Exigo Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jak się pozbyć drgawek kodu "move_towards_point" jeśli ten dojdzie do określonego punktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 np: GML if x!=pozycjaDoKtorejPodaza && y!=pozycjaDoKtorejPodaza {//no i tu toward } EDIT: Przetestowałem to i jednak nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 @HuderLord: Nadal ma drgawki... EDIT: Nie looknołem edita :P.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ostatecznie: GML if distance_to_point(x,y)>1 then { move_toward } else { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 W CREATE: GML xpos = 0; ypos = 0; Step GML if mouse_button(mk_left) && xpos<>0 && ypos<>0 { xpos = mouse_x ypos = mouse_y move_towards_point(xpos,ypos,3) if obiekt.x = xpos && obiekt.y = ypos { xpos = 0; ypos = 0; speed = 0; } } Coś pewnie pomieszałem, pisze z pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 @gnysek: Nadal to samo...... @Harvester: Zaraz sprawdzę... EDIT: Twój pomysł jest podobny do pomysłu HuderLorda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ostatecznie: GML if distance_to_point(x,y)>1 then { move_toward } else { speed=0; } To jest dobry kod ale przy większych prędkościach i tak drgawki wystąpią więc powinno być GML if distance_to_point(x,y)>speed then { move_toward } else { speed=0; } Ale z drugiej strony to jest mniej precyzyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 @HuderLord... nadal się trzęsie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 No to teraz to kompletnie odlatuje bo u mnie wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 To pokaż swój kod.... może zobaczę jakie zmiany zrobiłeś. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 jest identyczny co wyżej z tym ze mój obiekt pędzi z prędkością 32 żeby zobaczyć że na prawdę staje. GML if distance_to_point(200,250)>speed then { move_towards_point(200,250,32); } else { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a może: GML if distance_to_point(200,250)>abs(speed)+1 { move_towards_point(200,250,32); } else { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A poco abs() skoro obiekt i tak nie może mieć minusowej prędkości bo by od punktu uciekał. EDIT: A maskę masz dobrą? bo jak nie ustaliłem maski to obiekt faktycznie nie chciał stanąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Sprawdź to: GML if distance_to_point(x tego punktu,y tego punktu)<2 { speed=0; } ;) Pamiętaj, żeby dać to do step! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się