Skocz do zawartości

StoneLoops!


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I tak przecież dostaję regularną pensję, a nie procent od sprzedaży ;). Generalnie to jasne, że są już cracki do gry, torrenty, zmodyfikowane exeki na rapidshare itp. Nie ma się co tym przesadnie przejmować (ani wysyłać mi PM ;)). Trudno, takie są realia.

 

Dobra gra i tak się zawsze sprzeda. Kto ma kupić, ten kupi. A jeśli komuś się chce bawić w podejrzane pliki ściągane z pirackich stron, to i tak by pewnie kasy nie wydał lub nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psa chyba wiecznie męczyć nie będę.

heh wymiatasz.

Stoneloops ogólnie tez wymiata - pod względem wykonania. ale do takich gier po prostu przekonać sie nie umiem, i ta darmowa godzina wystarczyła mi w zupełności. nie mniej szacunek za kolejny dobry dopracowany pro-jekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak co TeeGee, nic nie mam do Ciebie ani twoich gierek, wręcz przeciwnie, lubię je ale ta komercja mnie dobija :crying: Ja cię bardzo proszę, zrób coś dla odmiany i zrób jakąś fajną gierkę ale nie komercyjną :). Poprostu nie mam ochoty bulić 19$ czy tam ile bo to trochę kasy jest jak na taką mini grę .

 

Ps. Jeśli Ciebie, TeeGee obraziłem lub kogoś innego z GMClanu to przepraszam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, jako "TeeGee" osobiście ;), mam dwie graficzki pracujące przy naszej nowej gierce.

 

Natomiast firma Codeminion, w której pracuję min. przy StoneLoops, zatrudnia grafików. W tym wypadku akurat grafikę robili chłopaki z Farm51. Nasz grafik machnął tylko trochę dodatkowego stuffu - jak te trofea.

 

Moje "prywatne" gierki indie i moja praca to dwie różne rzeczy. Niech Wam się nie pokićkają ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bardzo dobra gierka. Nie rozumiem tylko pojawiających się głosów (szczególnie na portalach zagranicznych), że minusem jej jest "lector's voice". I nie zgadzam się, że jest to "kolejny klon Zumy", gierka naprawdę innowacyjna, którą można zaliczyć do czołówki produkcji tego typu.

 

Gra pisana jest w C++, w PopCap Frameworku.

 

Ostatnio widzę coraz więcej gier na bazie PopCap Framework o wysokim poziomie jakości. Inny przykład do Alex Gordon, bardzo dobra platformóweczka, która również powstała przy użyciu Frameworku od PopCap.

 

Osobiście czekam teraz na mahjong, ale ani Anawiki ani Codeminion nie chcą mi zrobić tej przyjemności. :P Cóż, na razie nie ma mody na mahjongi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PopCap Framework jest całkiem fajny (choć jakbyś posłuchał marudzenia naszego programisty... ;)), ale nasz firmowy engine CUG jest jednak dużo lepszy. Wystarczy odpalić StoneLoops i Saqqarę i porównać.

 

StoneLoops ogólnie jest całkiem fajny (choć nie przesadzałbym z tą oryginalnością ;)), ale niesty sukcesu komercyjnego nie zrobił. Gra wyszła sporo za późno, już w momencie, w którym moda na marble poppery się skończyła.

 

Na mahjonga chyba faktycznie nie masz co liczyć. To też już dość zapomniany gatunek, w którym wszystko zostało powiedziane. Teraz jest era ukrytych obiektów, przygodówek i zarządzania czasem.

A my tu kombinujemy jak przestać gonić za rynkiem i zamiast tego go wyprzedzić :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choć nie przesadzałbym z tą oryginalnością smile2.gif

 

Porównaj sobie z podobnymi gierkami które wyszły w tym roku. Od wydania Luxor 3 chyba dopiero Stoneloops było na przyzwoitym poziomie i z nieco inną koncepcją.

 

Gra wyszła sporo za późno, już w momencie, w którym moda na marble poppery się skończyła.

 

Na mahjonga chyba faktycznie nie masz co liczyć. To też już dość zapomniany gatunek, w którym wszystko zostało powiedziane.

 

To się akurat zgadza. Ale pewne jest to, że i mahjong i marble poppery i nawet tradycyjne match3 wrócą do łask, gdy tylko liczba nowych casualowców się zwiększy. Bo przecież starszych casuali się nie lansuje, dlatego za parenaście miesięcy odkopane pomysły będą znów w modzie.

 

Z tymi grami "zumopodobnymi" jest jak z tradycyjnymi Match3. Pamiętasz jaki był szał na The Treasures of Montezuma? Teraz niedawno wyszedł sequel tej gierki (Curse of Montezuma) i praktycznie mało kto to dostrzegł, nie mówiąc już o jako takim przyjęciu gierki przez rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównaj sobie z podobnymi gierkami które wyszły w tym roku. Od wydania Luxor 3 chyba dopiero Stoneloops było na przyzwoitym poziomie i z nieco inną koncepcją.

 

Porównywałem sobie cały czas ;). W końcu StoneLoops to też moja gra. To co mówisz to prawda. Mi się chyba nawet SL bardziej od Luxora3 podobało, ale jednak nie jest to super-oryginalna gra. Ma jeden "myk", który ją wyróżnia i udynamicznia, ale to chyba niestety za mało. A ludzie i tak woleli Tumblebugs2, które mi się za cholerę nie podoba.

 

Pamiętasz jaki był szał na The Treasures of Montezuma? Teraz niedawno wyszedł sequel tej gierki (Curse of Montezuma) i praktycznie mało kto to dostrzegł, nie mówiąc już o jako takim przyjęciu gierki przez rynek.

 

Mhm. Ale z drugiej strony miałem wrażenie, że "dwójka" jest słabsza od jedynki. Zdziwiła mnie natomiast kompletna klapa Magic Match Adventures. To była całkiem jakościowa gra. W ogóle to dziwne, co się teraz dzieje z match-3. Bardzo dobrze się powiodło Rainbow Web 2 (które jakieś super nie jest) i ciągle się trzyma Bejewelled2, ale nowe fajne gry rzadko wbijają się na top-teny. Mam nadzieję, że Saqqarah złamie tę regułę. Realnie myślę, że ma szanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że Saqqarah się powiedzie. Na BFG nie liczcie, oni lansują Hidden Objects i chyba sami nakręcają ten gatunek (zresztą po co ja to mówię? :P).

 

Rynek casuali robi się nieobliczalny. Jakoś 2 lata temu to wszystko było prostsze. Sprzedawało się wszystko co dobre.

 

Co do Montezumy, może i dwójka jest gorsza, ale ze względu na sam tytuł powinna się sprzedawać lepiej.

 

Jestem ciekaw jakie będą preferencje graczy w naszym sklepie z casualami. Na starcie będzie urozmaicenie: arkanoidy, match3, inlay, platformówki, strzelanki, przygodówki, dash chyba też i nawet już nie pamiętam co jeszcze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na BFG nie liczcie, oni lansują Hidden Objects i chyba sami nakręcają ten gatunek (zresztą po co ja to mówię? ).

 

He he, akurat na BFG będziemy mieli kilkudniowego exclusive'a z dodatkową promocją ;). Gra im się wyjątkowo podobała.

 

Jestem ciekaw jakie będą preferencje graczy w naszym sklepie z casualami. Na starcie będzie urozmaicenie: arkanoidy, match3, inlay, platformówki, strzelanki, przygodówki, dash chyba też i nawet już nie pamiętam co jeszcze

 

Strzelam, że polscy gracze przejdą po kolei przez całą historię casualowych trendów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, akurat na BFG będziemy mieli kilkudniowego exclusive'a z dodatkową promocją smile2.gif. Gra im się wyjątkowo podobała.

 

No proszę, to im się podoba coś co nie jest Hidden Object? :P Gratulacje, bardzo dobra wiadomość. Oby tylko publika dopisała.

 

Strzelam, że polscy gracze przejdą po kolei przez całą historię casualowych trendów.

 

Też tak sądzę. Dlatego na początek zamieścimy gry (przynajmniej po jednej) z każdego z czołowych casualowych gatunków i zobaczymy co będzie na topie. Z naszych wstępnych analiz wynika, że... arkanoidy i tzw. gry "zumopodobne" :). Przez to chcieliśmy walczyć o Stoneloops, ale cóż, siła wyższa nas troszkę przystopowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Krótkie i pozytywne info:

 

StoneLoopsy są dostępne w polskiej wersji językowej, więc jeśli komuś "inglisz" nie podpasił, to może sobie pograć w ojczystym języku. Instalator i nasz DRM niestety są dalej po angielsku, ale to chyba żaden problem ;).

 

- Pobierz polską wersję -

 

Spolszczenie jest "kinowe". Niedługo powinniśmy wypuścić polską wersję Saqqary - w pełni zlokalizowaną, wraz ze wszystkimi głosami. Miłej zabawy ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorx jeśli ktoś uzna to za SPAM. Chciałem tylko pomóc ;-)

 

Spoko. Obetniemy ci tylko jeden palec.

 

StoneLoopsy są dostępne w polskiej wersji językowej, więc jeśli komuś "inglisz" nie podpasił, to może sobie pograć w ojczystym języku. Instalator i nasz DRM niestety są dalej po angielsku, ale to chyba żaden problem smile2.gif.

 

A kysz, na pohybel polskim wersjom. Nie wiem co tak trudnego w zrozumieniu nazw "Start Game", "Score" czy "Exit".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tak trudnego w zrozumieniu nazw "Start Game", "Score" czy "Exit".

Ale oprócz tego występują też bardziej 'skomplikowane teksty' na przykład przy poradach, i wtedy się przydaje słabszym z angielskiego ;) a co do gierki to miło mi się gra ;F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko wspomnę, że jeśli ktoś chciałby mieć pełną wersję tej gry, lecz go na nią nie stać, to może spróbować wygrać pełną wersję http://www.victorygames.eu/news.php?id=678

O, aż wziąłem udział. Fajnie by było mieć pełną wersję Stoneloopsa, bo wycieńcza mnie skakanie od triala do triala. Strasznie mi się podobają gierki tego typu, a skończył już mi się trial Zumy, Stoneloopsa i Luxora 3, zostały mi jeszcze Luxor 2 i Luxor :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...