Skocz do zawartości

2012


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 427
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

@Pablo-GM:

Tak, a jak jakiś krytyk filmowy zjedzie Matrixa, to powiesz mu, żeby sam taki film nakręcił z takimi samymi efektami, racja? Ja tylko oceniam co jest ŹLE, żeby PsichiX wiedział, co poprawić. Nie mogę szczerzyć zębów, że jest zaje*iście, jak jest beznadziejnie, tylko dlatego, że sam bym tak nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam 2 propozycje:

może by komety jednak znikaly przy uderzeniu w budynek? wtedy taki wieżowiec byłby dużo trwalszy, i efekt jak na mnie lepszy

no a druga to żeby te części budnku nie były sześcianami tylko żeby wyglądały jak gruz, jakieś odlamki najlepiej o losowych krztałtach czy coś. Particle i fizyka mi się podobają, ale brak tu szlifu przez co całość nie prezentuje se za dobrze, a przynajmniej nie za realistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dziękuję za pomocne sugestie - zrobi sie mniejsze odłamki. Ale i tak jak na gm to działa w miarę szybko przy takiej ilości obiektów jakie sie tworzą przy niszczeniu ale jeśli chodzi o to że tylko urywa kawałek budynku tam gdzie uderzył a resztę zostawi to nie przejdzie - render takiego modelu poważnie spowolnił by grę, ale mniejsze odłamki na pewno będą :) kratery sa, ale skompresowany film nie ma na tyle dobrej jakości by oddać głębię. Poza tym gmowe oświetlenie jest lipne i cieni nie widać wyraźnie. A warstwa z tekstura ziemi czy też przyciemnieniem również nie przejdą. Spowolniło by to grę. Jeśli wszystko miało by działać szybko ze wszystkimi bajerami to albo musiałbym zmniejszyć pole widzenia albo nie wiem, dać własny rendering czy jak.

Utwór lecący w tle filmiku to: "Maria Mena - Just Hold Me"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie jakby jeszcze ten gruz zostawal na ziemi, tzn nie chodzi mi o te wszystkie odłamki z fizyką bo to by raczej każdego kompa zabiło tylko że np tworzy się wyburzuszenie w ziemi, cos ala krater tylko wypukłe z teksturą gruzu albo coś, bo takto po wyniszczeniu całego miasta będą totalne pustki bez śladów rozpierduchy.

No i kratery serio powinny być głębsze biorąc pod uwagę że przez wieżowce przelatują komety jak przez masło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze poinformowac ze projekt dalej nie pociagnie, nie ma sensu go robic w obecnej postaci i wogole... ;/ dla tego zostanie gruntownie przebudowany czyli miasto bedzie zbudowane w specjalnym edytorze, czyli nie bedzie tak rowno poustawianych budynkow, bedzie inny system zniszczen budynkow, zadnych "klocko-podobnych" odlamkow czy czesci, oraz gruz ktory w tej chwili sprawia mi klopoty z podpieciem do tego co jest. Tak wiec czekajcie na nowe screeny i filmiki bo zapowiada sie totalna zmiana na lepsze :D

EDIT: do tego teren bedzie dzialal na innej zasadzie, jesli uda mi sie przelac go z wizji na kod ;p

EDIT2: no i refleksje (odbicia) w szybach i wodzie beda, a z tym to nie problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, ja poprzedni post napisalem specjalnie w ten sposob ;p sprawa stoi tak: w tej chwili gruz i "klocki" po rozwaleniu budynku spowalniaja gre, dla tego musze zmienic system generowania i wyswietlania elementow miasta bo jakbym jeszcze do tego co mam dorobil ludzi i przedmioty to gra by dzialala tylko na supermaszynach. Nom, wiec projekt nie upadnie tylko zmieni sie kilka rzeczy zeby smigala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założymy się? ;> hehe, nie masz pojecia ze tak czy inaczej dokonczenie jej lezy w moim interesie, wiec.. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, jeszcze raz powtarzam - The Towers nie umarl tylko przeszedl nizej w kolejce priorytetow. A ta gra nie umrze i bedzie dalej robiona bo uzyje nowego systemu optymalizacji i nowych rozwiazan gamma wersji XenoNa - chce by ta gra zaskoczyla, a do tego potrzeba bedzie wspomnianego udoskonalenia :) zreszta, sami zobaczycie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Egzekutor:

Jutro.To nie Catch the clown że go w 5 dni zrobisz,aby gra była dobra trzeba nad nią posiedzieć.

A czy on mówi że gra ma powstać jutro? Grzecznie pyta kiedy wyjdzie gra a ty na niego...:P Dodał nawet "Kiedy mniej więcej" Więc nie pyta szczegółowo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra w obecnej postaci miała być ukończona w ciągu kilku dni, lecz przez zmianę systemu optymalizacji i wyświetlania przeciągnie się o jakiś tydzień. Cell shadding? hmm, obawiam sie ze z efektem blooma nie bedzie nalezycie wspolgrac.

A teraz daje aktualna wersje Alpha, zebyscie wiedzieli czemu musze zmienic system optymalizacji (podajcie swoje wyniki Game Speed):

https://gmclan.org/up1105_4_2012_alpha.html

Zwiekszone i przyciemniane stopniowo kratery oraz mial byc gruz ale musialem go usunac gdyz totalnie zwalnial gre.

 

EDIT: Gra rowniez dodana na forum GMC (http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=404902) oraz YoYoGames (http://www.yoyogames.com/games/show/58613)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy duzej ilosci czesci budynkow to ~50% a bez fragmentow 70-79% Hehe, xiekawe czy tylko ja mam takiego slabego kompa czy jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie bardzo wazne sa dla mnie wyniki na sprzecie kilkuletnim (do 4), bo chcem zrobic jak najbardziej kompatybilne ze starszymi komputerami oraz tak by na nowszych gra miała również ładną grafikę. Czekam na więcej testów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

256 RAM, Athlon 2.00 Ghz, GeForce4 64 Jakby co. ;p

 

Ale ten komputer nie byl juz bardzo dawno formatowany, jest dosyc zasyfiony, po za tym kilka programow chodzi w tle. Dlatego mysle, ze normalnie by wyciagnal cos wiecej, no ale na pewno nie duzo, z kilka procent moze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...