowiednim momencie pojawią się artykuły na stronie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 dobre jak ktoś robi gre ze znajomym :) kiedyś lubiłem konfigurować serwery gdzie większość plikow konfiguracji było wlasnie w xml ale nadal nic mi to nie mowi, nic co by miało jakikolwiek związek z wspólnym robieniem gier >< na logike to nieprawdopodobne żeby "dwie osoby na raz" mogly pracować nad kodem, chyba ze kod aktualizowalby się jeszcze w tym okienku co go edytujesz np. w stepie kolega na gorze robi chodzenie a ten drugi na dole jakiś licznik i widza swoje pisanie ^^ pisanie gier online multiprogrammers byłoby co najmniej fajne i każdy wolalby robic z kims :D i to można nazwac sytuacja gdy 2 osoby pracują nad kodem jednocześnie oczywiście widze ze jest tam napisane, ze chodzi o gre, a nie o kod, ale taka możliwość jak ta w/w na prawde bylaby super :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Kto Wam robi grafikę??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Października 2013 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Borek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się