Phoenix Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Wiem, że nazwa tematu nie ma nic wspólnego ale to na szybko ,a więc mam sobie kod if global.drzewo>45 // i po tym chciałbym zrobić "i" czyli ogólnie chodzi mi o to bym mógł zrobić petle z global.gold>100 Nie wiem, jak wam to dobrze wytłumaczyć ale może zrozumiecie. aha i takie pytanie: czy jest kod na liczenie od np 6 sec do zera i wtedy można zrobić np. budynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 czyli ogólnie chodzi mi o to bym mógł zrobić petle z global.gold>100 wiesz mozesz sobie zrobic petle nawet z global.gold<=100, ty wiesz co to sa petle? aha i takie pytanie: czy jest kod na liczenie od np 6 sec do zera i wtedy można zrobić np. budynek niema takiego kodu, trzeba napisac go sobie recznie albo zrobic na alarmach... napisz po co ci ta petla to sie zobaczy... i pisz jasniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 1. Pewnie nie zadeklarowałeś zmiennej globalnej. Sprawdz czy w create masz global.drzewo jak nie to zrób. 2. Hmm, juz daje: GML //create: can=1; //global mouse button: if can=1{ //kod na co tam chcesz can=0 alarm[0]=room_speed*6 } //alarm 0: can=1 Powinno działać, nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Nie będzie działać bo can na starcie jest na 0. A co do tematu, po co pętla? Może chodzi ci o sprawdzanie drewna i złota? To nie ma nic wspólnego z pętlami. if ( (zmienna1 > n) && (zmienna2 > m) ) i tak dalej. Operator && lub and. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Wiem, że nazwa tematu nie ma nic wspólnego ale to na szybko ,a więc mam sobie kod if global.drzewo>45 // i po tym chciałbym zrobić "i" czyli ogólnie chodzi mi o to bym mógł zrobić petle z global.gold>100 Nie wiem, jak wam to dobrze wytłumaczyć ale może zrozumiecie. To nie jest pętla, tylko warunek i/oraz czyli and: if global.drzewo>45 and global.gold>100 A pętla to jest "dopóty dzban wodę nosi dopóki ucho się nie urwie" (while ucho=true {dzban_nosi_wode=true;}) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ok Yoda dzienki o to mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Edit: nalepiej usunce ten post bo rozwiązalem problem. PS: sorki za double port, to bylo niechcący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wydaje się być dobrze. Może pomieszałeś znaki? albo masz akcje w multiline :P GML if ( global.drzewo >= 45 && global.gold >= 100) // >= większe/równe { global.gold -= 100 global.drzewo -= 4 //jakaś inna akcja // ... =P } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 juz dobrze tylko zapomniałem dodac global.gold-= 90 miedzy {}, @warcraft: nie działa he he nowa ranga :) Minor User Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Poprawiłem, teraz powinno być dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 warcraft czy aby napewno room_speed*6 bo mi wyskakuje błąd że to * jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Z tym room_speed*6 wtdaje się być wszystko dobrze. Podaj pełną treść błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 proszę bardzo ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Glob Left Pressed for object kontroler: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 7: alarm[0] room_speed*6 at position 11: Assignment operator expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 A gdzie znak '=' ?? uciąłeś znak równości. powinno być: GML alarm[0]=room_speed*6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 nie ma błędy ale nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się