Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Siemka, mam problem z lengthdirami A więc: (odwrócenie w prawą stronę, jest dobrze) (w dół, niedobrze :/) I kod lengthdirów: GML draw_sprite_ext(l_reka,0,x-lengthdir_x(5,direction-10),y-lengthdir_y(20,direction-10),image_xscale,image_yscale,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),image_blend,image_alpha); draw_sprite_ext(p_reka,0,x-lengthdir_x(5,direction-10),y-lengthdir_y(-20,direction-10),image_xscale,image_yscale,point_direction Jeśli ktoś chcę więcej info, to niech piszę. Z góry dziękuję! Χαιρετίσματα Cρακ :thumbsup: PS: Patrzyłem na forum, lecz nic to nie dało :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 instance_create( x + lengthdir_x( 50 , direction ), y + lengthdir_y( 50 , direction ) , obiekt ); Ten kod tworzy obiekt w miejscu oddalonym o 50 pikseli od punktu o współrzędnych x i y, w kierunku direction. Teraz sobie to dostosuj do własnych potrzeb. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @UP: Ale ja to mam w drawie :| i nie tworze objektu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Ale chodzi o zasadę zastosowania lengthdir_x i lengthdir_y. Możesz równie dobrze użyć tego w funkcji rysującej sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @UP: Ale ja to mam w drawie :| i nie tworze objektu :| No i co z tego? Zasada działania lengthdir'a taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Ok, zrobiłem tak jak kazał Maximal i efekt ten sam :] GML draw_sprite_ext(l_reka,0,x-lengthdir_x(5,direction),y-lengthdir_y(20,direction),image_xscale,image_yscale,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),image_blend,image_alpha); draw_sprite_ext(p_reka,0,x-lengthdir_x(5,direction),y+lengthdir_y(20,direction),image_xscale,image_yscale,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Nie, nie zrobiłeś, tak jak kazałem. =p Po co od x i y odejmujesz lengthdir, skoro trzeba dodać? Zresztą poczekaj, machnę szybko jakiś przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @UP: Zrobiłem już na dodawanie, niema różnicy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 stare i mało jare, ale może się przyda: https://gmclan.org/up1558_11_mieczyk.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Prześlij mi projekt, to ukradnę... lub pomogę =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @2xUP: no... nie za bardzo o to chodzi i nie pasuje :/ zrobi ktoś przykład rysowania dwóch rąk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 no to powtórz ten kod.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @UP: no, a co ja ciągle robię ?? ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Teraz pasi? =q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 GML x-lengthdir_x(5,direction),y+lengthdir_y(20,direction) Te 5 i 20 powinny być takie same ( Dlatego się tak "rozciąga" ), o coś takiego: GML x-lengthdir_x(5,direction),y+lengthdir_y(5,direction) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ahh lenght diry, moja nastepna bitwa o miniRPG, w sumie nie mam nic do dodania ale dobrze ze leca 'tematy na ten temat', przydadza sie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Problem rozwiązany :Closed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi