Skocz do zawartości

Almora 0.7.6B


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

Lol kto normalny do takich dużych gier jak aliensy i almora korzysta z wbudowanego edytora.

Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności
Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu.

Przecież Gnysek kiedyś wstawiał video z map edytora do Almory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Nie mówię tu o Aliensach czy Almorze ale o grach trochę mniejszych które również są rozbudowane poza tym zanim programista napisze taki edytor to level designer siedzi nic nie robiąc. W profesjonalnych studiach chyba nie ma takiego zastoju bo jeden z programistów zajmuje się edytorem, a drugi może zająć się poszczególnymi obiektami tj. przeciwnicy czy mechanizmy poruszania się czy inwentarzu.

 

W profesjonalnych studiach jest system kontroli wersji :) GM studio zaoferuję tę opcję - wszystkie obiekty i skryty są zapisywane w plikach XML, dzięki czemu dwie osoby na raz mogą pracować nad grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W profesjonalnych studiach jest system kontroli wersji :) GM studio zaoferuję tę opcję - wszystkie obiekty i skryty są zapisywane w plikach XML, dzięki czemu dwie osoby na raz mogą pracować nad grą.

 

Gnysek, byś mógł wyjaśnić jak to działa? Albo na czym to polega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

dobre jak ktoś robi gre ze znajomym :) kiedyś lubiłem konfigurować serwery gdzie większość plikow konfiguracji było wlasnie w xml ale nadal nic mi to nie mowi, nic co by miało jakikolwiek związek z wspólnym robieniem gier ><

 

na logike to nieprawdopodobne żeby "dwie osoby na raz" mogly pracować nad kodem, chyba ze kod aktualizowalby się jeszcze w tym okienku co go edytujesz np. w stepie kolega na gorze robi chodzenie a ten drugi na dole jakiś licznik i widza swoje pisanie ^^ pisanie gier online multiprogrammers byłoby co najmniej fajne i każdy wolalby robic z kims :D i to można nazwac sytuacja gdy 2 osoby pracują nad kodem jednocześnie

oczywiście widze ze jest tam napisane, ze chodzi o gre, a nie o kod, ale taka możliwość jak ta w/w na prawde bylaby super :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...