Mucco Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Chcę, aby obiekt się stopniowo (klatkowo) powiększał. Da się to zrobić w Sprite Editorze -> Animation -> Grow -> Top -> dowolna ilość klatek, ale ja nie chcę marnować miejsca i wolałbym to zrobić w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 GML image_xscale+=0.1 image_yscale+=0.1 im niższa wartość, tym wolniejsze powiększanie. Ogranicz to if'em bo inaczej ci się powiększy w nieskończoność. W drawie lub stepie daj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ok, dzięki. A może wiecie jak zrobić, aby obiekt obracał się raz w 30 stopni w lewo, później 30 stopni w prawo i tak przez np. 5 sekund? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wiemy:) image_angle się pobaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wiemy:) image_angle się pobaw Jakieś konkrety? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Repeat(30) { image_angle+=1 } repeat(30) { image_angle-=1 } jeśli za szybko to zwiększ repeat do 60 a image angle zmieniaj o 0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 yyyyy, ale przecie repeat(30) image_angle +=1; to to samo co image_angle +=30. repeat nie jest rozłożony w czasie - wykonuje się w jeden moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Co do tego image_angle, znam pewien sposób, pewnie ułomny, ale działający. create: GML swing=60; step: GML swing-=1; if(swing<=0) { swing=60; image_angle=15; } if(swing<30) image_angle+=1; else image_angle-=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 oo sorry ze nic nie wnosze do tematu ale zauważyłem nowy kod 'repeat'.. on polega na tym że repeat(30) cos tam costam to costam costam ma sie dziac przez sekunde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a dokuemntacji nie masz? Polecenie repeat oznacza, że coś zostanie powtórzone 30 razy w jednym stepie (tak samo jak pętla for(i=0; i<30; i+=1;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się