Skocz do zawartości

Zablokowane Spartan


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie ludzie nie o to chodzi

ja w ogole nie znam sie na hackingu tylko chce zobaczyc czy gra zrobiona w gm7 pujdze na ubuntu (b otakie sa zalozenia) bo wszystkie gm6 nie chodza (to juz wiem na pewno)a ze lubie spartana najbardziej ze wszystkich gier tu dostapnych to chcialem na nim to sprawdzic ew. mozecie mi podeslac jakies gry z exemplow gm7 tylk juz oczywiscie w exe

omg ludzie ja nie mowie zeby on robil od nowa tylko zeby kompilowal projekt gm6 przez Gamemakera 7. game maker 7 odtwarza pliki gm6 wiec nie widze problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ludzie nie o to chodzi

ja w ogole nie znam sie na hackingu tylko chce zobaczyc czy gra zrobiona w gm7 pujdze na ubuntu (b otakie sa zalozenia) bo wszystkie gm6 nie chodza (to juz wiem na pewno)a ze lubie spartana najbardziej ze wszystkich gier tu dostapnych to chcialem na nim to sprawdzic ew. mozecie mi podeslac jakies gry z exemplow gm7 tylk juz oczywiscie w exe

omg ludzie ja nie mowie zeby on robil od nowa tylko zeby kompilowal projekt gm6 przez Gamemakera 7. game maker 7 odtwarza pliki gm6 wiec nie widze problemu

Skoro w gm6 nie pójdzie to raczej w gm7 bęxzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpalaniu gry pojawiło się dużo błędów treści:

error.png

Było ich aż do 9 numerka w tym błędzie. Po odpaleniu i wczytywaniu się znowu pojawiły się błędy.

Kolejnym błędem są te loga przy wczytywaniu, które być na środku są malutkie i umieszczone w lewym rogu ekranu.

 

Przydało by się jeszcze coś takiego jak pasek adrenaliny i gdy zapełniał by się on postać krzyczała by "THIS IS SPARTA" i przebiegała zabijając wszystkich po drodze.

Również mile widziane byłoby dobijanie opadającego już wroga. Chodzi mi, że gdy trafimy wroga ten zamiast od razu uderzać o ziemie powolutku najpierw by spadał a gracz miał by jeszcze szansę go trochę potłuc. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Poza tym co pasterz podał to raz:

ustaw Full Scale dla trybu pełnoekranowego w Global Settings

dwa:

zapisuj wynik jako ini_write_string('muka','aaa',string(wynik)); zamiast ini_write_real(); bo GM6 ma buga i zapisuje reale z przecinkiem :P

W tej wersji zauważyłem też, że dość często przeciwnicy przechodzą nam za plecy i nie możemy ich atakować. Może dodaj jeszcze jakieś komba pod klawiszem C ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ilości zajmowanej pamięci.. to tak jak już mówiłęm, nie ładuj grafik i muzyki z gry właściwej w menu, a w momencie przechodzenia z menu do gry właściwej, kasuj z pamięci pliki używane tylko w menu. Musisz tym manipulować inaczej może się niedługo okazać, że zasrasz nam całą pamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo - błędy na początku.

Oprócz tego przy ładowaniu do menu (na fullscreenie już)

obrazki mają z 100x50. :(

Teraz gra mi się ze 2x bardziej tnie,

niż poprzednia wersja - nie wiem czemu... :(

Oprócz tego mógłbyś zrobić lepsza grafikę

do wyboru bitwy... :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee... wygląda na to że przez przypadek wrzuciłem 1 folder za mało.. działają wam magowie czy coś popieprzyłem?

wrzuce dzisiaj odbugowaną wersje

 

Co do ilości zajmowanej pamięci.. to tak jak już mówiłęm, nie ładuj grafik i muzyki z gry właściwej w menu, a w momencie przechodzenia z menu do gry właściwej, kasuj z pamięci pliki używane tylko w menu. Musisz tym manipulować inaczej może się niedługo okazać, że zasrasz nam całą pamięć.

pliki używane tylko w menu gówno ważą, ale usówam je podczas bitew, a hmmm samych walk nie chce wgrywać za każdym razem, myśle że jeden loading na początku gry jest bardziej rozsądny niż czekać te pare minut przed każdą walką, więc tego raczej nie zmienie. czym opłaca się żonglować tym żongluje, a z nową wersją problem jest taki że jest mase niepotrzebnych bzdetów w exeku. więc jak już mówie dzisiaj wrzuce jakąś odbugowaną cacy wersje

EDIT

na życzenie - demko przefiltrowane przez gm7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym co pasterz podał to raz:

ustaw Full Scale dla trybu pełnoekranowego w Global Settings

dwa:

zapisuj wynik jako ini_write_string('muka','aaa',string(wynik)); zamiast ini_write_real(); bo GM6 ma buga i zapisuje reale z przecinkiem :P

dzięki, poprawie :)

W tej wersji zauważyłem też, że dość często przeciwnicy przechodzą nam za plecy i nie możemy ich atakować. Może dodaj jeszcze jakieś komba pod klawiszem C ?

hmmmm... mi sie nigdy nie zdazylo zeby uciekl, ale pomysle, przedluzylem lot podczas skoku pewnie dlatego.. combinacji wprowadzac raczej nie bede, to ze postacie przedstawione są jak na jakis greckich obrazach itp (wszystkie konczycy tylko w 1 plaszczyznie) nie moge zrobic zadnych fajnych obrotów, czy innych śmiesznych kwesti. Za to ciągle myśle o tym szale bojowym, który można użyć raz na iluśtam zabitych przeciwników, wtedy wszystko oprócz bohatera szłoby na zwolnionym tempie, i każdy cios by wchodził przez pare sekund.

zobaczymy, narazie chce zrobić 3 i 4 bitwe, później pokminie nad jakimiś bonusami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze u mnie wszystkie te animacje sa potrzebne w jednym momencie, a u ciebie rozbite na etapy? albo po prostu lepiej to rozplanowałeś, mnie nie pytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem magowie psują klimat. Przydaliby się łucznicy albo miotacze oszczepów zamiast magów.

Spartianie i perscy lucznicy nigdy ze sobą nie walczyli,tylko na odległośc,więc dobrze propa zrobił dając tylko nalot strzał.

Jacy znowu miotacze oszczepów?Już lepiej jak by Pers co jakiś czas rzucił włócznią,mieczem.

 

@Propa zrób coś z tymi błędami i tymi malutkimi obrazkami,jeśli nie wiesz jakimi to dam Ci screena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem :) za 15 minut odbugowana wersja będzie

właśnie - i w końcu te dźwięki poprawione wam pokaże :D bo w tej wersji pokręciłem z z loadingiem i i tak nowe dxwięki nie były odtwarzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.gmclan.org/up993_4_spartan.html

udało sie wrzucić.

poprawione bugi z wczytywaniem, dodane dźwięki krzyków z oddali, i szepty magów.. (kto wyczai co tak szepczą? tylko nie grzebać po plikach :P) kilka bonusów, niby 3 walki ale 3 jeszcze nie różnie sie niczym od 2, więc na dobrą sprawe mamy walki 2. poprawione nieco iskry, i menu zgodnie z gnyskowymi radami - chociaz nie jest to jeszcze wersja finalna (nie zmienione żyto/siano/cokolwiek to tam jest, i napis glory nie pojawia sie plynnie tylko jets od razu, szczegol na 2 minuty roboty ale zapomnialem o tym). tak samo nie bawilem sie jeszcze z plikami ini, więc wynik zapisany będzie z przecinkiem, kolejna glupota o ktorej po prostu zapomnialem.

Acha no i wersja skonwertowana przez gm7

mam nadzieje ze uda sie bezproblemowo pograc tym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...