Jaklub Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Co jak co, ale muszę przyznać rację wąsaczowi i Marmotowi. To po prostu rozpadające się klocki. Trochę to przerobić i będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 @Pablo-GM: Tak, a jak jakiś krytyk filmowy zjedzie Matrixa, to powiesz mu, żeby sam taki film nakręcił z takimi samymi efektami, racja? Ja tylko oceniam co jest ŹLE, żeby PsichiX wiedział, co poprawić. Nie mogę szczerzyć zębów, że jest zaje*iście, jak jest beznadziejnie, tylko dlatego, że sam bym tak nie zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Hmmm... Może jak byś przerobił na więcej rozpadających się mniejszych box-ów byłby lepszy efekt? :) Choć i tak nie jest źle. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 no ja mam 2 propozycje: może by komety jednak znikaly przy uderzeniu w budynek? wtedy taki wieżowiec byłby dużo trwalszy, i efekt jak na mnie lepszy no a druga to żeby te części budnku nie były sześcianami tylko żeby wyglądały jak gruz, jakieś odlamki najlepiej o losowych krztałtach czy coś. Particle i fizyka mi się podobają, ale brak tu szlifu przez co całość nie prezentuje se za dobrze, a przynajmniej nie za realistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Hehe, dziękuję za pomocne sugestie - zrobi sie mniejsze odłamki. Ale i tak jak na gm to działa w miarę szybko przy takiej ilości obiektów jakie sie tworzą przy niszczeniu ale jeśli chodzi o to że tylko urywa kawałek budynku tam gdzie uderzył a resztę zostawi to nie przejdzie - render takiego modelu poważnie spowolnił by grę, ale mniejsze odłamki na pewno będą :) kratery sa, ale skompresowany film nie ma na tyle dobrej jakości by oddać głębię. Poza tym gmowe oświetlenie jest lipne i cieni nie widać wyraźnie. A warstwa z tekstura ziemi czy też przyciemnieniem również nie przejdą. Spowolniło by to grę. Jeśli wszystko miało by działać szybko ze wszystkimi bajerami to albo musiałbym zmniejszyć pole widzenia albo nie wiem, dać własny rendering czy jak. Utwór lecący w tle filmiku to: "Maria Mena - Just Hold Me" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 fajnie jakby jeszcze ten gruz zostawal na ziemi, tzn nie chodzi mi o te wszystkie odłamki z fizyką bo to by raczej każdego kompa zabiło tylko że np tworzy się wyburzuszenie w ziemi, cos ala krater tylko wypukłe z teksturą gruzu albo coś, bo takto po wyniszczeniu całego miasta będą totalne pustki bez śladów rozpierduchy. No i kratery serio powinny być głębsze biorąc pod uwagę że przez wieżowce przelatują komety jak przez masło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 PsichiX no to zrób opcję wyłączania bajerów :P Jak ktoś ma szybkiego kompa to se włączy, a jak wolnego to wyłączy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Listopada 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Łaaach, teraz to mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Musze poinformowac ze projekt dalej nie pociagnie, nie ma sensu go robic w obecnej postaci i wogole... ;/ dla tego zostanie gruntownie przebudowany czyli miasto bedzie zbudowane w specjalnym edytorze, czyli nie bedzie tak rowno poustawianych budynkow, bedzie inny system zniszczen budynkow, zadnych "klocko-podobnych" odlamkow czy czesci, oraz gruz ktory w tej chwili sprawia mi klopoty z podpieciem do tego co jest. Tak wiec czekajcie na nowe screeny i filmiki bo zapowiada sie totalna zmiana na lepsze :D EDIT: do tego teren bedzie dzialal na innej zasadzie, jesli uda mi sie przelac go z wizji na kod ;p EDIT2: no i refleksje (odbicia) w szybach i wodzie beda, a z tym to nie problem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Czekamy, czekamy. Skończ to tylko ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 no to widzę kolejny projekt który po prostu upadnie... Nic z tego nie będzie. Mówię wam to wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 hehe, ja poprzedni post napisalem specjalnie w ten sposob ;p sprawa stoi tak: w tej chwili gruz i "klocki" po rozwaleniu budynku spowalniaja gre, dla tego musze zmienic system generowania i wyswietlania elementow miasta bo jakbym jeszcze do tego co mam dorobil ludzi i przedmioty to gra by dzialala tylko na supermaszynach. Nom, wiec projekt nie upadnie tylko zmieni sie kilka rzeczy zeby smigala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ale myślę, że gry i tak nie ukończysz ;] co więcej! wydasz jeszcze 1/2 demka i koniec ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 założymy się? ;> hehe, nie masz pojecia ze tak czy inaczej dokonczenie jej lezy w moim interesie, wiec.. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Tak samo było z the towers i innymi :P tak czy inaczej good luck XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ludzie, jeszcze raz powtarzam - The Towers nie umarl tylko przeszedl nizej w kolejce priorytetow. A ta gra nie umrze i bedzie dalej robiona bo uzyje nowego systemu optymalizacji i nowych rozwiazan gamma wersji XenoNa - chce by ta gra zaskoczyla, a do tego potrzeba bedzie wspomnianego udoskonalenia :) zreszta, sami zobaczycie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Gry zawsze przechodzą na niższy prorytet ;p tzn umierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 a jak byś w tej gierce nałożył cell shading? myśle że by pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ja nie byłbym przekonany do takiego rozwiązania, ale warto spróbować. Szczególnie, żeby zobaczyć jakby to współgrało z refleksami i odbiciami światła na budynkach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Kiedy mniej więcej skończysz robić projekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 @Egzekutor: Jutro.To nie Catch the clown że go w 5 dni zrobisz,aby gra była dobra trzeba nad nią posiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 @Egzekutor: Jutro.To nie Catch the clown że go w 5 dni zrobisz,aby gra była dobra trzeba nad nią posiedzieć. A czy on mówi że gra ma powstać jutro? Grzecznie pyta kiedy wyjdzie gra a ty na niego...:P Dodał nawet "Kiedy mniej więcej" Więc nie pyta szczegółowo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Tak jest. Przecież nie pytam się czy za 2 dni <_< . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Gra w obecnej postaci miała być ukończona w ciągu kilku dni, lecz przez zmianę systemu optymalizacji i wyświetlania przeciągnie się o jakiś tydzień. Cell shadding? hmm, obawiam sie ze z efektem blooma nie bedzie nalezycie wspolgrac. A teraz daje aktualna wersje Alpha, zebyscie wiedzieli czemu musze zmienic system optymalizacji (podajcie swoje wyniki Game Speed): https://gmclan.org/up1105_4_2012_alpha.html Zwiekszone i przyciemniane stopniowo kratery oraz mial byc gruz ale musialem go usunac gdyz totalnie zwalnial gre. EDIT: Gra rowniez dodana na forum GMC (http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=404902) oraz YoYoGames (http://www.yoyogames.com/games/show/58613) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 OK, Podczas normalnego chodzenia było między 95% a 100% a gdy centralnie we mnie uderzył meteoryt to 90% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 u mnie przy duzej ilosci czesci budynkow to ~50% a bez fragmentow 70-79% Hehe, xiekawe czy tylko ja mam takiego slabego kompa czy jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 100%, tylko jak budynek na mnie spada to ok. 95% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 90-100 przy chodzeniu 90~ jak spada meteoryt w ziemie 50-60 gdy spadaja budynki. No ale czego mozna sie spodziewac po 5-letnim sprzecie. ;pp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 wlasnie bardzo wazne sa dla mnie wyniki na sprzecie kilkuletnim (do 4), bo chcem zrobic jak najbardziej kompatybilne ze starszymi komputerami oraz tak by na nowszych gra miała również ładną grafikę. Czekam na więcej testów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 256 RAM, Athlon 2.00 Ghz, GeForce4 64 Jakby co. ;p Ale ten komputer nie byl juz bardzo dawno formatowany, jest dosyc zasyfiony, po za tym kilka programow chodzi w tle. Dlatego mysle, ze normalnie by wyciagnal cos wiecej, no ale na pewno nie duzo, z kilka procent moze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się