Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Na PS2 już nie musisz mieć certyfikacji :P To oczywiście była tylko taka dygresja z tymi konsolami, wiadomo, że tego samego gameplayu na konsoli by się nie udało pozostawić i cały system trzeba by przebudować. Może i graficznie by wyglądało tak samo, ale sterowanie całkiem inne, a więc to by już nie była ta sama gra. Ale może warto pomyśleć potem o XNA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dev kity są bardzo drogie, nawet na PS2. To byłby solidny wydatek jak na moja kieszeń. Może to dziwnie zabrzmi, ale nie bardzo uśmiecha mi się zamienianie moich indie gierek w 'prawdziwy biznes'. Wolę je traktować jako poważniejsze hobby, które się samo funduje i w ten sposób zachować radochę i wolność robienia tak dziwnych gierek, jak tylko mam na to ochotę. Na samo życie zarabiam w pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafiki sa na prawde bardzo dobre, jednak koncepcyjnie, nie graficznie nie przypad mi do gustu chowaniec. Chyba nie lubie taki slodkich potworkow. Najbardziej jak narazie mi sie dżin, golem, imp i dryada podoba. Koncepcja i wykonanie. O wykonanie graficzne raczej widze nie ma sie co martwic, gdyz widze ,ze masz uzdolnionych grafikow/graficzke.

 

Ze tak spytam, czy beda jakies areny na styl krysztalowych/lodowych komnat, jakiegos wulkanu czy czegos zwiazanego z burzami/wyladowaniami elektrycznymi ? Fajnie, by bylo sie bic na takich sceneriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze tak spytam, czy beda jakies areny na styl krysztalowych/lodowych komnat, jakiegos wulkanu czy czegos zwiazanego z burzami/wyladowaniami elektrycznymi ? Fajnie, by bylo sie bic na takich sceneriach.

Kryształowo-lodowej areny na razie nie ma. Co nie oznacza, że nie będzie czegoś takiego w w finalnej wersji. Wyłądowania elektryczne i burza są już na tej arenie widocznej na screenach. Generalnie stawiamy na dużą różnorodność wśród aren - klimaty są bardzo różne i mają dobrze oddawać nierealną atmosferkę ArcMagi. Mamy klasyczne podziemia z magicznymi symbolami, ale też i pseudo-western ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo porządna - po prostu professional :P Ciekawi mnie, czy nie będzie w tej grze jakichś efektów z tła. Chodzi o coś takiego, że uderzasz jakimś czarem, a dodatkowo coś zwiększa dmg. mogłoby być bardziej widowiskowe i ciekawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Tak TekkenMagi :P Nie no, nie przesadzajmy, założenia tej gry są zgoła inne niż lanie się na gołe pięści magików... w końcu od tego są magikami, żeby używać magi, a nie bokserami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe albo taki czar jakiś, ewentualnie akt desperacji jak sie mana skończy ze nasz mag wpada w furie i podbiega i wali drugiemu w gębę było by rozbrajające :D ale myśle że nie przejdzie bo dużo dodatkowych animacji do każdej z postaci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym poruszyć temat zaklęć: niech będą takie jak... w pokemonach XD, tj. niech nie wszystkie ataki/czary będą zadawać obrażenia w zależności od mocy. Mogłoby być takie zaklęcie, które zadaje obrażenia równe poziomowi maga (w pokach: Night Shade / Seismic Toss), takie które jest potężne, ale wymaga odpoczynku po użyciu (Hyper Beam) lub takie, które wymusza u przeciwnika używanie tylko czarów zadające obrażenia (Taunt) czy niepozwalające na ciągłe używanie tego samego zaklęcia (Torment). Takie kombinacje są naprawdę ciekawe. Jak chcesz, to dodaj statusy, tylko nie takie jak w pokach (Sleep, Paralys, Poison, Burn, Frost), tylko np. bezsenność (zwiększa czas ładowania zaklęć).

 

Tak, jestem fanem pokemonów... Gotcha!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem, cieniu jak dla mnie pasuje nawet do klimatu, jako summon, ciężko powiedzieć co pasuje a co nie do ArcMagi skoro każda postać i każda arena ma jakby swój własny klimat :P no ale rysowałem sobie z nudów, i mówie nóż widelec sie przyda, a jak nie to trudno :P

A czy ten drugi znowu taki przekombinowany? jk przegladalem concept arty do arcmagi to tamte postacie są często bardziej pełne małych detali i szczególików :P

EDIT.

Może fakt faktem sam ryj jest troche za duży, ahh te nawyki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, pamiętaj, że tak to wyglądało parę ładnych lat temu - kiedy jeszcze byłem w podstawówce. Klick&Play - to były czasy!

 

Propa, fajne te rysunki, ale nie mam z nimi kompletnie co zrobić. Wszystkie stworki i magowie są już dawno zaprojektowane, a i styl zupełnie inny. Ale i tak jesteś gość, że Ci się chciało coś takiego wyskrobać.

 

Już lepszym pomysłem byłoby zrobienie walk multiplayer, niż takie durnoty z interakcją z tłem, tym bardziej, że pewnie postacią się ruszać nie będziemy, z tego co widzę do tej pory.

To jest tutaj najmądzrzejsza wypowiedź :D. Dokładnie - zamiast dokładać bezsensowne bajery, setki niepotrzebnych czarów i efektów (różniących się tym, że jeden jest od ognia, a drugi z dupy), wolałbym już zrobić coś co by naprawdę rozwinęło grę. Choćby ten multiplayer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym już zrobić coś co by naprawdę rozwinęło grę. Choćby ten multiplayer.

I to jest myśl :D

tak jak nie przepadam za multiplayerami to akurat w arcmagi bym chętnie skopał komuś dupe po sieci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...