Skocz do zawartości

Alien Territory [AT]


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 638
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Grafika ładna, lecz nie tylko to się liczy a więc seria pytań ode mnie:

1. Czy w grze będzie można się wcielić w aliena? ( Teamy )

2. Czy w grze będzie chodziło tylko o monotonne latanie po mapie i rozwalanie alienów?

3. Czy będą jakieś misje, gdzie trzeba np. pilnować aby alieny nie zniszczyły jakiegoś pojazdu/przedmiotu czy zniszczyć ich siedzibę za pomocą C4?

5. Czy będzie edytor map?

Btw. Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytor będzie + 100 gotowych map i z tego co wiem to będzie 6 trybów(2 off i 4 online).

Będzie szło się wcielić w alieny? - Chyba tak.

 

 

E:"Nowa wersja będzie zawierać możliwość rozgrywki wieloosobowej mając do dyspozycji pięć typów jednostek ludzi oraz możliwość gry obcymi." Cytat ze stronki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Powiedzmy że lista pomysłów jest dłuższa niż dało by się chyba wsadzić do gry :P Na razie nie zdradzimy co będzie, żeby nie zapeszać :) Tak będzie lepiej, przynajmniej nie zarzucicie nam, że "obiecaliście cośtam, a teraz tego nie ma".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No dopadłem dzisiaj Borka na gg :P Niestety przez święta i parę innych spraw ostatnio trochę prace zwolniły, ale na szczęście ogólnie nie jest źle. Niedługo zaczniemy drugą fazę testów, poza samą grą jest pomysł na dodanie edytora i jego też będzie trzeba sprawdzić. W Almorze nie było opcji tworzenia i wysyłania map do innych użytkowników, więc testy tego elementu będą bardziej niż konieczne. Zobaczymy jak będzie to działać i wtedy ostatecznie zadecydują się losy edytora. Myślę, że obecnie postęp prac jeśli chodzi o fazę alpha, to jakieś 40%.

Myślę, że pod koniec stycznia zaczniemy już sypać konkretami co do gry i będzie można pokazac coś wiecej niż screeny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A to z takiego powodu, że gra wypacza umysły młodych ludzi. :P

Mimek rzeczywiście pierwszy jeśli chodzi o nowości o GS.

 

W sumie widzę tylko broń palną, zero jakichś udziwnień w postaci miotaczy ognia, broni plazmowej czy rakietnicy. Szkoda. =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

W sumie wczoraj nie byłem już aż tak happy z działania aliensów, ale coś muliła sieć - i tak było lepiej niż w Almorze :P Cieszy jednak fakt, że EXE ciągle ma 1,4 MB - i to cieszy, bo to znaczy, że gdy już przetestujemy silnik pozostanie dodanie grafik, które nie ma wpływu na kod absolutnie i gra będzie jak na GM naprawdę lekka i będzie zjadać mało zasobów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wiesz, nie wiem jak to będzie, jak się doda resztę grafik, bo obecnie gramy na takim minimum - bo w sumie to nie ważne jakie grafiki mają ściany, bo dla silnika ściana to ściana. Nie mniej w etapach nie powinno być do przesady dużo grafiki, ale raczej nie powinno to drastycznie wzrosnąć. 50 Mb ze ścieżkami dźwiękowymi i innymi bajerami to chyba optymalne założenie, ale z game makerem różnie bywa - nic obiecać się nie da :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim założeniem było w ogóle nie wypowiadać się w tym temacie, ale niestety sam temat mnie do tego zmusza :) Czas wyjaśnić kilka rzeczy.

 

Filmik numer 2 przedstawia akcję gry z wersji bardzo ubogiej - alpha. Obecnie w projekcie znajduje się tylko 5 broni bez alternatywnych funkcji, co można było zobaczyć we wczesnych wersjach Aliens AOC, podstawowy karabin np. posiadał wyrzutnik granatów i od razu mówię, że tego też nie zabraknie w Online Domination. Miotacz ognia? Owszem będzie, ale na razie tego nie robię, bo musiałbym dołożyć płonące skrzynki oraz efekt palenia się obcych, a na chwilę obecną do testów jest to niepotrzebne ładowanie fajerwerków. najważniejsze jest to, że pociski działają prawidłowo i od razu napiszę o gnysku, który narzekał na zacinanie się broni. Jest to spowodowane słabym pingiem jaki posiadał, jego informacje o strzale nie zawsze trafiały na serwer, a czego serwer nie widzi, tego nie może widzieć i klient. Inni testerzy nie mieli problemów z pingiem, także może być, że gnyska łącze jest uczulone na port serwera Aliens - kiedyś już ktoś miał podobnie. Całą rozgrywką zarządza serwer i to jest tutaj główną rzeczą, którą ciągle testuje. Ściany, skrzynki, beczki i reszta otoczenia jest zniszczalna, a gracz który dochodzi do gry, musi widzieć wcześniej wyrządzone przez innych uszkodzenia. To była najtrudniejsza część silnika.

W wersji ALPHA 1.0, która ukaże się w lutym tego roku będzie można grać już obcymi oraz dysponować pięcioma różnymi klasami postaci. Oczywiście gra różnymi klasami będzie potrzebna tylko w trybie kooperacji, bo jakoś nie wyobrażam sobie Deathmatchu grając medykiem :D. Ponadto jak już zostało wspomniane w newsie na Gear-Studio gracze będą mieli do dyspozycji dodatkowe wyposażenie jak np. działko stacjonarne, które będzie zgarniać każdego obcego w swoim wyznaczonym polu rażenia. Zobaczymy również 10 podstawowych broni z alternatywnym trybem strzału dla każdej, nie zabraknie również min, granatów odłamkowych oraz chemicznych.

 

Na razie gra będzie dzielić się na tryby:

Deathmatch - Każdy Marine musi zabić jak najwięcej obcych w walce pomiędzy sobą. Obcy zawsze stanowią jedną drużynę i nigdy nie walczą między sobą.

Alien Hunt - To samo co deathmatch z tym, że Marines grają w zespole.

Kampania - Tylko i wyłącznie dla Marines, obcy jako gracze nie mogą uczestniczyć.

 

No i co najważniejsze pierwsza wersja AliensAOC:OD będzie kompletnie po Polsku, nawet dialogi te nagrywane :) Poza tym zostało jeszcze sporo pracy, gry sieciowe wymagają ciągłych testów z ludźmi, a nie zawsze uda się zebrać całą ekipę testującą, a druga sprawa, że rozmowa na odległość podczas testów jest do bani.

 

Niedługo Tymon skończy nową stronę Gear-Studio, wtedy będziemy wrzucać więcej info, bo przyznam szczerze, że aktualnie na shitowskim szablonie w htmlu wrzucanie newsów zajmuje mi 10 minut.

Jak macie pytania to piszcie, ale jak ma ktoś pisać jakieś bzdury, to niech wcale nie piszę, tak będzie lepiej. To było głównym powodem, że nie chciało mi się nawet odpisywać w tym temacie - to jest mój pierwszy post tutaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łeee, psujesz niespodziankę. =P

 

Co do broni to nie ma pośpiechu, tylko się pytam czy są jakieś plany na jakieś alternatywy. Odpowiedź uzyskałem. =)

 

A może opcja "kooperacja" w kampanii? Przyznam szczerze, że lubię pograć z bratem czasami w kampanię Serious Sama. Miło było by też gdyby więcej takich opcji pojawiało się w tego typu grach. =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie moze z leksza głupie ale ciekawi mnie to jak rozwiążesz system Obcych, a mianowicie w grze będą tylko takie ktore natychmiast ruszają w kierunku gracza i do niego idą czy zrobisz jakieś dzwne plugawstwa ktore bedą strzelac jadem czy cos?

 

Pozatym interesuje mnie czy w grze bedą tylko zwykłe potwory czy zrobisz jakąś "Królowe"(cos jak w filmie "obcy") lub cos w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Haha, wiedziałem, że wyciągnę wilka z lasu jak powiem źle o Aliensach :P Co do sterowania - to przypilnuję żeby dało się grać padem, co zresztą napisałem, ale to zrobimy na sam koniec bo zajmie to pewnie kilkanaście minut :) Jakoś nie lubię grać na klawiaturze, przyzwyczajenie z PlayStation :P

Btw. co do tego, że muliło w czasie testów połączenie - o dziwo nawet gdy ta broń przez pierwsze kilka sekund nie strzelała, potem było już dobrze i grało się bez problemów :) Szkoda, że tak mało osób testowało, bo może faktycznie to była tylko wina mojego połączenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dziwo nawet gdy ta broń przez pierwsze kilka sekund nie strzelała, potem było już dobrze i grało się bez problemów
Ja też tak miałem, ale tylko w 1 rundzie... To był runda, jak ty gnysku dołączyłeś to gry... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...