Skocz do zawartości

The Dirty Dozen (Parszywa Dwunstka) DEMO


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: The Dirty Dozen (Parszywa Dwunastka)

 

Gatunek: Strzelanka

Opis: Rok 1943 Major Reisman chce uwolnić z niemieckiego zamku wypoczynkowego swojego przyjaciela - Richarda ten jednak zostaje zamordowany przez Hitlerowców zrozpaczony major pragnie dowieść kto stoi za uprowadzeniem i śmiercią jego przyjaciela jego drugim celem jest odzyskanie dokumentów z notatkami na temat porwań kolejnych osób. Z czasem dowiaduje się o tym że w Niemczech, Anglii i USA jest 12 Niemieckich oficerów którzy gwałcili mordowali i okradali bezbronnych ludzi Major Reisman otrzymuje rozkaz zlikwidowanie całej "Parszywej Dwunastki"

 

Download: Parszywa Dwunastka wersja nowa :P

Rozmiar pliku: prawie 6 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja i inni wszystko jest w Credits

Fabuła:
JA

Grafika:
JA

Muzyka:
Wolfenstein i Mafia

Screeny:

s3.png

 

s2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś ruska...

Sterowanie totalnie zwalone - ciężko się połapać,

a na dodatek jest bardzo niewygodne... ;)

 

Grafika: 3/5 - w końcu twoja

Muzyka/dźwięk: 3/5 - no, z neta niby każdy potrafi, więc nie będę ci tym zawyżał oceny... ;)

Grywalność: 2/5 - gdyby nie sterowanie, postawiłbym 3/5...

 

Dam ci "3" na zachętę... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocenę już dodałem... :P

Kilka uwag:

 

1. Następne demo wrzuć na uploader gmclanowy.

2. Usuń te ohydne przejścia między roomami... :P

3. Popraw playera, bo z tego co zauważyłem, przy zmianie sprite'a, zmienia się jego pozycja... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z powodu samego sterowania nie chce się aż grać.... po co strzelanie myszką skoro i tak kierunek postaci jest ustawiany strzałkami :huh:

jak to poprawisz to będzie można grać. a ocena na tą chwilę:

grafika: 3/5 - zła nie jest brakuje mi głównie cieni, tak jak wyżej pisali.

muzyka: muzyki nie słyszałem (może i jest ale się nie wsłuchiwałem) a dźwięki dobre.

gameplay: ........ sterowanie!

narazie nie oceniam bo aż mi się źle gra z takim sterowaniem, jak poprawisz to się oceni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 sekund grania i już mam parę bugów i błędów:

1. Zbyt mała liczba amunicji i zbyt dużo wrogów.

2. Pomoc do gry powinna być dostępna ciągle a nie na początku gry i po wyjściu do menu.

3. po zginięciu nic się nie dzieje, nie ma napisu game over ani nic...

 

Jak szukasz testera to mogę pomóc , bo szukam swojego powołania do tego ;)

 

idę szukać dalej bugów :P

no i oczywiście WSAD bo lepiej a problem żaden ze zmienieniem tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycentruj sprity i zmien sterowanie na WSAD :P

i czemu nie można chodzić na boki? :P

jak na razie słowne 3, popraw to ocenię ;)

nie zmienie na WSAD bo mam paru ludzi którzy nie lubią tego systemu

a co do ammo i wrogów to chyba nie jest bug spróbuje coś wykombinować :P

jak sie zdycha trzeba wciśnać dowolny klawisz :P

no chyba że będzie i to i to :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jakiej konkretnie broni brakuje ammo ??

na początku rozwalam kolesia bodajże coltem, i zostaje mi amunicji tylko na kolejnego gościa, i z tego co zauważyłem przy zbieraniu broni jest losowa ilość amunicji, i zazwyczaj po prostu nie starcza ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od sterowania - takie jak w beta wersji pierwszego Shoballa z 2004 roku, czyli cholernie niewygodne, do tego nieintuicyjne. No i rolka - nie każdy ją ma! Bywa, że przeciwnicy strzelają bokiem. Problemy z maskami. W pewnym momencie zechciało mi się przeładować broń, mając jeden nabój w magazynku. I co? W zapasie mam 8 naboi mniej, mimo, że mam tylko 7 więcej w magazynku. Zablokuj reload, gdy ma się jeszcze naboje!

 

Podsumowując - postarałeś się nad grafiką, ale spaprałeś prawie wszystko inne. Postaraj się, bo coś może z tego być. Na razie dostajesz trójkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie możesz kolego grzeczniej powiedzieć ?! to ja ustalam sterowanie i TY nie będziesz mi rozkazywał jak poprosisz grzecznie to może zmienie

No i historia zatoczyła koło... "to ja ustalam sterowanie i TY nie będziesz mi rozkazywał" - to jak? Publikując to demko myślałeś, że spotkają cię same pochlebstwa? Tak będzie, mam nadzieję. Kiedy zrobisz full wersję i dodasz choć strafe'owanie. No i pomyśl o graczach nie posiadających ukochanej przez nas rolki na myszce - mają obejść się ze smakiem? :>

a poza tym Specjalnie wprowadziłem tracenie resztek ammo przy reloadowaniu bo jak kóś wywala magazynek z Thompsona to chyba nie wyjmuje każdego naboju

W sumie racja, ale zablokuj reloadowanie przez wykończeniem naboi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie możesz kolego grzeczniej powiedzieć ?! to ja ustalam sterowanie i TY nie będziesz mi rozkazywał jak poprosisz grzecznie to może zmienie

ROTFL! xD

 

Prosimy cię Loliku zrób lepsze sterowanie :unsure: , bo co my zrobimy bez niego, będzie nam się źle grało w twoją grę, no ale zlituj się nad nami :crying:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zmienię a teraz Ci wyjaśnie dlaczego Luxusowy ponieważ nie jest to klasyczna strzelba Pump-Action jest to strzelba Pump-Action SAMOPOWTARZALNA dlatego właśnie Luxusowa nie zmienie ten nazwy nigdy :)

 

No to tak ciężko napisać "Automatyczna Strzelba" czy "Pump-Action Shotgun"? Luksusowy to mi się bardziej z jakimś złotym shotgunem z brylantami, strzelającymi tytanowymi, polerowanymi dwie godziny kulami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...