LolikZabijaka Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 siema mam pytanie czy da się zrobić w gmie beż zmiany room'a piętra takie jak w tibii ?? chodzi o to czy można wypiętrzyć room tak jak w tibii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tak, da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 dobra więc zamieniam się w słucha jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Temat był już poruszany i nawet ktoś dał rozwiązanie. Wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tutaj jest temat: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4445&hl=pi%EAtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 humm mysle ze tamten przyklad bylby malo wydajny przy duzych roomach, no ale przy odpowiednim deaktywowaniu obiektow bylby naprawde swietny :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 jakoś nie jestem w stanie zrozumieć jak to działa :/ poza tym tamten przykład jest do dupy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 jakoś nie jestem w stanie zrozumieć jak to działa :/ poza tym tamten przykład jest do dupy sad.gif OMG przecież to jest tak banalne że sprowadza się do wyłączania 'solid' w obiektach ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 tymon albo pieter taki przyklad kiedys zrobic jak znajde dam znac :D PS.raczej Pieter PS2.Dawno pietera tu nie widzialem 0.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 bardzo przepraszam że odświeżam ten temat ale uznałem, że nie warto robić nowego tematu zwłaszcza, że mam pytanko w sprawie tego przykładu: jak mogę np. ustawić sobie obiekty na piętrach i czy możliwe jest zrobienie 6 piętrowego budynku z meblami na każdym piętrze ??? P.S jeszcze raz bardzo przepraszam że odświeżam mam nadzieje że moderacja będzie tolerancyjna... Póki to co piszesz nie jest bezsensowne jak w większości przypadków to jest ok. =) Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Można, chociażby użyć surfaceów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 albo po prostu zmieniać depth od wybranego Z :P i sprawdzać kolizje z tym właśnie poziomem Z :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 hmm a moglibyście mi to wytłumaczyć kro po kroku ??? Może ja wytłumaczę jak ma to wyglądać jest piętro i jest parter Sprawa pierwsza: chodzi o to żeby jedyna droga na I piętro biegła TYLKO od frontu schodów Sprawa druga: chcę aby podczas wejścia pod piętro piętro zniknęło, aha i jak się wejdzie po schodach to znów pojawi się piętro i jak się wyjdzie spod piętra to również się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 if schody.y<y { //stanie na piętrze //alpha pietra=1 i depth mniejszy od depth hero. } if schody.y<y { //stanie na parterze //alpha piętra=0 i depth piętra większy od depth hero. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 mam pytanie : czy na takim piętrze można sobie ustawiać rekwizenty ?? jeśli tak to bardzo mnie ciekawi jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 A próbowałeś chociaż pomyśleć? Wierz mi, to nie boli. wskazówka, jeśli jakoś ci się nie udaje pomyśleć: zrób to tak, jak to robisz np. z podłogą w piętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 ta już wiem że trzeba użyć parentów :) kolego Zychu mi wszystko rozjaśnił :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 radze używać tablicy do przechowywania piętra obiektów(np. array_z[id]=1/2/3...), bo jak będziesz chciał coś zrzucić na duł to będziesz miał duże problemy, i jak coś będzie używalne na dalekość to będzie szło tego użyć z dołu i góry. A jeżeli to gra multi-player to wręcz jest to niemożliwe bez używania tablic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się