Skocz do zawartości

"move_towards_point" strasznie trzęsie


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

W CREATE:

GML
xpos = 0;

ypos = 0;

Step

GML
if mouse_button(mk_left) && xpos<>0 && ypos<>0

{

xpos = mouse_x

ypos = mouse_y

move_towards_point(xpos,ypos,3)

if obiekt.x = xpos && obiekt.y = ypos

{

xpos = 0;

ypos = 0;

speed = 0;

}

}

Coś pewnie pomieszałem, pisze z pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatecznie:
GML
if distance_to_point(x,y)>1 then

{

move_toward

}

else

{

speed=0;

}

 

To jest dobry kod ale przy większych prędkościach i tak drgawki wystąpią więc powinno być

GML
if distance_to_point(x,y)>speed then

{

move_toward

}

else

{

speed=0;

}

 

Ale z drugiej strony to jest mniej precyzyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...